;
coinex

ماجرای تقلب در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟

خبر تقلب در قرعه کشی ایران خودرو مانند بمب سروصدا به پا کرده و محافل و رسانه‌ها را به خود مشغول کرده است. اما ماجرای اصلی چیست؟

خبر تقلب در قرعه کشی ایران خودرو برای مدت کوتاهی بسیاری از محافل را به خود مشغول داشت اما طولی نکشید که ایران خودرو هرگونه اخبار در این مورد را بی‌اساس و کذب محض قلمداد کرد. این شرکت عنوان کرده است که، کنترل‌های نظارتی توسط نهاد‌های مرتبط در فاصله بین ثبت‌نام و قرعه‌کشی انجام می‌شود و پس از حصول اطمینان نسبت به صحت آن، نتایج به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: چالش تخصیص ارز واردات خودرو ؛ قفل جدیدی که کلیدش دست بانک مرکزی است!

پشت پرده تقلب در قرعه کشی ایران خودرو

در این اطلاعیه آمده است، فرایند قرعه‌کشی با نظارت دقیق نهاد‌های ذیربط انجام می‌شود و بر همین اساس نتایج نیز پس از صحه‌گذاری توسط این نهاد‌ها به اطلاع مشتریان می‌رسد و با توجه به الگوریتم تعریف شده و نظارت چند ارگان، امکان دخالت در نتایج به هیچ وجه میسر نیست.

تقلب در قرعه کشی ایران خودرو

بر اساس این گزارش، در حال حاضر در فاصله زمانی موجود میان قرعه‌کشی تا اعلام نتایج، کنترل‌های نظارتی توسط نهاد‌های مرتبط انجام می‌شود و پس از حصول اطمینان نسبت به صحت آن، نتایج به اطلاع متقاضیان می‌رسد. در ادامه این اطلاعیه آمده است:

«شائبه دخالت در نتایج قرعه‌کشی پیش از این نیز مطرح شده، اما مستنداتی دال بر وجود تخلف ارایه نشده و این ادعا به تایید نهاد‌های بازرسی نرسیده است، لذا تاکید می‌شود، در صورت وجود شواهد و مستندات، با ارایه به مراجع ذیربط، نسبت به پی‌گیری و اثبات آن اقدام شود.»

گروه صنعتی ایران خودرو همچنین به متقاضیان خرید خودرو هشدار داده، مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تقلب در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چندین باره دارم ثبت نام میکنم اونم تو طرح مادران بازم اسمم در نمیاد
    اگه هرگونه تقلبی توش هست میدمشون دست خدا چون حقمونو دارن ضایع میکنن
    یا کلا قرعه‌کشی سوری رو بردارن یا خدای انجامش بدن

    پاسخ

    منم 13 بار توی طرح مادران شرکت کردم ولی اسمم در نمیاد

    پاسخ

    سلام والله نمی دونم تقلب میکنن یانه بنده خودم ۴۵ باره که ثبت نام میکنم از سال ۱۳۹۹/۶/21 تا به امروز صاحب چیزی نشدم

    پاسخ