;
coinex

جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران توسط دیجی‌فای تشکیل شد

دیجی‌فای جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران را به وجود آورد. دیجی‌فای در نظر دارد بخشی مشکلات فروشگاه‌های آنلاین را بوسیله ارائه خدمات رایگان، حل کند.

جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران توسط “دیجی‌فای” تشکیل شد. دیجی‌فای می‌خواهد با ارائه خدمات رایگانی همچون عکاسی، دیزاین، ساخت وب‌سایت و مواردی از این دست، مشکلات آنلاین‌شاپ‌ها را حل و فصل کند. همچنین دیجی‌فای برای حمایت از این کسب‌‌وکارها، خدمات متنوع خودش مانند ساخت سایت فروشگاهی، خدمات ارسال و پرداخت را نیز به صورت ویژه برای اعضای گروه آنلاین‌شاپ‌ها در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: جزئیات پرداخت تسهیلات 10 میلیارد تومانی به کسب‌وکارهای آنلاین مشخص شد

تشکیل جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران

«دیجی‌‌فای» که در آبان‌‌ماه خبر داده بود تصمیم دارد اقداماتی در جهت حمایت از کسب‌‌وکارهای خرد و مستقل انجام بدهد، در نخستین قدم، اقدام به ساخت رایگان سایت فروشگاهی برای آنلاین‌‌شاپ‌‌های آسیب‌‌دیده کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد و بیش از ۲۵۰ کسب‌‌وکار درخواست ساختن سایت فروشگاهی خود را ثبت کردند.

جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران

کارشناسان «دیجی‌‌فای» در حال بررسی درخواست‌‌های ثبت‌‌شده هستند تا بر اساس اولویت، این امکان رایگان را برای درخواست‌‌کنندگان فراهم کنند. با بررسی درخواست‌‌ها مشخص شد که در این مدت به علت قطعی اینترنت، این کسب‌‌وکارها آسیبی بسیار جدی دیده و نیازمند اقداماتی فوری هستند. به این ترتیب، «دیجی‌‌فای» فاز دوم اقداماتش را آغاز کرد.

«دیجی‌‌فای» در دومین قدم اقدام به تشکیل «جامعه‌‌ آنلاین‌‌شاپ‌‌های ایران» کرده است. گرد هم آوردن تعداد زیادی از آنلاین‌‌شاپ‌‌ها در کنار هم و ایجاد فضایی برای گفت‌وگو و تبادل نظر، تنها یکی از کارکردهای این گروه است. «دیجی‌‌فای» توانست تعدادی از فعالان حوزه‌‌ کسب‌‌وکار را نیز به این گروه اضافه کند. به این ترتیب صاحبان کسب‌‌وکار می‌توانند از این استادان برای آموزش و مشاوره کمک بگیرند، سوالات خود را مطرح کنند و چالش‌‌هایی را که در دوران بحران با آن روبه‌رو شده‌‌اند، پشت سر بگذارند.

یکی دیگر از اقدامات «دیجی‌‌فای» که می‌تواند راهکاری برای حل مشکلات آنلاین‌‌شاپ‌‌ها باشد، ارائه‌‌ خدمات رایگانی مثل عکاسی از محصولات و دیزاین آنهاست. تعدادی از متخصصان عکاسی همراهی خود را با «دیجی‌‌فای» اعلام کردند و به این گروه پیوستند تا برای حمایت از کسب‌‌وکارهای آسیب‌‌دیده، پکیج‌‌های عکاسی رایگان ارائه دهند. دیزاینرها هم به شکل مشابهی، در جامعه آنلاین‌‌شاپ‌‌های ایران پکیج‌‌های رایگان حمایتی ارائه می‌دهند.

جامعه‌‌ آنلاین‌‌شاپ‌‌های ایران نخستین گروهی است که برای برطرف کردن نیازهای فعلی کسب‌‌وکارهای خرد و مستقل ایجاد شده است و پیش‌‌بینی می‌شود که نظر تعداد زیادی از آنلاین‌‌شاپ‌‌ها را جلب کند؛ چرا که می‌تواند برای نیازهای موجود آنها راهکارهایی داشته باشد. در نهایت «دیجی‌‌فای» که بنیان‌‌گذار این گروه است، برای حمایت از کسب‌‌وکارها، خدمات متنوع خودش مانند ساخت سایت فروشگاهی، خدمات ارسال و پرداخت را نیز به صورت ویژه برای اعضای این گروه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تشکیل جامعه آنلاین‌شاپ‌های ایران توسط دیجی‌فان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر