;
coinex

چگونه حساب بین المللی باز کنیم؟

داشتن حساب‌های بین المللی مزایای بسیاری دارد؛ اما کاربرد و کارایی این نوع حساب‌ها در ایران از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا نقل و انتقالات بانکی به سبب وجود تحریم‌های متعدد با محدودیت‌های بسیاری همراه است که با افتتاح یک حساب بین المللی می‌توان از شدت آن کاست.

تاجرا، سرمایه گذاران بازارهای مالی، فریلنسرها و سایر افرادی که به سبب انجام فعالیت‌های بین المللی نیاز دارند در یک فضای امن و قانونی نقل و انتقالات ارزی داشته باشند با افتتاح یک حساب بین المللی می‌توانند در محیطی ایمن خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

برای استفاده از خدمات و امکانات ویزا کارت مجازی یا سایر امکانات گسترده‌ای که در همه جای دنیا مرسوم است همچون خرید اکانت canva، اکانت ماز یا خرید اکانت freepik باید یک حساب بین المللی ایجاد کنید که در ادامه این مقاله بیشتر راجع به آن توضیح دادیم.

اگر شما نیز در حوزه‌های نامیرده فعالیت دارید و مایلید بدانید که چگونه یک حساب بین المللی باز کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

برای اینکه بتوانیم به سوالاتی همچون چگونه حساب بین المللی باز کنیم، پاسخ دهیم نیاز است که با مزایا و انواع حساب‌های بین المللی و کاربردهای آن آشنا شویم و سپس مراحل افتتاح حساب بین المللی را مرور کنیم.

چگونه در ایران حساب بین المللی باز کنیم؟

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم برای داشتن حساب‌های بین المللی در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که این محدودیت‌ها از تحریم‌های بانکی نشات می‌گیرد.

به طور کلی برای اینکه بتوانید یک حساب بین المللی افتتاح کنید به یکسری مدارک بانکی و هویتی نیاز دارید؛ در صورتی که هویت ایرانی شما فاش شود حساب شما لیمیت شده و در برخی موارد برای همیشه مسدود می‌شود. با این وجود چاره چیست؟ آیا ایرانیان به هیچ وجه نمی‌توانند با هویت اصلی خود حساب بین المللی داشته باشند؟

در پاسخ به چنین سوالی باید گفت شما می‌توانید به کمک یک تیم حرفه‌ای و کاربلد یک حساب بین المللی قانونی و ایمن افتتاح کنید.

دایاچنج از جمله شرکت‌هایی است که به شما کوتاه می‌کند در کوتاه‌ترین زمان با کمترین کارمزد یک حساب بین المللی قانونی و ایمن داشته باشید. دایاچنج تمامی‌ مدارک بانکی مورد نیاز را برای شما تهیه میکند و شما بدون کمترین زحمت صاحب یک حساب بین المللی قانونی خواهید شد.

برای افتتاح حساب بین المللی از طریق دایاچنج تنها کافیست وارد وب سایت مجموعه شوید و یک حساب کاربری بسازید و از این طریق سفارش خود را ثبت کنید سپس با پرداخت بهای خدمات منتظر صدور حساب بین المللی خود باشید.

در این بین به امکاناتی از قبیل سیم کارت غیر ایرانی، vps، مدارک بانکی و غیره نیاز دارید که دایاچنج تمامی‌ این موارد را برای شما تامین می‌کند.

با انواع حساب‌های بین المللی آشنا شوید

حساب‌های بین المللی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها متناسب با امتیازات و ویژگی‌هایی که دارند برای افراد مختلف کارایی دارند. در ادامه به صورت مفصل انواع حساب‌های بین المللی را بررسی می‌کنیم.

حساب‌های بین المللی به دو صورت شخصی و شرکتی قابل استفاده هستند.

  • حساب شخصی

افتتاح حساب بین المللی به صورت شخصی دردسرهای کمتری دارد؛ اما گاها برای استفاده از برخی خدمات همچون تسهیلات بانکی نیاز است که حساب شرکتی داشته باشید.

یکی از شرط‌های افتتاح حساب بین المللی به صورت شخصی داشتن اقامت کشور مورد نظر است البته این شرط برای برخی بانک‌ها مهم و برای برخی دیگر اهمیتی ندارد.

  • حساب شرکتی

برای افتتاح حساب بین المللی به صورت شرکتی علاوه بر اقامت کشور مورد نیاز نیاز است که یک شرکت نیز ثبت کنید و اسناد مربوط به آن را به بانک ارائه دهید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب بین المللی

اگر قصد دارید یک حساب بین المللی ایجاد کنید تا بتوانید از امکانات و مزایای آن استفاده کنید باید برخی مدارک لازم را ارائه دهید. این مدارک عبارتند از:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • معرفی نامه بانکی
  • اسناد شرکت
  • مدارک شغلی
  • میزان مشخصی پول برای واریز به حساب

این مدارک جزو ضروریاتی است که باید به هر بانکی ارائه شود؛ اما برخی بانک‌ها مدارکی مازاد بر آنچه نامبرده شد را طلب می‌کنند که نیاز است آنها را تامین کنید.

می‌توانید از طریق وب سایت هر بانک از لیست مدارک مورد نیاز آن اطلاع یابید.

معرفی انواع کارت‌های اعتباری متصل به حساب‌های بین المللی

پس از اینکه حساب بین المللی خود را افتتاح کردید حالا به یک کارت بانکی نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن موجودی خود را استفاده کنید. این کارت‌های اعتباری می‌توانند به صورت فیزیکی یا مجازی باشند. در ادامه برخی از آنها را بررسی می‌کنیم.

چگونه حساب بین المللی باز کنیم؟

  • ویزا کارت

ویزاکارت نیز از جمله کارت‌هایی است که به صورت فیزیکی و مجازی قابل استفاده است. با توجه به اعتبار و امنیت ویزاکارت‌ها می‌توانید از آنها برای خرید یا شارژ کردن اکانت‌های مختلف در سایت‌های متنوع استفاده کنید.

معمولا ویزا کارت‌ها در دو نوع ویزا کارت مالزی و ویزا کارت مجازی آمریکا صادر می‌شوند و کارایی‌های متفاوت و متنوعی دارند.

برای صدور ویزا کارت مجازی در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که این محدودیت‌ها با کمک دایاچنج قابل حل است. تنها کافیست با چند کلیک ساده از طریق سایت یا تیم پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بمانید سفارش شما قطعی شود.

  • مستر کارت

مسترکارت از جمله کارت‌های اعتباری است که به صورت فیزیکی و مجازی صادر می‌شود. برخی از سایت‌ها به جای قرار دادن درگاه پی پال، از ویزاکارت و مستر کارت پشتیبانی می‌کنند و شما با داشتن این کارت‌ها می‌توانید از خدمات متنوع سایت‌های خارجی استفاده کنید.

مستر کارت‌ها در سه نوع مستر کارت یورویی، مستر کارت دلاری و مستر کارت پوند ارائه می‌شود.

مسترکارت‌ها معمولا 5 سال اعتبار دارند و مجدد قابل شارژ هستند. از لحاظ کارایی و امنیت در سطح بالایی قرار دارند و شما با استفاده از آنها می‌توانید به موجودی حساب‌های بین المللی خود دسترسی داشته باشید.به کمک دایاچنج می‌توانید یک مستر کارت مجازی معتبر و امن خریداری کنید.

  • پی پال

پی پال یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین پلتفرم‌های بین المللی است که به سبب برخورداری از امنیت بالا محبوبیت بسیاری دارد. استفاده از پی پال در تمامی‌ سایت‌هایی که از این درگاه پشتیبانی می‌کنند امکان پذیر است. با استفاده از آن بدون هیچ محدودیتی می‌توانید انواع واحدهای ارزی را در سطح بین الملل جابجا کنید.

افتتاح حساب پی پال در ایران محدودیت‌هایی دارد که دایاچنج تمامی‌ این محدودیت‌ها را از میان برداشته است.

این مجموعه تمامی‌ امکانات و مدارک لازم برای افتتاح حساب پی پال در ایران که شامل سیم کارت فیزیکی مالزی، قبض خدماتی برای تایید آدرس، vps مالزی و ویزا/مستر کارت مجازی می‌شود را برای شما فراهم می‌کند و صفر تا صد فرایند صدور را از جانب شما انجام داده و پس از گذشت 17 الی 19 روز کاری حساب پی پال شما را تحویل می‌دهد.

نکته: در نظر داشته باشید که صدر پی پال در ایران محدودیتهای بسیاری دارد و قطعا شما نمی‌توانید شخصا اقدام کنید پس از یک مجموعه مطمئن کمک بگیرید.

  • کیف پول‌های الکترونیک

کیف پول‌های الکترونیک همچون وب مانی و پرفکت مانی از جمله روش‌هایی هستند که با استفاده از آن می‌توانید به موجودی حساب‌های بین المللی خود دسترسی داشته باشید.

چگونه حساب بین المللی باز کنیم؟

  • کردیت کارت

اگر یک شرکت با بانک قرارداد داشته باشد تمامی‌ پرسنل و کارمندان می‌توانند تا زمانی که حقوق دریافت می‌کنند حتی بیشتر از موجودی کارت بانکی شان از اعتبار این کارت استفاده کنند.

  • دبیت کارت

دبیت کارت نیز نوعی کارت اعتباری است که صرفا می‌توان به مقدار اعتبار آن از موجودیش استفاده کرد.

مزایای افتتاح حساب بین المللی چیست؟

شاید افتتاح حساب بین المللی برای ساکنان خارج از ایران کاملا معمولی و ساده باشد؛ اما در ایران به سبب وجود تحریم‌ها، محدودیت‌ها و چالش‌هایی که وجود دارد دسترسی به امکانات و خدمات متنوع یک نعمت محسوب می‌شود.

در ادامه به صورت خلاصه چندی از مهم‌ترین مزایای افتتاح حساب بین المللی را مرور می‌کنیم.

  • ایمن: امنیت حساب‌های بین المللی تضمین شده است و شما می‌توانید بدون هیچ چالش یا نگرانی انواع خدمات را دریافت کنید.
  • قابل دسترسی: با افتتاح یک حساب بین المللی می‌توانید به صورت نامحدود به انواع خدمات و امکانات دسترسی داشته باشید، محدودیتی برای نقل و انتقال یا نوع ارز ندارید؛ به طور کلی با داشتن یک حساب بین المللی از شر تمام چالش‌هایی که در ایران با آن مواجه هستید رها خواهید شد.
  • هوشمند: پس از افتتاح حساب بین المللی می‌توانید از طریق پی پال یا سایر کیف پول‌های دیجیتال به صورت آنلاین و تنها با یک اپلیکیشن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  • شفافیت: ارتباط و ارائه خدمات در سطح بین المللی شاید از دور کمی‌ سخت بنظر برسد؛ اما حقیقتا کاملا شفاف و واضح است و هیچ نکته گنگی ندارد.
  • جهانی: امکان نقل و انتقالات ارزی به صورت بین المللی امکان پذیر است.
  • ارزان‌: نرخ ارز، کارمزد، سود بانکی و غیره در بانک‌های بین المللی بسیار مقرون به صرفه است.
  • تنوع خدمات: بانکداری بین المللی به سبب امکانات گسترده‌ای که در اختیار دارد خدمات متنوع‌تری را نیز ارائه می‌دهد. با افتتاح یک حساب بین الملل می‌توانید هر خدمتی که مدنظر دارید را دریافت کنید.

افتتاح حساب بین المللی چه کاربردی دارد؟

داشتن یک حساب بین المللی مزایای بسیاری دارد، مخصوصا در ایران با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد افتتاح یک حساب بین المللی می‌تواند در تمامی‌ حوزه‌ها کارساز و کارگشا باشد.

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین کاربردهای افتتاح حساب بین المللی در ایران را مرور می‌کنیم.

پس از افتتاح حساب بین المللی و متصل کردن آن به کارت‌های اعتباری همچون پی پال یا مستر کارت می‌توانید از امکانات متنوع و وسیعی بهره مند شوید که به طور معمول در ایران از آن محروم هستید. این امکانات عبارتند از:

  • خرید از سایت‌های خارجی: با استفاده از حساب‌های بین المللی به راحتی می‌توانید از سایت‌هایی همچون آمازون، علی بابا یا ebay خرید کنید و بدون هیچ چالشی مرسوله خود را درب منزل دریافت کنید.
  • خرید اکانت‌های خارجی: با استفاده از حساب‌های بین المللی می‌توانید انواع اکانت‌های معتبر و کاربردی همچون تریدینگ ویو، اسپاتیفای و ماز را خریداری کنید و از امکانات متنوع آن نهایت استفاده را ببرید.
  • خرید گیفت کارت: گیفت کارت‌ها از جمله مواردی هستند که برای خرید آنها باید از طریق حساب‌های بین المللی خود استفاده کنید. با خرید گیفت کارت‌هایی همچون پلی استیشن، نتفلیکس و توییچ می‌توانید به دنیایی از اطلاعات سرگرم کننده دست یابید.
  • خرید بلیط هواپیما از سایت‌های خارجی: برای خرید بلیط از سایت‌های خارجی استفاده از کارت‌های شتاب کارساز نیست؛ در نتیجه حتما باید از یک حساب بین المللی استفاده کنید.
  • رزرو هتل از سایت‌های خارجی: برای گردشگرانی که مدام در سفر به سر می‌برند داشتن یک حساب بین المللی می‌تواند بسیار کارگشا باشد؛ زیرا ضمن خرید بلیط در زمینه رزرو هتل و پرداخت هزینه‌های جاری می‌توان از آن کمک گرفت.
  • نقد کردن درآمدهای ارزی: فریلنسرها، تاجران یا فعالان بازارهای مالی با داشتن یک حساب بین المللی می‌توانند درآمد خود را نقد کرده و به کارت‌های ایرانی خود منتقل کنند.
  • اگر دانشجو هستید و قصد دارید خارج از ایران تحصیل کنید داشتن یک حساب بین المللی برای شما ضروری است.
  • اگر با ارزهای مختلف اعم از دلار، یورو یا حتی ارزهای دیجیتال سروکار دارید توصیه می‌شود حتما یک حساب بین المللی داشته باشید.
  • چنانچه در یوتیوب فعالیت دارید و برای انتقال درآمد خود به بانک‌های ایرانی دچار مشکل شده‌اید حتما یک حساب بین المللی افتتاح کنید.

مواردی که به صورت خلاصه نامبرده شد تنها قسمت محدودی از مزایای افتتاح حساب بین المللی است. قطعا پس از تهیه این کارت و استفاده از خدمات و کاربردهای متنوع آن با سایر مزایا و کاربردهای آن نیز آشنا خواهید شد.

چنانچه به هر کدام از موارد نامبرده شده نیاز دارید و یا در حوزه‌هایی که گفته شد فعالیت دارید می‌توانید از طریق مجموعه دایاچنج و به کمک اتیم فنی مجموعه در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین کارمزد یک حساب بین المللی قانونی ایجاد کنید.

با سه کلیک صاحب یک حساب بین المللی معتبر شو!

پس از مطالعه مطالب فوق و آشنایی با مزایای افتتاح حساب بین المللی شاید راغب باشید که شما هم یک حساب معتبر داشته باشید؛ از طرفی شاید با مطالعه مراحل و روش‌های افتتاح حساب بین المللی این فرایند را سخت و نفس گیر بدانید.

به طور کلی می‌توان گفت افتتاح یک حساب قانونی و معتبر قطعا سخت، زمان‌بر و پرهزینه است؛ اما این موارد مربوط به زمانی است که شما شخصا اقدام کنید اگر این وظیفه خطیر را به دایاچنج بسپارید قطعا در کوتاه‌ترین زمان با کمترین کارمزد صاحب یک حساب قانونی و مطمئن خواهید شد.

برای استفاده از خدمات دایاچنج در این حوزه تنها کافیست از طریق سایت مجموعه اقدام به ثبت سفارش کنید و یا با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید.

افتتاح حساب بین المللی بدون خروج از ایران

همانطور که بالاتر توضیح دادیم برای افتتاح حساب بانکی بین المللی نیاز است که به بانک مورد نظر مراجعه کنیم یا اقامت آن کشور را داشته باشیم که این قضیه کمی‌ کار را سخت می‌کند؛ زیرا ضمن هزینه‌های بالا زحمات و چالش‌های بسیاری را به همراه دارد؛ از طرفی ایران در لیست تحریم‌های بانک اکثر کشورهای شناخته شده قرار دارد و ایرانیان به راحتی نمی‌توانند اقدام به افتتاح حساب بین المللی کنند.

در چنین شرایطی میتوان روی کمک‌های یک شرکت معتبر و شناخته شده همچون دایاچنج حساب کرد.

مجموعه دایاچنج تمامی‌ امکانات لازم همچون پرینت حساب بانکی، قبض معتبر برای تایید آدرس و غیره را فراهم می‌کند تا شما بتوانید بدون هیچ چالشی یک حساب مطمئن و معتبر افتتاح کنید.

چه کسانی به یک حساب بین المللی نیاز دارند؟

تا این بخش از مطلب سعی کردیم در مورد ماهیت حساب بین المللی، مزایای داشتن یک حساب بین المللی و کاربردهای آن صحبت کنیم و در ادامه قرار است افرادی که به این نوع حساب نیاز دارند را معرفی کنیم.

  • فریلنسرها

فریلنسری یعنی انجام دورکاری از هر کجای ایران. گاهی شما به واسطه مهارت یا شغلی که دارد پروژه‌هایی خارج از ایران به شما پیشنهاد می‌شود که از لحاظ درآمدی بسیار مناسب و شگفت انگیز است؛ اما از لحاظ نقد کردن درآمد خود و انتقال آن به ایران نگرانی‌هایی دارید.

اگر یک حساب بین المللی داشته باشید می‌توانید از کارفرما بخواهید که دستمزد شما را به حساب بین المللی تان انتقال دهد و شما از طریق پی پال یا مسترکارت آن را به ایران منتقل کنید.

  • یوتیوبرهای ایرانی

یوتیوبرهای معروف ایرانی با منتشر کردن هر محتوا به مقدار مشخصی درآمد دلاری کسب می‌کنند. انتقال این درآمد به ایران از طریق بانک‌های ایرانی یا کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر نیست و چالش‌های بسیاری را به همراه دارد؛ در نتیجه بهتر است با افتتاح یک حساب بین المللی تمامی‌ چالش‌های روبروی خود را کنار بزنید.

  • فعالان بازارهای مالی

اگر قصد دارید در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا فارکس فعالیت کنید خوب است بدانید که نقل و انتقالات ارزی از ایران به بانک‌های خارجی امکان پذیر نیست؛ اما اگر یک حساب بین المللی داشه باشید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید فعالیت خود را بسط دهید.

  • تاجران

اگر تاجر هستید و در حوزه صادرات و واردات فعالیت دارید برای پرداخت بهای محصولات یا خدمات خریداری شده و یا فروش محصولات خود نیاز دارید یک یک شماره حساب بین المللی داشته باشید که امکان نقل و انتقال ارزی از ه کجای ایران برای شما فراهم باشد.

  • گردشگران

گردشگرانی که علاقه‎مندند از مکان‌های توریستی خارج از ایران بازدید کنند برای تهیه بلیط، اقامتگاه، پرداخت هزینه‌های جاری در طول سفر نیاز به یک حساب بین المللی دارند.

جمع بندی

شاید در گذشته وجود تحریم‌های بانکی تاثیرات مشهودی بر کسب و کارهای سنتی نداشت؛ اما امروزه با گسترش برخی نیازها، بروز برخی کسب و کارها و ارتباط تنگاتنگی که گاها با خارج از ایران پیدا میکنیم موجب شده تا بیش از پیش فقدان یک حساب بین المللی به چشم آید.

اگر شما نیز در حوزه‌ای فعالیت دارید که نیاز است نقل و انتقالات ارزی داشته باشید و یا برخی از نیازهای شما صرفا با خرید از سایت‌های خارجی رفع می‌شود پیشنهاد می‌شود برای راحتی و آرامش خاطر خود یک حساب بین المللی داشته باشید؛ البته داشتن یک حساب بین المللی آنقدرها هم آسان نیست و نیاز است که حتما از یک کارشناس خبره و ماهر کمک بگیرید.

دایا چنج آماده است تا با ارائه خدمات گسترده و متنوع توسط تیمی‌حرفه‌ای هر آنچه در چنته دارد را در طبق اخلاص به ایرانیان عزیز ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت و یا ارتباط با تیم پشتیبانی دایا چنج اقدام کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر