;
coinex

بازیگران سریال تمام رخ [بیوگرافی + عکس]

«تمام رخ» جدیدترین مجموعه امنیتی جاسوسی شبکه سه، به کارگردانی محمود معظمی است. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ پرداخته‌ایم. 

سریال تمام رخ را می‌توان فصل دوم مجموعه پربیننده‌ی سارق روح دانست که به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده و به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی می‌پردازد.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده این سریال 30 قسمتی است. در مجموعه تمام رخ بازیگران مطرحی که تاکنون در سریال‌های پربیننده تلویزیونی بازی داشته‌اند، به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا و مهدی سلوکی برخی از بازیگران مشهور سریال تمام رخ هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال تمام رخ

زمان پخش سریال تمام رخ احتمالا از 26 آذر هر شب ساعت 20:30 خواهد بود. حسین تراب نژاد که سریال تمام رخ را نوشته، پیش از این با مجموعه‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ترور خاموش، نفس گرم، بیدار باش و پرده نشین به عنوان نویسنده همکاری کرده است.

بازیگران سریال تمام رخ
زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ

علاوه بر یازیگرانی که در بخش اول این نوشتار نام بردیم، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر نیز در مجموعه جاسوسی امنیتی تمام رخ ایفای نقش می‌کنند.

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر زن خارجی این مجموعه است که پیش از این در سریال سرخوجه ایفای نقش کرده بود.

در ادامه علاوه بر خلاصه داستان و زندگینامه کارگردان این مجموعه، بیوگرافی و عکس بازیگران سریال تمام رخ را نیز به شما ارائه می‌دهیم.

رحیم نوروزی

بازیگران سریال تمام رخ

زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ را با رحیم نوروزی آغاز می‌کنیم. وی زاده‌ی سال ۱۳۴۶ در رشت است. او دارای فوق‌دیپلم رشته‌ی مرمت بناهای تاریخی و لیسانس تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

وی با شرکت در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی، بهزاد عشقی و امیر ثابت به آموختن هنر مورد علاقه‌اش پرداخت. او پس از سپری کردن این دوره‌ها با اجرای چندین تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. نوروزی با نقش‌آفرینی در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی وارد تلویزیون شد و با همین مجموعه به شهرت رسید.

او تاکنون در فیلم‌ها، تئاترها، سریال‌ها و تله فیلم‌های زیادی بازی کرده است. تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده)، اشنوگل (۱۳۹۵)، آسمان هشتم (۱۳۸۹)، دوزخ، برزخ، بهشت (۱۳۸۷ بیژن میرباقری) و یک گزارش واقعی و کرگدن (فرزاد موتمن) از آثار او در سینما و تلویزیون هستند.

رحیم نوروزی تاکنون سه بار ازدواج کرده، اما از هر سه همسر خود جدا شده است. او یک دختر به نام پناه دارد. وی علاوه بر بازیگری و تدریس آن در سوره، در زمینه خوشنویسی هم مهارت خاصی دارد و از جوانی به طور حرفه‌ای در این رشته هنری نیز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نگین صدق گویا

بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

نگین صدق‌گویا در هشتم اسفند ماه سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او خواهر شیرین بینا (بازیگر) است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته اقتصاد نظری از دانشگاه الزهرا بوده و بازیگری را از 22 سالگی با فیلم تیک تاک به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

صدق گویا در سال ۱۳۷۶با بازی در سریال شن‌های کف رودخانه ساخته‌ی یوسف سیدمهدوی همکاری خود را با تلویریون شروع کرد.

خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی‌قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل‌الله، مانا و زمانی برای دوست داشتن برخی از فیلم‌های هستند که نگین صدق گویا در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

علیرام نورایی

بازیگران سریال تمام رخ

علیرام نورایی یکی دیگر از بازیگران سریال تمام رخ است که در ادامه به زندگینامه او اشاره می‌کنیم. او در هجدهم فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او کاردانی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر را دارد و از 19 سالگی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است.

نورایی در سال 1380 با ایفای نقش در سریال شب آفتابی وارد قاب تلویزیون شد و سه سال بعد با فیلم بازنده برای اولین بار بازیگری را در سینما تجربه کرد. او تجربه‌ی اجرای مسابقه تلویزیونی شهروند و مافیا دارد.

علیرام نورایی در 33 سالگی با صبا تاجیک (مدل مطرح) ازدواج کرد و یک پسر به نام نویان دارد. وی علاوه بر بازیگری و اجرا، رزمی کار و مربی پارکور است.

علیرام نورایی در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نقش‌آفرینی کرده است.

مجموعه‌های آسپرین (سریال شبکه نمایش خانگی)، پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، گاندو، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی) و فیلم‌های سینمایی قلاده‌های طلا، هشتمین روز هفته، گلوگاه شیطان، هرماس و استرداد برخی از آثار کارنامه هنری علیرام نورایی هستند.

وی برای بازی یتیم خانه ایران در چهاردهمین دوره‌ی جشنواره فیلم مقاومت به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. همچنین در جشنواره عمار نیز از او برای بازی در این فیلم تقدیر شد. نورایی در این باره گفته است: «هیئتی در جشنواره عمار به فیلم یتیم خانه ایران و بازی من جایزه دادند که آن جایزه ویژه از طرف خانواده شهدا به من اهدا شد که جذاب‌ترین اسکار زندگی‌ام است.»

بیشتر بخوانید:

معصومه بافنده

بازیگران سریال تمام رخ
عکس بازیگران سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ را با معصومه بافنده ادامه می‌دهیم. وی در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. بافنده دارای مدرک کارشناسی رشته‌ی روانشناسی است.

معصومه بافنده در آثار موفقی زیادی از جمله خانه پدری، آقای مدیر، تله فیلم دوران سرکشی، از ما بهترون، این راهش نیست، وقت اضافه، دوباره زندگی، این پرونده مختومه نیست، سریال ساختمان ۸۵، همیشه داماد و زیر گنبد کلیسا ایفای نقش داشته است.

مهدی سلوکی

بازیگران سریال تمام رخ

مهدی سلوکی در چهاردهم خرداد ماه سال 1361 در اصفهان به دنیال آمد. مادرش اصالتا اراکی و خانه‌دار بوده و پدر او سرهنگ نیروی هوایی و اهل تهران است. مهدی سلوکی یک بردار بزرگتر به نام محمد دارد که از مجریان مشهور است و اجرای برنامه‌های پرطرفدار بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد.

وی دارای مدرک دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر تهران است و فعالیت هنری خود را با خطاطی و نقاشی آغاز کرد. سلوکی جزو پذیرفته‌ شدگان رشته بازیگری دانشگاه اراک بوده اما به گفته‌ی خودش بازیگری و فعالیت‌های هنری‌اش مانع به پایان رساندن دوره‌ی کارشناسی او شده است.

او یکی از بازیگران پرکار تلویزیون و سینماست و از آثار او می‌توان فیلم‌های عرفان، ما همه گناهکاریم، پاشنه بلند 2، صفر، بار دیگر بنگر، سگ های پوشالی، دنیای پرامید، پروانگی، پاتو زمین نذار، زادبوم، کریستال و احضار شدگان و همچنین سریال‌های شاهرگ، ستایش 3 و بوی باران (عروس تاریکی) را نام برد.

مهدی سلوکی در آذر ماه سال 1393 ازدواج کرده و زندگی موفق و عاشقانه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

ویدا جوان

بازیگران سریال تمام رخ
زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ

ویدا جوان زاده‌ی سی‌و‌یکم مرداد ماه سال ۱۳۶۵است. او مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری دارد و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان است.

او با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی وارد قاب تلویزیون شد. ماه و پلنگ، پژمان، زمانه، شمعدونی، آسمان من، سارق روح، زیر هم کف، روزهای آبی و آبادان یازده سریال‌هایی هستند که او در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

ویدا جوان با آیلا تهرانی ازدواج کرده است. آشنایی آنها از زمانی که خانم جوان به دعوت یکی از دوستانش برای تست دوبله به استودیوی ضبط صدای آقای تهرانی رفت اتفاق افتاد، این رفت و آمد‌ها در نهایت منجر به ازدواج شد. وی علاوه بر بازیگری در زمینه ایده‌پردازی و طراحی لباس نیز فعالیت می‌کند و از سال 94 تجربه حضور در مدلینگ لباس و آرایش را هم دارد.

او درباره‌ شغل بازیگری گفته است: «متأسفانه حرفه ما یک شغل نا امن به حساب می‌‌آید، به خصوص اینکه راه‌‌های زیادی برای ورود است. به شخصه دغدغه این روزهای من این است بتوانم به لحاظ حرفه‌‌ای و تخصصی قوی شوم و فضای نا امن را از بین ببرم و رشد فکری و کاری داشته باشم.»

ویدا جوان: «هر بار به مردن فکر می‌کنم، جدایی از آیلا تنها چیزیه که سبب میشه از مرگ بترسم، به این خاطر که خیلی کم پیش میاد آدم رفیقی داشته باشه که نگاهش پر از عشق باشه و دستانش مملو از احساس، قلبش پر از نیروی مثبت و سازنده باشه و به معنای واقعی رفاقت کند.»

آرش آصفی

بازیگران سریال تمام رخ

آرش آصفی متولد سال 1357 در ساوه است. او بازیگری را از سال 1380 با بازی در سریال «وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده» شروع کرد. او در سریال مدینه، خانه امن و سرجوخه حضور درخشانی داشت.

وی سه سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم «مواجهه» به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی‌فر وارد سینما شد، البته این فیلم پس از 14 سال به نمایش درآمد.

آصفی در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، نقش «حر» را ایفا کرد. رستاخیز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و در نهایت در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد. اما این فیلم مهم کارنامه هنری آصفی، حواشی بسیاری داشت و به دلیل نشان دادن چهره معصومین توقیف شد. این فیلم پس از 9 سال از توقیف درآمد و مجوز اکران آنلاین گرفت و در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ اکران آنلاین شد.

آرش آصفی درباره ادامه بازیگری گفته است: «هیچ وقت «شهرت» برای من موضوع جذابی نبوده است، به طور کلی دغدغه‌ام این نیست که مدام جلوی دوربین باشم و در حال حاضر هم چندین پیشنهاد تئاتری و سینمایی دارم و ترجیح میدم گزیده کار باشم.»

آصفی در بوئین زهرای قزوین زندگی می‌کند و چندین سال است در کنار بازیگری به کار مزرعه داری و باغداری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

مهوش صبرکن

بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

مهوش صبرکن در 16 خرداد 39 در شیراز به دنیا آمد. او دیپلم رشته تجربی دارد و قبل از انقلاب با اجرا در تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

صبرکن در پانزده سالگی، برای اجرای نمایش عروسکی ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی ناصر عدلو در شهر شیراز روی صحنه رفت و دو سال بعد در کلاس‌های فرهنگ و هنر شرکت کرد و دوره‌های بازیگری را به طور کامل پشت سر گذاشت.

این هنرپیشه باتجربه و توانمند از بازیگران پرکار تلویزیون است. عطر داغ، زیباتر از زندگی، زمهریر، پس از باران، یوسف پیامبر، جراحت، پشت کوه‌های بلند، روشن‌تر از خاموشی، خاطرات مرد ناتمام، یادآوری، روزگار خوش حبیب آقا، چای قندپهلو، سیب ترش، چرخ فلک، بوی باران، آچمز، دخترم نرگس، یک خانه همسفر، خانه‌ای در تاریکی از آثار خوب کارنامه هنری مهوش صبرکن به شمار می‌آیند.

مهوش صبرکن در 17 سالگی به طور اتفاقی با معرفی یکی از دوستانش برای بازی در نمایشی به نام شاتره انتخاب شد. او در این نمایش همبازی محمود پاک‌نیت بود، بین آن‌ها علاقه‌ای به وجود آمد و دو سال بعد در شهریور ماه 1358 با هم ازدواج کردند.

خانم صبرکن در مصاحبه‌ای درباره ازدواجش با محمود پاک‌نیت گفته بود: «صبوری و گذشت زندگی ما را محکم تر کرده است. ما این 41 سال واقعا خوب زندگی کردیم و از زندگیمان هر دو راضی هستیم.»

ثمره‌ی زندگی موفق این زوج هنرمند دو پسر به نام‌های مسعود و مهرداد است که هر دو ازدواج کردند و فرزند دارند.

کاظم هژیرآزاد

بازیگران سریال تمام رخ

زندگینامه بازیگران سریال تمام رخ را با کاظم هژیرآزاد به پایان می‌رسانیم. وی در یکم فروردین ماه سال 1329 به دنیا آمد. هژیرآزاد در هنرستان صنعتی تحصیل کرده است.

او در سال 1349 برای آموختن حرفه‌ای بازیگری در کلاس‌های هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا شرکت کرد. ایشان زیر نظر مصطفی اسکویی شیوه استانیسلافسکی در پرورش بازیگری را آموزش دیده است.

هژیرآزاد در 21 سالگی با بازی در سریال سه قسمتی رستم و سهراب اولین و آخرین نقش‌آفرینی‌اش را در تلویزیون قبل از انقلاب تجربه کرد. وی پس از انقلاب در سال 1364 با حضور در سریال هوای تازه به عرصه بازیگری بازگشت.

او در 38 سالگی در فیلم تحفه‌ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده به ایفای نقش پرداخت و این آغازی شد برای حضور او در پروژه‌های موفق سینمایی که برخی از آن‌ها جزء آثار ماندگار هستند. هژیرآزاد هم‌اکنون عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر است.

کاظم هژیر آزاد سال‌ها پیش با خانم زویا امامی ازدواج کرده است و صاحب دو پسر به نام های آرش و آرمان بوده، اما متاسفانه این زوج هنرمند در ۸ شهریور ۱۴۰۰ آرمان را به دلیل کرونا از دست دادند. آرش هژیرآزاد در زمینه موسیقی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

داستان سریال تمام رخ

مجموعه تمام رخ روایتگر زندگی افرادی است که شخصیت متزلزلی دارند و تحصیلات عالی هم مانع فریب خوردنشان نمی‌شود. طمع پول و ثروت و فقدان امنیت و عشق در خانواده باعث خیانت، طلاق عاطفی و حتی وطن‌فروشی آدم‌های قصه‌ی سریال تمام رخ شده است.

بازیگران سریال تمام رخ

در واقع درون مایه اصلی داستان سریال تمام رخ معضلاتی است که گاهی افراد فریب خورده را تا آلوده شدن به سایت‌های شرط‌بندی پیش می‌برد. زندگی شخصیت‌های این سریال به ویژه شخصیت‌های اصلی آن، عادی و طبیعی است تا اینکه برای بدست آوردن پول بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند.

کارگردان سریال تمام رخ

محمود معظمی فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات نمایشی است و کارگردانی را با ساخت چند سریال برای تلویزیون آغاز کرده است.

معظمی سال 1387 مجموعه سرشاخ را ساخت و پس از آن، کارگردانی سریال تکیه بر باد را برعهده گرفت. اما شهرت محمود معظمی برای قسمت‌های متعدد مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

مجموعه‌های بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال تمام رخ نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

علیرام نورایی، رحیم نوروزی، آرش آصفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر بازیگران سریال تمام رخ هستند.

کارگردان سریال تمام رخ کیست؟

مجموعه تمام رخ جدیدترین ساخته‌ی محمود معظمی است.

سریال تمام رخ چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

سریال تمام رخ در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای، با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی ساخته شده است.

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال تمام رخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال جذابی هستش

    پاسخ