;
coinex

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401 به زودی آغاز می‌شود. در این طرح فروش 3 خودروی کشنده امپاور، وانت کارا تک کابین و دو کابین قرار دارند.

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401 برای 3 خودروی کشنده امپاور، وانت کارا تک کابین و دو کابین به زودی آغاز می‌شود. ظاهراً فروش خودرو وارد فاز جدیدی شده است. چرا که مدتی‌ست شرکت‌های خودروسازی، محصولات خودرو را تنها در بورس کالا برای فروش عرضه می‌کنند. در جدیدترین طرح فروش، بهمن موتور قرار است از 27 آذر، 3 خودروری ذکر شده را در بورس کالا عرضه کند.

بیشتر بخوانید:‌ طرح عرضه تارا و پژو 207 در بورس کالا 19 آذر 1401 ؛ افزایش ناگهانی قیمت توسط ایران‌خودرو!

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401

گروه بهمن در ادامه طرح عرضه محصولات خود در بورس کالای ایران قصد دارد از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ کامیون کشنده امپاور، وانت کارا تک کابین و دو کابین را با پیش دریافت خرید ۱۰ درصد به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش کامیون امپاور و وانت کارا در آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید.

گروه بهمن در این طرح فروش ۷۲۸ دستگاه خودرو شامل ۴۹۲ دستگاه کارا تک کابین، ۱۵۰ دستگاه کار دو کابین و ۸۶ دستگاه کامیون کشنده امپاور را از ۲۷ آذرماه به بورس عرضه می‌کند. وانت کارا تک کابین و دو کابین با موعد تحویل ۲۶ بهمن و کامیون کشنده امپاور نیز با موعد تحویل ۳۰ بهمن به مشتریان عرضه خواهند شد.

عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401

در این طرح کارا تک کابین با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، وانت کارا دو کابین با قیمت پایه ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کامیون کشنده امپاور با قیمت پایه ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در بورس به فروش می‌رسند.

توضیحات مهم

در طرح فروش کامیون کشنده امپاور با هر کد ملی (اشخاص حقیقی) فقط می‌توان روی یک دستگاه ثبت سفارش انجام داد و با هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) نیز امکان ثبت سفارش حداکثر روی ۵ دستگاه وجود خواهد داشت.

برای خرید وانت کارا محدودیت ورودی برای خرید هر کد ملی وجود ندارد و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز می‌توانند روی این خودرو ثبت سفارش را انجام دهند. ضمن این که مانعی برای خرید مشتریان حقوقی نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه محصولات بهمن موتور در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر