;
coinex

طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401 آغاز می‌شود. بهمن موتور در این طرح چهار مدل از محصولات خود را به صورت نقدی برای فروش ارئه می‌دهد.

طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401 با امکان سفارش 4 مدل از محصولات این شرکت، آغاز می‌شود. بهمن موتور 4 خودروی ون باری اینرودز، کاپرا ۲، وانت کارا تک کابین و دو کابین را در این طرح فروش در نظر گرفته است. این خودروها فقط در رنگ سفید ارائه خواهند شد و موعد تحویل آنها، هفته اول بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود. جزئیات کامل و قیمت محصولات را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن دیزل آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401

شرکت بهمن موتور قصد دارد از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت خودروها وانت کارا تک کابین، وانت کارا دو کابین، کاپرا ۲ و ون باری اینرودز را به شکل نقدی به فروش برساند. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید بهمن موتور در آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401

شرکت بهمن موتور در این طرح وانت کارا تک کابین تیپ ۴ را با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، وانت کارا دو کابین تیپ ۴ را با قیمت ۳۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت کاپرا ۲ را با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان و وانت باری اینرودز را با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان به فروش می‌رساند. ضمن این که این خودروها در مدل ۱۴۰۱ و رنگ سفید به مشتریان عرضه می‌شوند.

همچنین در این طرح سود انصرف سالیانه ۱۳ درصد، جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصد و زمان تحویل خودرو نیز هفته اول بهمن ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش بهمن موتور 19 آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام واقعا که اغلب نمایندگی های بهمن موتور دغلبازند یه پول زور به لطایف الحیل از ثبت‌نام کنندگان می‌گیرند ودروغ میگند زنگ میزنم اولین شاسی را بنام شما می‌زنند مثل اینکه مردم از پشت کوه اومدند ای الان اگه کسی هم از پشت کوه بیاید با پهباد میاد نه الاغ… واقعاً باید پیگیری کنید تا اسم ورسم کارخانه بد در نره…. بنده باسند حرف میزنم ونه حرف مفت

    پاسخ