;
coinex

ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها ؛ روشی برای کاهش سرعت روند زوال عقل سگ‌ها

ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها از جدیدترین برنامه‌های شرکت Joipaw است. این محصول می‌تواند به کاهش سرعت روند زوال عقل در سگ‌ها کمک کند.

به تازگی زمزمه‌هایی از عرضه یک کنسول بازی اختصاصی برای سگ‌ها شنیده می‌شود. این پروژه به منظور ارائه مزایای بهداشتی و سلامتی برای حیوانات خانگی و توسط استارتاپی به نام Joipaw طراحی شده است. این شرکت توسط دو شخص با نام‌های Dersim Advar و Marco Jenny بنیان گذاری شده که خود را دوستدار حیوانات، گیمرها و دانشمندان توصیف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ابتلای سگ ‌ها به زوال عقل تایید شد

ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها

طبق گزارش مجله خبری Axios، کنسول طراحی شده توسط Joipaw به سگ‌ها اجازه می‌دهد تا از بازی‌هایی که برای ایجاد تحریک فیزیکی و ذهنی برنامه ریزی شده، لذت ببرند.

جالب است بدانید که این کنسول در ابتدا به عنوان وسیله‌ای برای کاهش کسالت و اضطراب توله سگ‌های بنیانگذاران Joipaw که مدتی از صاحب خود جدا و در خانه تنها بودند طراحی شد. اکنون Joipaw ادعا می‌کند که این کنسول پتانسیل بالایی در ارائه مزایای شناختی برای سگ‌ها دارد که می‌تواند در به تاخیر انداختن روند زوال عقل سگ‌ها تاثیرگذار باشد.

سگ‌ها با استفاده از بینی خود و از طریق صفحه لمسی کنسول، بازی می‌کنند و با هر پیروزی و انتخاب‌ صحیح، از طریق یک پخش‌کننده خوراکی پاداش دریافت می‌کنند.

ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها

کنسول طراحی شده توسط Joipaw از بازی‌های متنوعی مانند ضربه زدن به نقاط رنگی مختلف و چالشی برای بررسی توانایی سگ‌ها در تشخیص سمتی از تصویر که حباب هوای بیشتری دارد، برخوردار است. همچنین یکی از بنیانگذاران قصد دارد بازی جدیدی را طراحی کند که در آن سگ‌ها و انسان‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند تا از برخورد تیغ‌های جوجه تیغی در امان بمانند.

وب سایت Joipaw در این باره نوشته است که: «شرکت ما رویکردی جامع در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی را برای سگ‌ها ارائه می‌دهد. ما تحریکات شناختی و فیزیکی سگ شما را از طریق یک کنسول بازی مخصوص، یک ابزار پوشیدنی و یک پلت فرم نرم افزاری ترکیب می‌کنیم تا شما بتوانید شاخص‌های سلامت سگ خود را ردیابی کنید. دستگاه Joipaw در صورت تشخیص هرگونه رفتار غیرعادی به شما هشدار می‌دهد و هدف ما این است که این داده‌ها را با دامپزشک شما به اشتراک بگذاریم تا قبل از بروز عوارض احتمالی، اقدامات بهتری انجام گیرد.»

هنوز تاریخ عرضه رسمی این محصول اعلام نشده، اما طبق گفته سازندگان، مشتریان می‌توانند با مبلغی حدود 6 دلار که کاملا قابل بازپرداخت است آن را پیش خرید کرده و با این کار از 5٪ تخفیف در قیمت نهایی این کنسول، برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساخت یک کنسول بازی برای سگ‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتارک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: videogameschronicle

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر