;
coinex

احتمال راه‌اندازی رمزارز توییتر کوین قوت گرفت؛ خیانت ماسک به دوج‌کوین محبوبش!

ظاهراً توییتر می‌خواهد رمزارز توییتر کوین را به عنوان رقیب دوج‌کوین و بیت‌کوین معرفی کند. بسیاری این عمل را خیانت ایلان ماسک به رمزارز محبوبش “دوج‌کوین” می‌دانند.

رمزارز توییتر کوین ممکن است توسط توییتر معرفی شود. این رمزارز می‌تواند رقیبی جدی برای رمزارز محبوب ایلان ماسک (دوج‌کوین) و بیت‌کوین باشد. گفته می‌شود ایلان ماسک قبلاً لوگوی این رمزارز را نیز ساخته است. بسیاری این حرکت توییتر و ایلان ماسک را، خیانت ثروتمندترین فرد جهان به دوج‌کوین که همیشه آن را دوست داشته است، می‌دانند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی صرافی رمزارزی Bitfront تا سال 2023

رمزارز توییتر کوین راه‌اندازی می‌شود؟

امروز جین مانچون وانگ، وبلاگ‌نویس و کاربر توییتر، تصویری از لوگو فرضی توییتر کوین منتشر کرد. بااین‌حال، پست او چند دقیقه پس‌ از انتشار به حالت خصوصی تغییر پیدا کرد و البته مثل همیشه برخی از کاربران موفق شدند اسکرین‌شات‌هایی از آن ذخیره کنند. ظاهراً ایلان ماسک نیز قبلاً لوگویی برای این رمزارز جدید ساخته بود.

وانگ در توییت دیگری نیز اعلام کرد شاید شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک امکان پرداخت‌های رمزارزی را در آینده فراهم کند. فاش‌شدن API توییتر نشان‌دهنده‌ی بخشی به‌ نام Coins در تنظیمات پنهان Tips است.

رمزارز توییتر کوین

نیما اوجی نیز نمای کلی زیر را برای مدل درآمدزایی آینده‌ی توییتر به‌اشتراک گذاشته است. این اسکرین‌شات نشان می‌دهد توییتر کوین چگونه برای ارائه‌ی راهنمایی‌ها استفاده خواهد شد.

رمزارز توییتر کوین

درحال‌حاضر، جامعه‌ی رمزارزها حدس‌وگمان‌های مختلفی درباره‌ی تأثیر توییتر کوین روی پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین و میم‌کوین معروف و دلخواه ایلان ماسک، دوج کوین، مطرح کرده‌اند. به‌نوشته‌ی Bitcoinist، معرفی رمزارز اختصاصی توییتر در نگاه اول خبر خوشی برای بیت کوین و دوج کوین نیست؛ زیرا ممکن است به کاهش ارزش بازار آن‌ها منجر شود.

به‌هرحال، API فاش‌شده نشان می‌دهد که ایلان ماسک فقط روی یک رمزارز تمرکز نمی‌کند و درواقع، چند رمزارز مختلف را زیر‌نظر دارد. بدین‌ترتیب، دوج کوین و بیت کوین می‌توانند مکملی برای رمزارز جدید توییتر باشند؛ بنابراین، صنعت کریپتو می‌تواند به‌طور یکپارچه از کیف پول رمزارزی این شبکه‌ی اجتماعی بهره ببرد.

۲۷ نوامبر، ایلان ماسک تصمیم خود مبنی‌بر ادغام پرداخت‌های دیجیتال در «توییتر ۲.۰» را به‌اشتراک گذاشته است. اگرچه ثروتمندترین مرد جهان در توییت‌های خود به دوج کوین اشاره نکرد، قیمت این رمزارز افزایش درخورتوجهی یافت که نشان می‌دهد جامعه‌ی معامله‌گران و فعالان بازار رمزارزها احتمالاً حدس می‌زنند که میم‌کوین معروف بخشی از برنامه‌های رمزنگاری ماسک برای توییتر است.

پس از انتشار توییت وانگ که در آن آمده بود توییتر احتمالاً از مدتی قبل کار روی ساخت کیف‌پولی جدید را آغاز کرده است، شایعاتی درباره‌ی برنامه‌های کیف‌پول رمزارزی این شبکه‌ی اجتماعی منتشر شد.

رمزارز توییتر کوین

آیا ایلان ماسک از شبکه‌ی لایتنینگ استفاده خواهد کرد؟

جک مالرز، مدیرعامل Strikle، چند روز قبل اعلام کرد: «توییتر می‌تواند با پذیرش بیت کوین به برنامه‌‌ای برای انجام پرداخت‌های آنلاین تبدیل شود.» همچنین، مالرز افزود:

این شبکه‌ی اجتماعی با پذیرش شبکه‌ی لایتنینگ، می‌تواند به‌عنوان کسب‌وکار پرداخت آنلاین فعالیت کند؛ زیرا این اقدام فرصت‌هایی دراختیار توییتر قرار می‌دهد که در نسخه‌های قبلی این پلتفرم امکان‌پذیر نبود.

اکنون باید منتظر بمانیم تا مشخص شود برنامه‌های ایلان ماسک و شبکه‌ی اجتماعی توییتر برای حضور در بازار رمزارزها به‌ کجا ختم خواهد شد و آیا این شبکه‌ی اجتماعی واقعاً رمزارز جدیدی معرفی خواهد کرد یا به استفاده از رمزارزهایی مثل بیت کوین و دوج کوین روی خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره احتمال راه‌اندازی رمزارز توییتر کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر