;
coinex

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران [اردیبهشت 1402]

تکراتو در ادامه بهترین موس گیمینگ در بازار ایران را معرفی کرده است. اگر به دنبال بهترین موس ارزان قیمت مخصوص گیمینگ هستید، همراه ما باشید.

افراد گیمر و کسانی که برای بازی کردن به ماوس نیاز دارند بهتر است به دنبال خرید بهترین موس بی سیم مخصوص بازی باشند. با داشتن بهترین موس ارزان قیمت مخصوص گیمینگ شما می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید.

اگر قصد خرید ماوس گیمینگ دارید محصولی خریداری کنید که دوام بالا داشته باشد، به خوبی در دست قرار بگیرد و هنگام کار کردن با آن احساس خستگی نداشته باشید. در این راهنمای خرید بهترین موس های گیمینگ ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین موس ارزان قیمت مخصوص گیمینگ را خریداری کنید.

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

شاید ماوس گیمینگ قیمت بالایی داشته باشد اما می‌توان مدل ارزان قیمت آن را نیز تهیه کرد و با استفاده کردن از آن از بازی خود لذت برد. این راهنمای خرید بهترین موس های گیمینگ را از دست ندهید تا با بهترین موس ارزان قیمت مخصوص گیمینگ آشنا شوید.

Razer Viper Ultimate – Cyberpunk 2077 Edition

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • نوع اتصال بی‌سیم
  • نوع رابط دانگل USB
  • دارای دقت بیشتر از 3200

یکی از ماوس‌هایی که مناسب برای بازی و بسیار پرطرفدار بوده، موس ریزر مدل Viper Ultimate است. این ماوس حرفه‌ای که قیمت بالایی نیز دارد بهترین موس گیمینگ در بازار ایران است. این ماوس بی سیم بوده و دقتی بیشتر از 3200 دی پی آی  را داراست.

8 کلید قابل تنظیم دارد و و وزن آن 74 گرم بوده که بسیار سبک است. این ماوس حرفه‌ای و جذاب به همراه یک پایه شارژر ارائه شده است.

Razer Viper 8K Hz

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • اتصال سیمی
  • مخصوص هر دو دست
  • دارای دکمه قابل تنظیم

این موس بیشتر شبیه به یک ماشین فرمول یک است. سریع و دقیق بوده و عملکردی شگفت‌انگیز دارد. حتی می‌توان گفت که این موس برای بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی ساخته شده و بسیار هم سبک است. Razer Viper 8K Hz این امکان را به شما می‌دهد تا آن را با وزرن 71 گرمی‌اش  به راحتی روی پد موس‌تان جا به جا کنید.

سنسور‌های اپتیکال نسل دوم در این موس وجود دارد که بسیار جالب هستند. این سنسور‌ها عملکرد کلیک‌ها را تقویت کرده‌اند و کلیک‌های بسیار خاصی را در این مدل شاهد هستیم. اکثر موس‌ها برای انتقال عملکرد کلیک از رابط‌های فلزی استفاده می‌کنند اما در موس Razer Viper 8K Hz یک پرتو نور مادون‌ قرمز است که این عملکرد را انتقال می‌دهد.

درست است که تعداد گیمر‌های چپ دست کمتر بوده اما نباید این امکان را نادیده گرفت که چنین موسی، قابلیت استفاده با هر دو دست را دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که این مدل برای همه قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

Razer Naga Pro

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • اتصال بی‌سیم/ سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • درای دکمه قابل تنظیم

موس Razer Naga Pro که بهترین موس گیمینگ در بازار ایران بوده، قابلیتی خاص دارد و داخل بسته آن سه پنل متفاوت است که می‌توانید روی بدنه اصلی موس سوار کنید، هر کدام از این پنل‌ها مخصوص به حالت‌های متفاوتی، مانند بازی‌های بتل رویال و بازی‌های Moba هستند.

تعویض این پنل‌ها کار بسیار ساده‌ای است و می‌تواند در بازی کردن عناوین متفاوت بسیار برایتان مفید باشد. DPI این موس 20.000 بوده که رقمی بسیار فوق‌العاده‌است. موس Razer Naga Pro بدون شک نسل جدیدی از سرعت را با خود به همراه دارد و بسیار انتخاب مناسبی است. اگر از این محصول شرکت Razer خوشتان آمده، اما چپ دست هستید نگران نباشید، چرا که نسخه مخصوص چپ دست‌ها هم وجود دارد تا هیچ‌کس این محصول را از دست ندهد.

Logitech G203 Lightsync

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • اتصال سیمی
  • مخصوص دست: راست
  • دارای دکمه‌ قابل تنظیم

این موس در کنار این که به شدت در بین رقیبانش قیمت مناسبی دارد، کیفیت طراحی ظاهری خوبی هم دارد و در بین کیفیت خوب و قیمت خوب به یک تعادل معقول رسیده است. این موس بهترین انتخاب برای کسانی بوده که دوست دارند یک موس حرفه‌ای داشته باشند اما هنوز قصد ندارد 120 دلار برای این محصول خرج کنند.

کلیک‌های این موس بسیار نرم و سریع‌ هستند و شش دکمه قابل تنظیم مهم نیز روی موس وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید DPI موس را بین 200 تا 8.000 کم و زیاد کنید.

در ظاهر هم همین حالت را مشاهده می‌کنیم و مشخص است که متریال استفاده شده برای ساخت این محصول با سایر محصولات در همین حدود قیمت بسیار متفاوت است. به هر حال این موس بهترین موس گیمینگ در بازار ایران است.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

Rapoo V16

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • طراحی ساده و ارگونومیک
  • دارای وزنی سبک و عملکردی مناسب

در چند سال اخیر برند راپو موفق شده نام خود را به‌عنوان یکی از برندهای اقتصادی‌ که محصولاتش کیفیت بسیار خوبی دارند، مطرح کند. ماوس V16 که محصول این شرکت بوده بهترین موس گیمینگ در بازار ایران است. این ماوس در عین سادگی ظاهری، تمام ویژگی‌هایی را که یک گیمر به آن نیاز دارد، در خود جای داده است.

ماوس V16 راپو، یک محصول برای کسانی مناسب بوده که از یک طرف بازی کردن را جدی می‌گیرند و از طرف دیگر دوست ندارند که تجهیزات آن‌ها ظاهری عجیب و غریب داشته باشند. این دسته از افراد دوست دارند تا از ماوس خود هم به‌صورت روزمره استفاده کنند و هم با آن به انجام بازی بپردازند.

طراحی ساده و ارگونومیک، وزن سبک و عملکرد مناسبی که از خود در بازی‌ها به‌جای می‌گذارد، توانایی آن را دارد تا به یک انتخاب خوب برای این دسته از افراد تبدیل شود.

Rapoo V280

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • نوردهی RGB
  • دقت تا ۷۰۰۰ DPI

نسخه V280 در مقایسه با ماوس V16، ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد و به همین دلیل قیمت آن نیز نسبت به برادر کوچک‌تر خود، بالاتر است. اما تفاوت‌ها بین این دو ماوس به همین‌جا ختم نمی‌شود. ماوس V280، از لحاظ ظاهری، بسیار بیشتر شبیه به یک محصول گیمینگ است.

از لحاظ ویژگی‌ها نیز تمام آن چیزی را که یک گیمر می‌خواهد، این ماوس در خود جای داده و یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول، نوردهی RGB آن است. دقت این ماوس تا ۷۰۰۰ DPI بالا می‌رود و به همین دلیل یک انتخاب خوب برای کسانی محسوب می‌شود که بازی‌های خود را جدی می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2021

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

Tsco TM 2021

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • دارای دقتی با بیشینه ۳۲۰۰ DPI
  • درای دکمه قابل برنامه ریزی

اگر به‌دنبال این هستید که ماوسی تهیه کنید که ظاهری کاملا متمایز با دیگر محصولات داشته باشد، ماوس TM2021 محصول تسکو، گزینه پیش روی شماست. این ماوس ۱۲۴ گرمی دارای ۸ دکمه بوده و دقتی با بیشینه ۳۲۰۰ DPI را در خود جای داده است.

طراحی ارگونومیک، کابل یک و نیم متری که از طریق درگاه USB به رایانه شخصی متصل می‌شود و دکمه‌های تعبیه شده‌ روی ماوس که می‌توان از آن‌ها برای تغییر DPI استفاده کرد، از دیگر ویژگی‌های این ماوس محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو ؛ قیمت، مشخصات فنی و نقد و بررسی

Cooler Master MM830

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • دارای نمایشگر
  • به نوردهی RGB
  • طراحی ارگونومیک

MM830 محصول کولر مستر، علاوه‌بر اینکه بهترین موس گیمینگ در بازار ایران بوده دارای ویژگی‌های بسیار بیشتر دیگری است که آن را به یک انتخاب بسیار خوب برای پی‌سی گیمرها تبدیل می‌کند. این ماوس دارای بیشینه رزولوشن ۲۴ هزار DPI است.

علاوه‌بر این، چهار دکمه در بخش کناری این ماوس تعبیه شده  که چینشی شبیه به D-Pad گیم‌پد دارند. از ویژگی‌های جذاب دیگر این ماوس، می‌توان به نوردهی RGB در بخش‌های مختلف ماوس و طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد.

نمایشگر تعبیه شده در قسمت کناری ماوس نیز می‌تواند به‌صورت کامل شخصی‌سازی شود و توانایی این را دارد که اطلاعات مختلفی را در اختیار گیمر قرار دهد.

Razer Basilisk V3

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • رابط اتصال کابل USB Type-A
  • طراحی شده مخصوص دست راست
  • درای دکمه قابل برنامه ریزی

Razer Basilisk V3 بهترین موس گیمینگ در بازار ایران است. تعداد ۹ کلیدکه قابل برنامه‌ریزی هستند، طراحی موس خوش‌دست‌ و ساخت عالی، آن را در میان ژانرهای بازی و حتی کارهایی که نیاز به عملکرد بسیار خوب موس دارند تبدیل به یک ماوس همه کاره می‌کند.

امکان تغییر حالت چرخیدن اسکرول و تبدیل آن از یک اسکرول لمسی به صاف و آزاد با ضربه زدن یک دکمه یا بر اساس نحوه تکان دادن آن وجود دارد که آن را منحصر به فرد کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

Logitech G502 Lightspeed

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • اتصال دانگل USB Type-A یا کابل
  • دارای دکمه‌های قابل برنامه ریزی

یک نسخه سبک‌تر و بی سیم از قهرمان محبوب لاجیتک G502، لاجیتک G502 Lightspeed بوده که اگر قیمت بالای آن برای شما مسئله نباشد، می‌توان گفت یک ماوس بسیار قوی و بهترین موس گیمینگ در بازار ایران است. با ویژگی‌های ممتاز، مانند شش وزنه اضافی (دو وزنه ۴ گرمی و چهار وزنه ۲ گرمی) برای سفارشی کردن وزن ماوس برای مواقعی که نیاز دارید موس سنگین‌تر یا سبک‌تر باشد.

G502 Lightspeed با سنسور Hero با DPI بالا و کم مصرف و تعداد زیادی دکمه قابل برنامه ریزی، برای هر سبک بازی مناسب است. شکل ظاهری آن آشنا و راحت بوده و به سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است.

علاوه بر اتصال به رایانه شخصی خود با یک دانگل بی سیم، می‌توانید با پد ماوس شارژ بی سیم Logitech G Powerplay موس را تا زمانی که روی پد بوده و پد به پورت USB متصل است، شارژ کنید.

Razer DeathAdder V2 Pro

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • رابط اتصال دانگل USB Type-A و Blutooth یا کابل
  • طراحی شده مخصوص دست راست
  • دارای دکمه قابل برنامه ریزی

بهترین موس گیمینگ بی سیم برای اکثر افراد، Razer DeathAdder V2 Pro است. شکل محبوب Razer DeathAdder V2 سیمی را به خود می‌گیرد اما به راحتی می‌توانید بدون سیم از آن استفاده کنید. با یک دانگل USB-A با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز با استفاده از فناوری Razer’s HyperSpeed، عملکرد بازی در حد زمانی بوده که موس با کابل به سیستم وصل است.

DeathAdder V2 Pro از پیشرفته‌ترین حسگر نوری Razer استفاده می‌کند که حتی در تنظیمات DPI بالا در بازی عالی عمل می‌کند. علاوه بر این، دکمه‌های حساسیت دوگانه به تنظیم شتاب کمک می‌کنند. البته سوئیچ‌های مکانیکی اپتیکال دکمه‌های کلیک چپ و راست می‌توانند مشکل‌ساز باشند، به خصوص برای کسانی که احساس سوئیچ‌های مکانیکی لمسی را دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

Corsair Katar Pro XT

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

  • رابط اتصال USB Type-A
  • طراحی شده برای دست راست
  • دارای دکمه‌های قابل برنامه ریزی

اگر یک ماوس گیمینگ با کیفیت و راحت با قیمت مناسب می‌خواهید که بهترین موس گیمینگ در بازار ایران نیز باشد، Corsair Katar Pro XT بهترین موس بازی برای شماست. این ماوس سبک با وزن تنها ۷۳ گرم، برای بازی‌های طولانی عالی بوده و به سرعت قابل تنظیم است.

مشخصات این ماوس کمی ضعیف بوده اما دارای یک پوسته زیبا است که علیرغم اینکه ماوس مقرون به صرفه‌ای است، ارزان به نظر نمی‌رسد.

نسخه بی سیم این ماوس، Corsair Katar Pro Wireless، با قیمتی مشابه با این نسخه سیمی، کمی گرانتر است. پس ارزش فکر کردن را دارد و اگر به دنبال سبک‌ترین ماوس هستید، چیزی با بدنه لانه زنبوری، مانند موس‌های Glorious در این صفحه، وزن کمتری دارند.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین موس های گیمینگ بود بهترین موس بی سیم مخصوص بازی را معرفی کردیم. با استفاده از این مطلب شما می‌توانید با بهترین موس بی سیم مخصوص بازی و مدل‌هایی متنوع آشنا شوید و انتخابی درست داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران کدام است؟

شرکت‌هایی مختلفی در زمینه تولید انوع ماوس فعالیت دارند. ماوس گیمینگ نیز یکی از این مدل ماوس‌هاست که بسیار پرکاربرد است. گیمرها از ماوس گیمینگ استفاده می‌کنند به همین دلیل تهیه کردن یک ماوس گیمینگ مناسب برای آنها مهم است. بهترین ماوس گیمینگ در این مطلب معرفی شد و شما می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شدن، یکی را انتخاب کنید.

بهترین موس گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

ماوس‌های مناسب برای گیمینگ معمولا به شکل سیمی طراحی می‌شوند تا از کمترین میزان تاخیر در اجرای دستورالعمل‌ها برخوردار باشند. همچنین این ماوس‌ها باید دارای DPI بالا بوده و محدوده دقت آن‌ها قابل تغییر باشد. طراحی ارگونومیک نیز در ساخت این ماوس‌ها اهمیت دارد. در ضمن ماوس‌های گیمینگ از تعداد کلیدی بیشتر از ماوس‌های معمولی (3 کلید) برخوردار بوده و معمولا میزان ضربه‌پذیری آن‌ها بالاست.

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد بهترین موس گیمینگ در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کمنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر