;
coinex

پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

مکث موتور اخیر جزئیات و شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401 را اعلام کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید.

کمپانی مکث موتور در سالیان اخیر توانسته با عرضه خودروهای جذاب و باکیفیت اعتماد خوبی به خود جلب کند و مشتریان زیادی داشته باشد. برای اطلاع از شرایط طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401 با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فوتون H5 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401

جدیدترین محصول مکث موتور پیکاپ کلوت اتوماتیک است که به زودی در مدل 1402 و در طوب آذرماه عرضه می‌شود. مشتریان این خودروساز به نظر تمایل زیادی به تهیه این محصول جدید دارند و همین موضوع باعث شده تا این مجموعه صنعتی اقدام به ایجاد طرح فروش مخصوص با مدل 1402 کند!

پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

پیش پرداخت این طرح این طرح 650 میلیون است و میزان سود مشارکتی که در نظر گرفته شده نیز سالیانه 18 درصد است. علاوه بر این، مابقی مبلغ خودرو نیز زمانی دریافت می‌شود که دعوتنامه برای متقاضیان ارسال شده و هزینه سود مشارکت کسر شود. گفته شده که موعد تحویل این محصول سه ماهه است و از ازدیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد.

متقاضیان می‌بایست از 15 آذر 1401 (که 4 روز از آن گذشته) در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور حضور پیدا کنند و فرم درخواست ثبت نام را پر کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک آذر 1401 چیست؟ آیا شما نیز در این طرح فروش ثبت نام خواهید کرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر