;
coinex

کمیته مبارزه با مواد مخدر در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد

اولین جلسه مبارزه با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و مواد مخدر دیجیتالی در فضای مجازی به منظور تشکیل کمیته مبارزه با مواد مخدر در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، در این جلسه که با حضور دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزر شد، هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مسئول برای مقابله با مواد مخدر در فضای مجازی، برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی و پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر در فضای مجازی برای جلب مشارکت موثر دستگاه‌های عضو کمیته و ستاد مبارزه با مواد مخدر و تامین، تولید و انتشار محتوا برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، روان‌گردان و مخدر دیجیتالی و درمان از جمله مهمترین دستورالعمل‌های کمیته اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم مرکز ملی فضای مجازی به کمپانی متا ؛ فقط 10 روز وقت دارید!

کمیته مبارزه با مواد مخدر در مرکز ملی فضای مجازی

علاوه بر این، حمایت اجتماعی از آسیب‌دیدگان مواد مخدر با توجه به ضریب نفوذ  فراگیری حداکثری در فضای مجازی، تکمیل و روزآمدی سامانه‌های مرتبط با امر مبارزه با مواد مخدر، مقابله با آموزش تولید مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان و شیوه مصرف، مقابله با فروش و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و دارونماهای درمان اعتیاد در فضای مجازی و رصد و پایش دارک‌وب‏ به منظور شناسایی فعالیت‌های شبکه‌ها و باندهای قاچاق ‏مواد مخدر، روان‌گردان‌ها، پیش‌سازها با اولویت مبارزه با پولشویی و انهدام شبکه‌های توزیع و ‏عرضه ‏از اولویت‌های دستورالعمل این کمیته در نظر گرفته شد.

کمیته مبارزه با مواد مخدر در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد

گفتنی است کمیته فضای مجازی در حوزه مقابله با مواد مخدر و روان‌گردان‌ها بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر با مسئولیت معاونت فرهنگی اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و همکاری دستگاه‌های اصلی مسئول تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تشکیل کمیته مبارزه با مواد مخدر در مرکز ملی فضای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر