;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 نیز به همراه رابط کاربری دوست‌داشتنی سامسونگ (One UI 5.0) منتشر شد. این دومین آپدیت بزرگ سیستم‌عامل اندروید برای این گوشی محسوب می‌شود.

بالاخره آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 به همراه رابط کاربری One UI 5.0 نیز از راه رسید. این گوشی با اندروید 11 معرفی شده بود و اکنون دو نسل بالاتر از سیستم‌عامل پیش‌فرض را دریافت کرده است. اندروید 13 تجربیات متفاوتی را نسبت به نسخه‌های پیشین ارائه می‌دهد. گفتنی‌ است به همراه این آپدیت، گوگل نیز وصله امنیتی جدید خود را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 منتشر شد

حدودا ۱ سال پیش بود که مدل 5G گلکسی A13 رسما رونمایی شد. این دستگاه با اندروید ۱۱ ارائه شده بود و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ حالا به اندروید ۱۳ به روز می‌شود. بله، آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A13 مدل 5G رسما ارائه شده و رابط کاربری One UI 5.0 برای آن در دسترس است.

عملکرد سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی اندروید 13 مثال‌زدنی بوده است. هیچ شرکت دیگری به اندازه سامسونگ به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 را برای گوشی‌های مختلف منتشر نکرده است. امروز و در همین راستا این شرکت کره‌ای آپدیت اندروید 13 را برای گلکسی A13 5G در کشورهای مختلف اروپایی منتشر کرد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13

به روز رسانی اندروید 13 برای گلکسی A13 5G با ورژن A136BXXU2BVK3 ارائه می شود. این آپدیت به همراه One UI 5.0 و وصله امنیتی نوامبر 2022 ارائه می شود و در حال حاضر در اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا در حال عرضه است. انتظار می‌رود کشورهای دیگر به روزرسانی جدید را طی چند روز آینده دریافت کنند.

اگر کاربر گلکسی A13 5G هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی اندروید 13 را دانلود و نصب کنید.

سامسونگ گلکسی A13 5G را سال گذشته با One UI Core 3.1.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه کرد. این دستگاه شش ماه پیش آپدیت One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد. مشخص نیست که پس از آپدیت اندروید 13، این دستگاه می‌تواند در آینده یک آپدیت دیگر سیستم عامل اندروید را دریافت کند یا خیر!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام اپدیت برام اومد ولی دانلود نمیشه چرا

    پاسخ

    سلام
    چرا آپدیت اندروید ۱۳
    A13نیومده برام

    پاسخ