;
coinex

سامسونگ گلکسی M04 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

بالاخره پس از تبلیغات گسترده آمازون، شاهد رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی M04 در روز گذشته بودیم. این گوشی در دو نسخه با 64/ 128 گیگابایت حافظه تولید می‌شود.

گوشی گلکسی M04 که پوسترها و تیزرهای آن چند روز پیش توسط آمازون منتشر شد، اکنون به صورت رسمی توسط شرکت سامسونگ رونمایی شده است. این دستگاه از پردازنده هلیو P35 قدرت گرفته و در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

رم داخلی این گوشی هوشمند نیز 4 گیگابایت است که با قابلیت RAM Plus می‌توان آن را تا 8 گیگابایت افزایش داد. قابل ذکر است که امکان ارتقای فضای ذخیره سازی نیز از طریق کارت حافظه میکرو اس دی، تا 1 ترابایت، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: پایان عمر سری گلکسی S از سال آینده؛ تمرکز سامسونگ بر بازار تاشو!

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M04

Samsung Galaxy M04 از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس برخوردار است و از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند. البته در این باره جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که طبق گفته سامسونگ، این گوشی چهار سال به روز رسانی امنیتی و دو بار ارتقا سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی M04

در جلوی گلکسی M04 یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن، یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین‌ اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی M04

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین می‌شود. همچنین سخنان مطبوعاتی سامسونگ نشان می‌دهند که گلکسی M04 همراه با شارژر ارائه خواهد شد، اما سرعت عملکرد این شارژر به طور دقیق مشخص نشده است.

سامسونگ گلکسی M04

Samsung Galaxy M04 در رنگ‌های سبز و آبی عرضه خواهد شد و از تاریخ ۱۶ دسامبر در کشور هند از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند، آمازون هند و برخی از فروشگاه‌های خرده ‌فروشی در دسترس خواهد بود. مدل 4/128 گیگابایت این گوشی با قیمت 8499 روپیه (معادل 105 دلار/ 100 یورو) و مدل 6/128 گیگابایت آن با قیمت 9499 روپیه (معادل 115 دلار/ 110 یورو) به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سامسونگ گلکسی M04 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر