;
coinex

طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401 آغاز شد. این طرح توسط شرکت مدیران خودرو  از روز سه‌شنبه 15 آذر 1401 آغاز شده است.

طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401 برای دو مدل از این خودرو از روز سه‌شنبه، 15 آذر 1401 شروع شده است. در این طرح، خودروی ام وی ام ایکس 55 پرو از امکانات جدید و کاربردی جالبی بهره می‌برد. امکاناتی نظیر شارژر بی‌سیم موبایل که به کنسول خودرو متصل است و کیسه هوای پرده‌ای (در مجموع ۶ کیسه هوا) که به خودرو اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن دیزل آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401

شرکت مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات MVM در بازار ایران از روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ طرح فروش MVM X55 Pro جدید آغاز کرد. در ادامه جزئیات شرایط فروش MVM X55 Pro مدیران خودرو در آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401شرکت مدیران خودرو در این طرح خودرو MVM X55 Pro IE (سقف و ستون‌های هم‌رنگ بدنه) را با قیمت ۹۴۸ میلیون و ۶۰ هزار تومان و خودرو MVM X55 Pro IE SPORT (سقف و ستون‌ها به رنگ مشکی) را با قیمت ۹۶۸ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

در این طرح سود تاخیر و انصراف ۱۲ درصد بوده و موعد تحویل خودروها نیز ۴۵ روز کاری است. ضمن این که مدیران خودرو گارانتی این خودرو را نیز همانند مدل‌های قبلی، ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است.

آپشن‌های جدید خودروی MVM X55 Pro

۲ ارتقا مهم در MVM X55 Pro انجام شده است که عبارت است از:

  1. اضافه شدن شارژر وایرلس در کنسول میانی خودرو
  2. اضافه شدن ۲ ایربگ پرده‌ای و رسیدن تعداد ایربگ‌ها به ۶ عدد

عدم ارائه خودروهای دیگر برند MVM و فونیکس نشان می‌دهد که مدیران خودرو نیز در حال بررسی شرایط فعلی بازار خودرو و افزایش قیمت عجیب ماه گذشته است و شاید لیست قیمت بعدی آن‌ها که برای همه محصولاتشان باشد، افزایش بیشتری را ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش ام وی ام ایکس 55 پرو آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر