;
coinex

بررسی پوکو X4 GT شیائومی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

گوشی پوکو X4 GT یکی از جدیدترین گوشی‌های پوکو است که توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پوکو X4 GT شیائومی بپردازیم.

پوکو یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت را روانه بازار می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این برند هم دقیقاً همین مسئله است. گوشی پوکو X4 GT چند وقتی‌است که در بازار عرضه شده و با استقبال مواجه شده است. اما به نظر شما، آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ ما در این نوشتار، به بررسی این اسمارت فون تازه‌وارد می‌پردازیم و تمام ویژگی‌های آن را برای شما توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی

بررسی شیائومی ردمی 10 پاور

بررسی پوکو X4 GT شیائومی

اولین چیزی که قبل از شناخت گوشی پوکو X4 GT باید بدانید، این است که این اسمارت فون نسل بعدی گوشی پوکو X3 GT بوده که پوکو به‌تازگی از آن رونمایی کرده است. این گوشی در بازه قیمتی 10 تا 11 میلیون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم می‌توانید متوجه شوید که پوکو X4 GT یکی از بهترین گوشی‌های پوکو شیائومی است که با قیمت مقرون‌به صرفه عرضه می‌شود.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی
بررسی پوکو X4 GT شیائومی

پس اگر شما هم قصد خرید این گوشی هوشمند را دارید، بهتر است در ابتدا اطلاعات کافی درباره آن به دست بیاورید تا بدانید که آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر. در ادامه، می‌توانید بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی از نظر طراحی، نمایشگر، دوربین، باتری و عملکرد مشاهده کنید.

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی از نظر طراحی و ساختار

گوشی پوکو X4 GT طراحی زیبایی دارد و هنگام در دست گرفتن آن، احساس بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود. این گوشی با ابعاد 163.6×74.3×8.9 میلی‌متر عرضه می‌شود و یک گوشی کاملاً خوش‌دست و زیبا به حساب می‌آید. وزن آن هم 200 گرم بوده که تقریباً وزن متوسطی است و هنگام کار کردن، دست شما را خسته نمی‌کند.

اگرچه متریال بکار رفته در ساخت این گوشی تماماً پلاستیکی است، اما اصلاً احساس بدی به شما دست نخواهد داد و طراحی بسیار خوبی دارد. علاوه بر پنل پشتی و جلویی، فریم گوشی پوکو X4 GT هم کاملاً پلاستیکی است.

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی از نظر طراحی و ساختار

با بررسی پوکو X4 GT شیائومی مشاهده می‌کنیم که این گوشی دارای سه دوربین است که دو دوربین واید و اولترا واید آن با اندازه نسبتاً بزرگی در زیر یکدیگر و دوربین ماکرو هم با اندازه کوچک‌تری در وسط آن‌ها دیده می‌شود. یک فلاش LED دوگانه هم در کنار آن‌ها قرار دارد.

بیرون‌زدگی دوربین این گوشی در دو قاب است؛ بدین صورت که دوربین پوکو X4 GT در ابتدا کمی بیرون‌زدگی نسبت به ماژول دوربین‌ها دارد و سپس سطح این ماژول کمی بالاتر از پنل پشتی آن است. این موضوع باعث می‌شود که هنگام گذاشتن آن بر روی زمین، کمی لق بزند که شاید برخی از کاربران آن را دوست نداشته باشند. بااین‌حال، این مسئله چندان بزرگی نیست و نمی‌توان فقط به این دلیل از خرید پوکو X4 GT صرف‌نظر کرد.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی
بررسی مشخصات پوکو X4 GT

با وجود این‌که پنل پشتی این گوشی کمی براق است و طراحی بسیار جالبی دارد، اما اصلاً هنگام استفاده، اثر انگشت شما روی آن نمی‌ماند. لوگوی POCO به همراه لوگوی 5G هم در گوشه پایین و سمت چپ پنل پشتی دیده می‌شود. یک دوربین سلفی هم در بالا و وسط نمایشگر تعبیه شده است.

دکمه‌های کم و صدا زیاد کردن صدا به همراه دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی پوکو X4 GT قرار دارد و روی دکمه پاور، حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده است. در بررسی پوکو X4 GT شیائومی متوجه می‌شویم که این اسمارت فون در لبه پایینی خود درگاه تایپ سی، میکروفون، اسپیکر و همچنین خشاب سیم‌کارت را جای داده است. توجه داشته باشید که این گوشی از قابلیت درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی نمی‌کند. در لبه بالایی هم می‌توانیم اسپیکر، میکروفون، IR Blaster و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را مشاهده کنیم. سمت چپ گوشی هم هیچ درگاه دیگری وجود ندارد و کاملاً خالی است.

نسبت نمایشگر به بدنه در این اسمارت فون 85 درصد است که نشان می‌دهد حاشیه‌های نسبتاً زیادی در اطراف نمایشگر وجود دارد. اسپیکر مکالمه هم در بالای نمایشگر دیده می‌شود.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی

علاوه بر موارد ذکرشده، باید بدانید که این اسمارت فون با گواهی IP53 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این باعث می‌شود که شیائومی پوکو X4 GT تا حدودی در مقابل گردوغبار و پاشش آب مقاوم باشد. به‌طورکلی، طراحی گوشی پوکو X4 GT کاملاً مناسب و خوش‌دست است.

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT پوکو X4 GT
ابعاد 163.6×74.3×8.9 میلی‌متر
وزن 200 گرم
بدنه و ساختار پنل جلویی شیشه‌ای، پنل پشتی پشتی پلاستیکی، فریم پلاستیکی
سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانوسیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))
استاندارد IP53، مقاوم در برابر گردوغبار و پاشش آب
رنگ بندی مشکی، آبی، نقره‌ای

بررسی پوکو X4 GT شیائومی از نظر نمایشگر

گوشی پوکو X4 GT شیائومی دارای یک نمایشگر اقتصادی از نوع IPS LCD به‌اندازه 6.6 اینچ است که با رزولوشن 1080 در 2460 پیسکل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در نمایشگر این گوشی مشاهده می‌کنیم، استفاده از نرخ نوسازی 144 هرتزی است که پوکو X4 GT را نسبت به بسیاری از گوشی‌ها و رقبای خود، ارتقا می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی می 1 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite) 

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G) 

هنگامی که صحبت از نمایشگرهای IPS LCD می‌شود، نباید از آن‌ها انتظار نور و کنتراست فوق‌العاده بالایی داشته باشید. ازاین‌رو، میزان روشنایی نمایشگر این گوشی نسبت به سایر رقبای هم رده آن کمتر است و با روشنایی 500 نیت در حالت معمولی و 650 نیت در حالت HBM، شاید هنگام استفاده در فضای بیرونی و زیر نور خورشید، شما را کمی اذیت کند.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی
مشخصات فنی POCO X4 GT

همچنین باید بدانید که یکی از نقاط ضعفی که نمایشگرهای LCD نسبت به نمایشگر AMOLED دارند، این است که کنتراست، غلظت رنگ و شارپنس آن کمتر است و روشنایی آن برای استفاده در فضای باز چندان مناسب نیست. به‌علاوه، نمایشگر 144 هرتزی آن در عمل تفاوت زیادی با نمایشگرهای 120 هرتزی ندارد.

تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی به‌اندازه 407 پیکسل در اینچ است که باعث می‌شود جزئیات را به‌خوبی به نمایش بگذارد. ازآنجاکه نمایشگر گوشی پوکو X4 GT از قابلیت‌های دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند، بررسی پوکو X4 GT شیائومی نشان می‌دهد که می‌توانید برای استفاده روزمره روی آن حساب کنید. نمایشگر این گوشی با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و مقاومت بسیار خوبی دارد.

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT پوکو X4 GT
نوع نمایشگر IPS LCD، نرخ نوسازی 144 هرتز،‌ HDR10، دالبی ویژن، روشنایی 500 نیت در حالت معمولی و 650 نیت در حالت HBM
سایز 6.6 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه 85.1 درصد
رزولوشن 1080×2460 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسل 407 ppi
محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی از نظر دوربین

همان‌طور که در بخش طراحی هم به اختصار توضیح دادیم، گوشی پوکو X4 GT سه دوربین دارد که سنسور اصلی آن دارای یک لنز 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  1.9 است. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و کیفیت قابل‌قبولی دارند. عدم پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال هم یکی از نقاط ضعف دوربین پوکو X4 GT است که باعث می‌شود کیفیت آن هنگام عکاسی و فیلمبرداری کاهش پیدا کند.

اگر شرایط نوری کاملاً مناسب باشند، می‌توانید عکس‌های پرتره زیبایی ثبت کنید. بااین‌حال، اغلب مواقع در قابلیت پرتره، گوشی نمی‌تواند به خوبی سوژه را از بک‌گراند جدا و سپس تار کند. ویژگی خوب این است که شیائومی پوکو X4 GT قابلیت عکاسی در شب را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی

علاوه بر لنز واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید هم در گوشی شیائومی پوکو X4 GT با گشودگی دیافراگم 2.2 و پوشش 120 درجه تعبیه شده است. برخلاف بسیاری از گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار، داینامیک رنج عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین اولترا واید گوشی پوکو X4 GT نسبتاً خوب است.

آخرین دوربین گوشی پوکو X4 GT هم لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم 2.4 است که متأسفانه از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، این دوربین می‌تواند برای کارهای معمولی برای شما مناسب باشد.

در بررسی پوکو X4 GT شیائومی مشاهده می‌کنیم که دوربین آن می‌تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کند. ازآنجاکه دوربین این گوشی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی نمی‌کند، هنگام فیلمبرداری کمی لرزش ایجاد می‌شود.

شیائومی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.5 در گوشی پوکو X4 GT تعبیه کرده است ک کیفیت متوسط و نسبتاً خوبی دارد. بااین‌حال، این دوربین نمی‌تواند در شرایط نوری نامناسب، عکس‌های خوبی بگیرد و در تنظیم نور مشکلاتی دارد.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی
بررسی پوکو X4 GT شیائومی

برای فیلمبرداری با دوربین سلفی هم خبری از کیفیت 4K نیست. این دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تنها می‌تواند ویدیوی 1080 پیکسل را با سرعت 30 فریم در ثانیه ذخیره کند. به طورکلی، دوربین این گوشی می‌تواند تا حد زیادی کار شما را راه بیندازد و برای کارهای معمولی نسبتاً مناسب باشد.

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT پوکو X4 GT
تنظیمات دوربین
  • 64 مگاپیکسل، لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 1/1.72 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، دیافراگم f/1.9
  • 8 مگاپیکسل، لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، دیافراگم f/2.2
  • 2 مگاپیکسل ماکرو، دیافراگم f/2.4
قابلیت‌ها فلاش دوگانه LED، پانوراما، HDR
ویدیو
  • ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه
دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، لنز واید، دیافراگم f/2.5
قابلیت‌ها
ویدیو ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه

بررسی پوکو X4 GT شیائومی از نظر باتری

عملکرد باتری این گوشی هم مانند سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن کاملاً متوسط است و نشان از یک گوشی میان‌رده دارد. شیائومی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5080 میلی‌آمپر ساعت در گوشی پوکو X4 GT تعبیه کرده است که در صورت استفاده معمولی، تا یک روز شارژ را در خود نگه می‌دارد.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی

این درحالی‌است‌که برای استفاده از آن در بازی‌های ویدیویی، عملکرد آن کمی پایین‌تر از بقیه اسمارت فون‌های موجود در بازار است. اگر به مدت یک ساعت به طور مداوم از گوشی پوکو X4 GT برای بازی کالاف دیوتی استفاده کنیم، شارژ آن نزدیک به 18 تا 19 درصد کم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو 

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 (Redmi Note 10)

از نظر سرعت شارژ هم این گوشی می‌تواند تا حدودی خیال شما را راحت کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند و طبق ادعای شیائومی، پوکو X4 GT می‌تواند در مدت‌زمان 46 دقیقه به 100 درصد شارژ کامل برسد که البته این زمان در عمل ممکن است کمی افزایش پیدا کند.

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی پوکو X4 GT
باتری باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعت
سیستم شارژ
  • شارژ سریع 67 وات، 100 درصد در 46 دقیقه (به گفته کمپانی)
  • پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0

بررسی پوکو X4 GT شیائومی از نظر عملکرد

گوشی پوکو X4 GT شیائومی با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و یک اسمارت فون کاملاً به‌روز است. استفاده شیائومی از نمایشگر IPS LCD در این گوشی، باعث می‌شود که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن در پوکو X4 GT بی‌بهره باشیم.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی
بررسی پوکو X4 GT شیائومی

این گوشی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 مجهز شده است. این پردازنده 5 نانومتری عملکرد بسیار خوبی دارد و ازآنجاکه این پردازنده با LPDDR5 و UFS 3.1 همراه شده است، می‌توانید از عملکرد این اسمارت فون مطمئن باشید.

پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای است که شامل چهار هسته Cortex-A78  با حداکثر فرکانس 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی هم در این گوشی بر عهده Mail-G610 MC6 است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

این گوشی پردازنده بسیار قدرتمندی دارد و با وجود این‌که در دوربین عملکرد چندان خوبی نداشت، اما این موضوع را در تراشه جبران می‌کند. شما می‌توانید گوشی شیائومی پوکو X4 GT را در نسخه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت خریداری کنید. ازآنجاکه این اسمارت فون از قابلیت درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی نمی‌کند، توجه داشته باشید که نسخه 256 گیگابایتی می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

در بررسی پوکو X4 GT شیائومی مشاهده می‌کنیم که این گوشی با پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، نمایشگر 144 هرتزی، تراشه قدرتمند و رم بالا، گزینه‌ای عالی برای بازی‌های ویدیویی است. علاوه براین موارد، نکته مثبت دیگری که درباره این اسمارت فون وجود دارد، داغ نشدن آن است. حتی درصورتی‌که از این گوشی برای مدت طولانی هم استفاده کنید، دمای آن از 40 درجه بیشتر نمی‌شود. پس با استفاده از شیائومی پوکو X4 GT، می‌توانید تجربه بی‌نظیری داشته باشید.

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی پوکو X4 GT
سیستم عامل
  • اندروید 12
  • MIUI 13 برای پوکو
تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 (5 نانومتری)
CPU
  • هشت هسته‌ای
  • 4×2.85 GHz Cortex-A78
  • 4×2.0 GHz Cortex-A55
GPU Mali-G610 MC6
درگاه حافظه ندارد
حافظه داخلی
  • رم 8 با حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 8 با حافظه 256 گیگابایتی
  • نوع حافظه UFS 3.1

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT از نظر کیفیت صدا

گوشی شیائومی پوکو X4 GT دارای اسپیکرهای استریو است که کیفیت بسیار خوبی دارند. هنگامی که صدا را از هر دو اسپیکرهای استریو می‌شنویم، متوجه می‌شویم که صدا به‌خوبی از یکدیگر تفکیک می‌شود و بلندی صدا فوق‌العاده است. در این رنج قیمت، می‌توانید از شنیدن عالی صدای گوشی پوکو X4 GT لذت زیادی ببرید.

بررسی پوکو X4 GT شیائومیهمچنین همان‌طور که در بخش قبلی هم گفتیم، این اسمارت فون از قابلیت جک هدفون جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. این‌درحالی‌است که این قابلیت در بسیاری از گوشی‌های مدرن موجود در بازار وجود ندارد.

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT پوکو X4 GT
اسپیکر اسپیکر استریو
جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد
ویژگی‌ها صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز

بررسی مشخصات پوکو X4 GT شیائومی از نظر شبکه و قابلیت‌های اتصال

این گوشی هوشمند دارای وای‌فای نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5.3 است که کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. علاوه‌براین، شما می‌توانید از قابلیت اینترنت سریع 5G هم لذت زیادی ببرید و سرعت خود را در وب‌گردی و تماشای آنلاین ویدیوها افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

از مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی پوکو X4 GT، می‌توان به سنسورهای شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ، قطب‌نما و حسگر طیف رنگ اشاره کرد. بر اساس چیزی که در بخش طراحی هم گفتیم، این گوشی از حسگر اثر انگشت هم پشتیبانی می‌کند و عملکرد خیلی خوبی دارد و با استفاده از آن می‌توانید قفل گوشی را باز کنید.

بررسی مشخصات فنی POCO X4 GT پوکو X4 GT
تکنولوژی شبکه GSM ،HSPA ،LTE ، 5G
سنسورها اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، طیف رنگی، سنسور مجاورت مجازی
شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث نسخه 5.3 A2DP، LE
GPS بله، باA-GPS ، GLONASS، GALILEO، BDS
USB USB Type-C 2.0 پشتیبانی از OTG
اینفرارد دارد

قیمت پوکو X4 GT شیائومی و تاریخ عرضه

گوشی پوکو X4 GT شیائومی در تاریخ 23 ژوئن 2022 (2 تیر) معرفی و چند روز بعد، یعنی 27 همان ماه (6 تیر) روانه بازار شد. همان‌طور که در بالا هم گفتیم، این اسمارت فون در دو نسخه حافظه داخلی در دسترس عموم قرار می‌گیرد و همین موضوع هم تأثیر زیادی بر قیمت آن می‌گذارد. در حال حاضر، قیمت پوکو X4 GT شیائومی برای نسخه استاندارد آن، یعنی حافظه 128 گیگابایتی نزدیک به 300 یورو است.

بررسی پوکو X4 GT شیائومی

قیمت پوکو X4 GT شیائومی پوکو X4 GT
تاریخ معرفی 23 ژوئن 2022
تاریخ عرضه 27 ژوئن 2022
قیمت جهانی حدود 300 یورو

حرف آخر

گوشی پوکو X4 GT یکی از محصولات جدید شیائومی است که می‌تواند به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، پاسخگوی نیازهای کاربر باشد. این اسمارت فون با دوربین متوسط و تراشه فوق‌العاده عالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت آن هم نسبتاً مناسب است و می‌توانید از آن برای کارهای معمولی و اجرای اغلب بازی‌های ویدیویی استفاده کنید.

سؤالات متداول

قیمت پوکو X4 GT در بازار ایران چقدر است؟

این گوشی در بازار ایران، در رنج قیمت 10 تا 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آیا گوشی پوکو X4 GT شیائومی ارزش خرید دارد؟

این اسمارت فون هم مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. برای مثال، دوربین این گوشی تعریف زیادی ندارد و اگر به دنبال یک اسمارت فون هستید که بتوانید از آن برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید، نمی‌توانید چندان روی آن حساب کنید. این در‌حالی‌است که تراشه این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و برای بازی‌های ویدیویی، گزینه‌ای عالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی پوکو X4 GT شیائومی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ببینید از نظر من گوشی که تراشه مدیا تک 8100 و آندروید 12 و ساپورت 13 باشه و باطری 5080 عالی است ممنون و متشکرم

    پاسخ