;
coinex

بهترین فیلم های کمدی 2022 ؛ فیلم طنز خارجی جدید چی ببینیم؟

بهترین فیلم های کمدی 2022 در ادامه معرفی شده‌اند. بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 را ببنید و از تماشای آن لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

فیلم‌های طنز علاقه‌مندان بسیاری دارند زیرا افراد با دیدن آنها لحظات شادی خواهند داشت. اگر شما هم به دیدن این نوع فیلم‌ها علاقه دارید برترین فیلم های خنده دار خارجی سال 2022 که در ادامه معرفی شده‌اند را از دست ندهید.

تماشای فیلم‌های طنز یکی از بهترین کارها برای خلق لحظاتی شاد و آرام در کنار خانواده است. با تماشای فیلم کمدی جدید 2022 برای ساعاتی هم که شده دغدغه و ناراحتی‌های خود را فراموش کرده و وارد دنیای جدیدی می‌شوید.

بهترین فیلم‌های کمدی فیلم‌هایی هستند که گاهی اوقات موضوعات و انتقادات جامعه را به شیوه طنز به خورد مخاطب می‌دهند و در عین اینکه حاوی مفهوم عمیقی هستند و شما را وادار به خنده می کنند.

بهترین فیلم های کمدی 2022

از همان دوران اولیه به‌وجود آمدن سینما به‌عنوان پدیده‌ای نوظهور، فیلم‌های کمدی به روی پرده می‌رفتند. بنابراین می‌توان سبک کمدی را یکی از ژانرهای اولیه فیلم‌های سینمایی دانست. البته تمامی فیلم‌های کمدی به یک اندازه خنده‌دار نیستند و تعداد محدودی از آن‌ها توانسته‌اند در گذر زمان ارزش‌ها و محبوبیت‌شان را حفظ کنند.

بهترین فیلم های کمدی 2022 در ادامه معرفی شده‌اند تا شما بتوانید از بین آنها بهترین را انتخاب کنید و لحظات شادی در کنار خانواده خود داشته باشید.

با من ازدواج کن (Marry Me)

بهترین فیلم های کمدی 2022
بهترین فیلم های کمدی 2022
  • کارگردان: کت کویرو
  • بازیگران : جنیفر لوپز، اوتکارش امبود، کار آون ویلسون، بردی نون
  • سبک: کمدی، موزیکال، عاشقانه

از جدیدترین و بهترین فیلم های عاشقانه 2022 می‌توان با من ازدواج کن را نام برد. این فیلم در یازدهم فوریه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. کارگردانی این فیلم کمدی جدید 2022 برعهده کت کویرو است. داستان این فیلم به این صورت است که سوپراستارهای موسیقی کت والدز و باستیان درحال برگزاری مراسم ازدواج در حضور تماشاگران جهانی و طرفداران خود هستند.

اما وقتی کت، چند ثانیه قبل از بیان عهد ازدواج، متوجه می‌شود که باستیان خیانت کرده است، تصمیم می‌گیرد با چارلی، غریبه‌ای در میان جمعیت، ازدواج کند. جنیفر لوپز، اوتکارش امبود و کار آون ویلسون، از بازیگران این فیلم جذاب هستند.

عروسی تفنگ ساچمه‌ای (Shotgun Wedding)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: جیسون مور
  • تاریخ اکران: 29 ژوئن 2022
  • بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا، جنیفر کولیج، لنی کراویتز، چیچ مارین

جنیفر لوپز، جاش دوهامل و سونیا براگا از بازیگران این فیلم کمدی جذاب هستند. این فیلم اکشن و عاشقانه کمدی در فهرست فیلم‌های طنز خارجی جدید یکی از بهترین‌ها است که توسط کمپانی Lionsgate توزیع خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد جشن عروسی عجیب یک زوج است. جنایتکاران با حمله به جشن، خانواده‌های این دو را می‌دزدند و اکنون آنان باید برای نجات خانواده دست به عمل بزنند. دارسی و تام که نسبت به هم سرد شده بودند، در جریان این عملیات نجات، دوباره کشف می‌کنند در وهله اول چرا عاشق شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

چاقوکشی 2 (Knives Out 2)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: راین جانسون
  • بازیگران: دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک
  • سبک: کمدی، درام، جنایی

این فیلم کمدی 2022 در ادامه چاقو کشی ۲۰۱۹ ساخته شده است. در قسمت اول این مجموعه با یک کارآگاه آشنا شدیم. او در مورد مرگ پدرسالار یک خانواده عجیب و غریب و جنگجو تحقیق می‌کرد. دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک، از بازیگران این فیلم کمدی جنایی هستند. کارگردان این قسمت راین جانسون است. این فیلم بسیار جذاب است و دیدن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شهر سیارکی (Asteroid City)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: وس اندرسون
  • بازیگران: مارگوت رابی، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس
  • سبک: کمدی، عاشقانه

شهر سیارکی بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 است. تام هنکس از فارست گامپ، مارگو رابی از جوخه انتحار و اسکارلت جوهانسون از بیوه سیاه، داستان ازدواج و جوجو خرگوشه، در کنار هم در جدیدترین فیلم های عاشقانه 2022 حضور خواهند داشت. تماشای این سه هنرمند در یک قاب بسیار لذت بخش خواهد بود.

شهر سیارکی توسط وس اندرسون کارگردانی شده‌ و در سال ۲۰۲۲ به نمایش در می‌آید. این فیلم کمدی جدید 2022 یک فیلم رو به انتشار آمریکایی است که در کنار کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده وس اندرسن است. انتظار می‌رود این فیلم به یکی از بهترین فیلم‌های کمدی جهان نیز تبدیل شود.

بلیط بهشت (Ticket to Paradise)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: اول پارکر
  • تاریخ اکران: 21 اکتبر 2022
  • بازیگران: جورج کلونی، جولیا رابرتز، بیلی لورد، کتلین دور، لوکاس براوو

اول پارکر قصد دارد با حضور دو تن از محبوب‌ترین بازیگران دنیا، یکی از بهترین و جذاب‌ترین فیلم‌های خنده‌دار ۲۰۲۲ را ارائه دهد. این فیلم کمدی عاشقانه توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز توزیع خواهد شد. تا اکران این فیلم زمان زیادی باقی مانده است.

رن باتلر، فارغ‌التحصیل دانشگاه شیکاگو، همراه با بهترین دوستش لیلی به بالی سفر می‌کنند. لیلی ناگهان تصمیم می‌گیرد با یکی از افراد محلی آنجا ازدواج کند و در همین حین رن نیز عاشق یک پزشک محلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

مردی از تورنتو (The Man from Toronto)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: پاتریک هاگز
  • بازیگران: وودی هارلسون، کالی کوکو، الن بارکین
  • ژانر: اکشن، کمدی، درام

مردی از تورنتو از برترین فیلم های خنده دار خارجی سال 2022 است. این فیلم که به زودی اکران خواهد شد مطمئنا از بهترین فیلم های کمدی 2022 خواهد شد.

در این فیلم جذاب مرگ‌بارترین قاتل جهان و بزرگ‌ترین خرابکار نیویورک، در Airbnb با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. پس می‌توان حدس زد که چه اتفاق‌های اکشن و کمدی قرار است در سراسر فیلم رخ دهد.

جکاس برای همیشه (Jackass Forever)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: جف ترمین
  • بازیگران : جانی نوویل، استیو او، کریس پونتیس
  • سبک: مستند، اکشن، کمدی

جانی نوویل، استیو او، کریس پونتیس از بازیگران جکاس برای همیشه هستند. مدت زمان این فیلم کمدی جدید 2022 یک ساعت و ۳۶ دقیقه است. قرار است در روز چهارم فوریه ۲۰۲۲، این مستند کمدی و اکشن منتشر شود.

پس از یازده سال،‌ گروه جکاس برای آخرین جنگ صلیبی خود بازمی‌گردند. جکاس برای همیشه از بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 خواهد بود. این فیلم چهارمین فیلم از فرنچایز Jackass و دنباله‌ای بر فیلم (Jackass 3D (2010 است و انتظار می‌رود به یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022  نیز تبدیل شود.

لازم به ذکر است این فرنچایز در سبک واقع‌نمایی و کمدی سیاه ساخته شده است، ولی به هرحال در فهرست بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 قرار می‌گیرد.

هوکوس پوکوس 2 (Hocus Pocus 2)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: آنه فلچر
  • بازیگران: کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر
  • سبک: کمدی، خانوادگی

این فیلم که از بهترین فیلم های کمدی 2022  است، قرار است به زودی در سال ۲۰۲۲ به نمایش در ‌آید. در این فیلم کمدی جدید 2022 سه زن جوان به طور تصادفی خواهران ساندرسون را به دنیای امروز باز می‌گردانند. آن‌ها باید دریابند که چگونه جادوگران کودک گرسنه را از ویران کردن جهان باز داشته‌اند.

این فیلم کمدی خانوادگی، توسط آنه فلچر کارگردانی شده‌است. ستارگانی همچون کتی نجمی، سارا جسیکا پارکر و بته میدلر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم از برترین فیلم های خنده دار خارجی سال 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

سونیک جوجه تیغی 2  (Sonic the Hedgehog 2)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: جف فولر
  • بازیگران : بن اسکوارتز (صداگذار)، ادرس البا (صداگذار) و جیم کری
  • سبک: اکشن، کمدی، ماجرایی

لایو اکشن این کاراکتر در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود بنابراین شما نیز آن را می‌شناسید. کمدی اکشن سونیک جوجه تیغی ۲ که از بهترین فیلم های کمدی 2022  است در ادامه همان لایواکشن ۲۰۲۰ با نامSonic the Hedgehog ساخته شده و قرار است در هشتم آپریل ۲۰۲۲ برای طرفداران آن منتشر شود.

جیم کری که از بسیاری از فیلم‌های کمدی و خصوصا ماسک شناخته شده است، نقش منفی این فیلم کمدی جدید 2022 را برعهده دارد. در قسمت دوم نیز حضور خواهد داشت و سونیک را تعقیب خواهد کرد.

وزن غیر قابل‌ تحملِ استعدادی عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: تام گورمیکان
  • بازیگران : نیکولاس کیج، پدرو پاسکال، تیفانی هادیش
  • سبک: کمدی

این فیلم در تاریخ ۲۲ آپریل ۲۰۲۲ وارد اکران خواهد شد. نیکولاس کیج و پدرو پاسکال از اسامی هستند که در این فیلم کمدی حضور دارند. نیکلاس کیج موافقت می‌کند که با دریافت مبلغ زیادی در جشن تولد یک طرفدار میلیاردر ظاهر شود. اما در واقع او یک نفوذی از طرف CIA است. زیرا این طرفدار میلیاردر، سلطان مواد مخدر است. این فیلم که از بهترین فیلم های کمدی 2022  است بسیار جذاب است.

ماتیلدا (Matilda)

بهترین فیلم های کمدی 2022

 

  • کارگردان: متیو وارچز
  • بازیگران : لاشانا لینچ، اما تومپسون، استفن گراهام
  • سبک: کمدی، درام، خانوادگی

ماتیلدا یک کمدی درام، اقتباسی از موزیکال، برنده جایزه تونی و اولیویه است. ماتیلدا داستان دختری خارق‌العاده را روایت می‌کند. او با ذهنی تیز و تخیلی روشن، برای تغییر داستان خود جسارت به خرج می‌دهد. در آخر نیز، با نتایج معجزه‌آسایی مواجه می‌شود.

متیو وارچز کارگردان موفق این فیلم است که در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. بازیگرانی چون لاشانا لینچ، اما تومپسون و استفن گراهام، در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند. ماتیدا بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

می‌خواهم برگردی (I Want You Back)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: جیسون اورلی
  • تاریخ اکران: 11 فوریه 2022
  • بازیگران: چارلی دی، جنی اسلیت، جینا رودریگز، اسکا ایستوود، مانی جاسینتو، میسون گودینگ

می‌خواهم برگردی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2022 است. تماشای یک فیلم عاشقانه کمدی از بهترین فیلم های سینمایی کمدی جدید می‌تواند ساعات خوشی برای ما ایجاد کند.

این فیلم کمدی جدید 2022 از جدیدترین فیلم‌های کمدی است که زمان زیادی تا اکران آن باقی نمانده است. داستان این فیلم سینمایی کمدی 2022 در مورد پیتر و اما است. هر دو آنها در سی‌وچند سالگی هستند و به تازگی از یک رابطه عاشقانه بیرون آمده‌‌اند. این دو بسیار نگرانند که تا آخر عمر تنها بمانند، در نتیجه با همکاری هم در تلاشاند تا رابطه جدید یاران قدیمی خود را خراب کنند. این فیلم بسیار جذاب و خنده دار است.

سگ (Dog)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: چنینگ تیتوم و رید کارولین
  • تاریخ اکران: 18 فوریه 2022
  • بازیگران: چنینگ تیتوم، جین آدامز، کوین نش، کورینکا کیلچر، اتان سوپلی، بیل بور

اکران فیلم سگ که یکی از بهترین فیلم های کمدی 2022  است، نزدیک است. این فیلم یکی از فیلم‌های سبک کمدی ۲۰۲۲ استکه تماشای آن به همه مخصوصا طرفداران حیوانات توصیه می‌شود.

این فیلم کمدی 2022 به قدری جذاب و خنده‌دار است که در هر حال عاشق آن خواهید شد. این فیلم که از بهترین فیلم طنز خارجی در سال 2022 است داستان همراهی یک تکاور ارتش آمریکا، بریگز، با یک سگ نظامی بلژیکی را روایت می‌کند. بریگز وظیفه مهم دارد و باید این سگ را به مراسم تشییع سرپرستش برساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی 1400

شهر گمشده (The Lost City)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: آرون و آدام نی
  • تاریخ اکران: 25 مارس 2022
  • بازیگران: ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف، جوی راندولف، برد پیت

این فیلم از بهترین فیلم های کمدی 2022 است که حتما باید آن را مشاهده کرد. این فیلم سینمایی کمدی 2022 عاشقانه، اکشن و ماجراجویی است و از حضور بازیگران مشهوری بهره برده است. داستان این فیلم درباره یک نویسنده رمان‌های عاشقانه است.

او در تور کتاب خود، همراه با مدل روی جلد کتاب، دزدیده می‌شود و ناگهان سر از یک ماجراجویی عجیب در جنگل درمی‌آورند. برد پیت، این بار در یک اکشن کمدی حضور خواهد داشت. البته که صحنه‌های عاشقانه نیز دارد. به نظر می‌رسد این فیلم بتواند به یکی از محبوب‌ترین و  بهترین فیلم های 2022 تبدیل شود.

قانونا بلوند 3 (Legally Blonde 3)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: جیمی سوک
  • تاریخ اکران: می 2022
  • بازیگران: ریس ویترسپون، جنیفر کولیج، آلانا اوباخ

شخصیت اصلی این فیلم جذاب که از بهترین فیلم های کمدی 2022 است، یک دختر بلوند لس‌آنجلسی است که در دانشکده حقوق ثبت‌نام کرده است. تاکنون 3 فیلم این فرنچایز منتشر شده و چهارمین قسمت آن با نام لیگالی بلوند 3، به زودی اکران خواهد شد. فرنچایز Legally Blonde یکی از فرنچایزهای کمدی محبوب در آمریکا است و انتظار می‌رود این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های خنده دار ۲۰۲۲ باشد.

حال پس از معرفی بهترین فیلم های کمدی 2022 ، تصمیم داریم برخی از فیلم‌های کمدی و جذاب سال‌های گذشته را نیز در انتهای این فهرست به شما معرفی کنیم. اگر از طرفداران فیلم‌های کمدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این فیلم‌ها را نیز در لیست خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

خانه‌نشینی (Locked Down)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: داگ لیمان
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.2
  • بازیگران: ان هتوی، چیویتل اجیوفور، استیون مرچنت

فیلم خانه نشینی با حال و هوای روزهای قرنطینه و کرونا کاملا هماهنگ است. این فیلم کمدی عاشقانه درباره زوجی است که در روزهای کلافه‌کننده قرنطینه تصمیم می‌گیرند جواهری را بدزدند. این فیلم سینمایی کمدی امریکایی تمام مراحل ساختش در دوران قرنطینه انجام شده است.

نیروی تندر (Thunder Force)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: بن فالکون
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.4
  • بازیگران: ملیسا مک‌کارتی، اکتاویا اسپنسر، بابی کاناوله

عنوان بعدی در فهرست برترین فیلم‌های طنز خارجی، فیلم نیروی تندر به کارگردانی بن فالکون است. این فیلم پنجمین همکاری ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) با همسرش، فالکون محسوب می‌شود. داستان این اثر درباره دو دوست قدیمی است که راهی برای تبدیل شدن به ابرقهرمان اختراع کرده‌اند؛ در حالی که جنایتکاران نیز راه‌هایی برای به دست آوردن قدرت‌های خارق‌العاده پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی و تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

هرج و مرج فضایی: میراث جدید (Space Jam: A New Legacy)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: مالکولم دی. لی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.4
  • بازیگران: لبران جیمز، اریک بائوزا

این فیلم کمدی که به نام Space Jam 2 هم شهرت دارد، دنباله فیلم (Space Jam (1996 به شمار می‌رود و از بهترین فیلم‌های کمدی 2021 است. از آنجا که چندین کاراکتر انیمیشن لونی تونز مثل باگز بانی، دافی داکی و توئیتی در این فیلم حضور دارند، می‌توان آن را به عنوان یک نسخه لایو اکشن از انیمیشن لونی تونز در نظر گرفت.

نقش اصلی را در این فیلم، بسکتبالیست مطرح آمریکایی به نام لبران جیمز بازی می‌کند. در Space Jam که در سال 1996 ساخته شده بود هم مایکل جردن که در دنیای بسکتبال شهرت بسیار زیادی دارد نقش اصلی فیلم را ایفا می‌کرد.

سیندرلا (Cinderella)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: کی کانن
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 4.2
  • بازیگران: کامیلا کبیو، نیکولاس گلیتزین، بیلی پورتر، ایدینا منزل

فیلم سیندرلا نیز یک کمدی رمانتیک و موزیکال است که بر اساس داستان معروف سیندرلا ساخته شده و تصویر جدیدی از این داستان را نمایش می‌دهد. داستان این فیلم کمدی که می‌توان آن را در دسته بهترین فیلم‌های عاشقانه 2021 نیز قرار داد، یک داستان شناخته‌شده در سراسر جهان است که مبدا آن به قصه‌های محلی و فولکلور مصر بازمی‌گردد که طبق آن، یک برده یونانی با پادشاه مصر ازدواج می‌کند. اولین نسخه ادبی داستان سیندرلا نیز توسط یک نویسنده ایتالیایی به نام جیم باتیستا باسیل در حدود 400 سال پیش نوشته شده است.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم های کمدی 2022 پرداختیم. لیستی از فیلم‌های جدید و جذاب در اینجا معرفی شده‌اند که تماشای آنها می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر شما هم به فیلم‌های کمدی و طنز علاقه دارید می‌توانید به تماشای این فیلم‌ها بنشینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 1400

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

تیم خانگی (Home Team)

بهترین فیلم های کمدی 2022
بهترین فیلم های کمدی 2022
  • کارگردان: چارلز کینان و دنیل کینان
  • نویسنده: کریس تیتون و کیث بلوم
  • بازیگران: کوین جیمز، تیلور لاتنر، راب اشنایدر، گری والنتین، کلوئی فاینمن، عیسی مصطفی، لاول کرافورد، آلن کاورت، تاتی بلوم، مکسول سیمکینز و جیکوب پرز

اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های کمدی 2022 را نام ببریم می‌توانیم به تیم خانگی اشاره کنیم. فیلم Home Team داستان شان پیتون، مربی تیم فوتبال آمریکایی نیواورلئان سینتز را دنبال می‌کند که به‌دلیل مشارکت در رسوایی Bountygate از حضور در مسابقات NFL محروم می‌شود.

حالا دو سال پس از اینکه شان پیتون از فعالیت در NFL محروم شده، او به خانه خودش باز می‌گردد تا با قبول مربیگری تیم پاپ وارنر بتواند دوباره با پسر ۱۲ ساله‌اش ارتباط برقرار کند. فیلم تیم خانگی یکی از اولین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۲ است که برای شبکه نتفلیکس تولید شده است.

عملیات فورچون: ترفند جنگی (Operation Fortune: Ruse de guerre)

بهترین فیلم های کمدی 2022
بهترین فیلم های کمدی 2022
  • کارگردان: گای ریچی
  • نویسنده: گای ریچی، مارن دیویس و ایوان اتکینسون
  • بازیگران: جیسون استاتهام، آبری پلازا، هیو گرانت، کری الویس، جاش هارتنت، اوگنیا کوزمینا، ماکس بیسلی، سم داگلاس، پیتر فردیناندو، باگزی مالون و الیور مالتمن

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی 2022 فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی بوده که به کارگردانی گای ریچی ساخته شده است.  داستان فیلم درباره یک  مامور مخفی به‌نام اورسن فورچون بوده که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «پنج چشم» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد.

او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند. این فیلم اکشن جاسوسی در مکان‌های مختلفی مثل بریتانیا، آنتالیا در ترکیه و کشور قطر فیلم‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

بهترین فیلم های نوید محمدزاده

 جای من یا تو (Your Place or Mine)

بهترین فیلم های کمدی 2022

  • کارگردان: آلین بروچ مک‌کنا
  • نویسنده: آلین بروچ مک‌کنا
  • بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، جسی ویلیامز، تیگ نوتارو، زوئی چائو، استیو زان و وسلی کیمل

این فیلم کمدی شبکه نتفلیکس داستان دو دوست صمیمی به‌نام‌های دبی با بازی ریس ویترسپون و پیتر با بازی اشتون کوچر را که از هم دور هستند، دنبال می‌کند. زمانی‌که دبی تصمیم می‌گیرد تا رویاهای خودش را دنبال کند، پیتر داوطلب می‌شود تا پسر نوجوان دبی را زیر نظر داشته باشد.

فیلم Your Place or Mine اولین تجربه کارگردانی یک فیلم بلند برای آلین بروچ مک‌کنا نیز محسوب می‌شود و با حضور بازیگرانی مثل ریس ویترسپون و اشتون کوچر می‌توانیم انتظار حداقل یک فیلم سرگرم کننده را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های کمدی 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام تصاویر نامناسب هستند خصوصا تصویر عنوان مطلب.
    اصلاح کنید

    پاسخ

    اخه کجاش نامناسبه؟بضی وقتا ی حرفایی میزنینا

    پاسخ

    هالی بودم دمتون گرم
    فقط شهر گمشده ب خوبی بقیه نبود
    ووو
    Bullet train رو یادتون رفت

    پاسخ

    از شهر گمشده و عمیلات فورچون خوشم اومد

    پاسخ