بهترین ابرقهرمانان زن در کمیک های دی سی

دنیای دی‌سی مملو از ابرقهرمان زن بسیار قدرتمند است. با فیگار همراه باشید تا به قوی‌ترین و بهترین ابرقهرمانان زن دی سی بپردازیم.

درحالی که اکثر طرفداران دی‌سی، سوپرمن را در صدر رتبه‌ بندی قوی ترین شخصیت های کمیک قرار می‌دهند، او تنها قدرتی نیست که نامی برای خود دست و پا کرده است. تعداد زیادی از ابرقهرمانان دیگر نیز وجود دارند که می‌تواندن با مرد پولادین رقابت کنند.

ابرقهرمانان زن در کمیک‌های دیسی وجود دارند که از لحاظ قدرت می‌توانند با سوپرمن و قوی‌ترین شخصیت‌های دی‌سی رقابت کنند و حتی پیروز از نبرد بیرون بیایند. البته این موضوع فقط سر قدرت نیست و به مسائل دیگری مانند هوش، شخصیت و… هم می‌پردازد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین ابرقهرمانان زن در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول

باهوش ترین شخصیت های دی سی

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

  • از واندر وومن تا سوپرگرل

شما می‌توانید فهرست بهترین ابرقهرمانان زن دی سی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

قوی ترین ابرقهرمان زن دی سی شامل یک شهروند کریپتونی دیگر نیز می‌شود که توانایی مقابله با سوپرمن را دارد. هرچند که او تنها نیست و ما اکنون می‌توانیم لیستی از قوی ترین ابرقهرمانان زن دی سی را تهیه کرده و به شما ارائه دهیم. با فیگار همراه باشید.

قناری سیاه (Black Canary)

بهترین ابرقهرمان های مونث دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

قناری سیاه یکی از بهترین و قدرتمند ترین زنان دی سی است. درواقع عنوان قناری سیاه، مربوط به دو شخص متفاوت می‌شود؛‌ دینا دریک و سپس دخترش دینا لورل لنس افرادی هستند که لقب قناری سیاه به آن‌ها نسبت داده می‌شود.

قناری سیاهبه عنوان یکی از نیز شناخته شده و در داستان‌های زیادی حضور دارد. او یک رابطه عاشقانه با کماندار سبز دارد و همچنین به خانواده بروس وین نیز محسوب می‌شود. در نهایت نیز لازم به ذکر است که او مدت زیادی عضو گروه پرندگان شکاری بوده است.

زن های جذاب کتاب های کمیک

کت وومن (Catwoman)

بهترین ابرقهرمان های مونث دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

زن گربه‌ای یکی از بهترین شخصیت های زن در کمیک بوک های دی‌سی محسوب می‌شود. او اولین بار در شماره اول کمیک بتمن ظاهر شد و تاکنون بارها و بارها در بهترین کمیک های بتمن حضور داشته‌ است. زن گربه‌ای برای اولین بار توسط بیل فینگر و باب کین که از بهترین نویسنده های کمیک هستند خلق شد.

لازم به ذکر است که زن گربه‌ای بیشتر یک ضد قهرمان است تا یک قهرمان. با این حال، او رابطه‌ای پیجیده و متشکل از عشق و نفرت با بتمن دارد و تاکنون رفتارهای متفاوتی با یکدیگر داشته‌اند. ابرقهرمان زن گربه ای تاکنون در اقتباس‌های مختلفی ظاهر شده است و همچنان می‌توانیم او را یک ابرقهرمان نیز محسوب کنیم.

بهترین کمیک های دی سی 2022

راکت (Rocket)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

راکت یکی از بهترین ابرقهرمان های مونث دی سی است. نام اصلی او، راکل اروین است. او در ابتدا یک شخصیت تقریباً فرعی بود اما خیلی زود تبدیل به شخصیتی بسیار محبوب و مشهور در دنیای دی‌سی شد. همچنین راکل یک کمربند فضایی دارد که می‌تواند به سادگی انرژی را جذب کرده و به او قدرت دهد.

تفاوت های اساسی بین دی سی و مارول

هاوک گرل (Hawkgirl)

قوی ترین ابرقهرمان های زن دی سی
قوی ترین ابرقهرمان های زن دی سی

کندرا ساندرز در طول سال‌ها به دلیل ریبوت‌ها و البته تناسخ‌های بسیار زیادی که هاوک‌من و هاوک‌گرل با آن‌ها رو به رو شده‌اند، در جسم‌های بسیاری وجود داشته است. بدین صورت، این دو شخصیت‌ بارها در طول سال‌ها و البته در جسم‌های مختلف، داستان عاشقانه خود را روایت کرده‌اند.

ارتباط هاوک گرل با فلز بیگانه Nth نه تنها شکل منحصر به فردی از جاودانگی را به او می‌بخشد، بلکه عامل تمام توانایی‌های جسمی او است. این توانایی‌ها شامل پرواز و البته افزایش قدرت و استقامت می‌شود. این موارد او را تبدیل به یکی از قدرتمندترین زنان دی سی ‌می‌کند.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022 و تمام دوران

گریس چوی (Grace Choi)

قوی ترین ابرقهرمانان زن دی سی
قوی ترین ابرقهرمانان زن دی سی

گریس چوری با اتحاد با آرسنال و پیوستن به گروه نایت وینگ، به سرعت تبدیل به یک شخصیت مشهور شد. اگرچه که منشا قدرت‌های او تا زمان حمله آمازون‌ها فاش نشد، اما اکنون می‌دانیم که او یک نیمه آمازون است.

گریس که در یک گروه به نام آمازون‌های بانا-میگدال متولد شد، هدایای خدایان المپوس را دریافت کرد که به او قدرت بیشتری داد و او را قوی‌تر از آمازون‌های معمولی کرد. این به او اجازه داد تعدادی از خواهران تازه‌یافته‌اش را در طول جنگ از بین ببرد.

معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

میس مارشن (Miss Martian)

بهترین ابرقهرمان های زن دی سی
بهترین ابرقهرمان های زن دی سی

میس مارشن یک مریخی سفید است که به لطف والدینش، با موشک به یک سیاره دیگر فرستاده شد تا از جنگ داخلی مریخ در امان بماند. اگرچه که او در نهایت به زمین رسید.

او قدرت‌های مشابهی با شکارچی مریخی دارد که شامل قدرت در سطح سوپرمن می‌شود. او حتی ظاهر خودش را از او الگوبرداری کرد و رنگ سبز به خود گرفت. میراث میس مارشن حتی به طور بالقوه می‌تواند او را قدرتمندتر از شکارچی مریخی کند. این بدین دلیل است که او از نژاد سفیدهای مریخی بود. در هر صورت، میس مارشن یکی از قوی ترین ابرقهرمان های زن دی سی است.

تمام ابرقهرمانان جدید در فاز چهارم MCU

استار فایر (Starfire)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

استار فایر یکی از مهم‌ترین اعضای تایتان‌ها است. او اهل سیاره تاماران است. نام اصلی استار فایر در تاماران، پرنسس کوریاندر است. او که توانایی ویژه‌ای در جذب انرژی و انتقال مجدد آن برای پرواز و مبارزه دارد،‌ خیلی زود یاد گرفت تا بجنگد.

مشخص کردن کلی قدرت استار فایر به دلیل نوسان شدید قدرت‌هایش در کمیک‌ها، کمی سخت است. هرچند که او به دلیل توانایی‌اش در جذب انرژی، تبدیل به یکی از بهترین ابرقهرمان های زن دی سی شده و می‌تواند با تقویت خود در برابر شخصیت‌های بسیار قدرتمندی همانند سوپرمن و واند وومن مقاومت کند.

معرفی بهترین کمیک های بلک آدام

سوپرگرل (Supergirl)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
قوی ترین ابرقهرمان های مونث دی سی

درحالی که سوپرمن به عنوان آخرین کودک بازمانده از سیاره کریپتون شناخته می‌شود، او یک دختر عموی کوچکتر به نام کارا زور-ال دارد که او نیز توانسته بود از کریپتون فرار کند. کارا نیز رد پای کال ال را دنبال کرده و در نهایت تبدیل به سوپرگرل شد. او سال‌ها زیر یک خورشید زرد مصنوعی زندگی کرده و در نهایت به قدرتی بیش از پسر عمویش دست یافت.

کارا زول ال در زمین 2 نیز جان سالم به در برد و تبدیل به ابرقهرمانی شد که با نام پاور گرل شناخته می‌شود و رابطه‌ای گیج کننده با خانواده سوپرمن دارد. اما او از کریپتونی‌های موازی خود پیرتر و قوی‌تر است. این نسخه از سوپر گرل قدرت بسیار زیادی داشته و به عنوان قوی ترین ابرقهرمان زن دی سی شناخته می‌شود.

بهترین کمیک های سوپرمن

بانو شزم (Lady Shazam)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمان های مونث دی سی

بانو شزم در ابتدا با نام مری مارول شناخته می‌شود. البته که نام واقعی او مری برومفیلد بود. مری یکی از اعضای خانواده‌ای بود که شزم را به سرپرستی گرفته بودند. پس از اینکه شزم تصمیم گرفت تا قدرتش را با خانواده جدیدش تقسیم کند، مری نیز تبدیل به بانو شزم شد.

مری با گفتن کلمه جادویی شزم که قدرت مشترک خدایان را به او می‌دهد، به نسخه قوی‌تری از بدن خود تبدیل می‌شود، که شامل قدرت هرکول است. این قدرت، لیدی شزم را به یکی از بهترین ابرقهرمان های مونث دی سی تبدیل می‌کند.

بهترین فیلم های 2023 که قبل از مرگ باید دید

مرا (Mera)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

همانند اکثر آتلانتیسی‌هایی که در اعماق فشارهای شدید اقیانوس زندگی می‌کنند، فیزیولوژی مرا نیز این اجازه را به او می‌دهد که در زیر آب زندگی کرده و با افزایش قدرت، در عمیق‌ترین نقاط اقیانوس نیز زنده بماند.

او همچنین به دلیل عضویت در خانواده سلطنتی، قدرت‌های بیشتری به نسبت دیگر آتلانتیسی‌ها داشته و می‌تواند بسیار سریع‌تر از موجودات زیر دریا شنا کند. مرا استعداد خود را در نبرد کنار اعضای لیگ عدالت ثابت کرده است. همچنین او به عنوان ملکه آتلانتیس و همسر آکوامن شناخته می‌شود.

بهترین کمیک های آکوامن

بیگ باردا (Big Barda)

بهترین ابرقهرمانان زن دی سی
بهترین ابرقهرمانان زن دی سی

درحالی که بیگ باردا ابتدا به عنوان یکی از اعضای Female Furies معرفی شد، اما او اکنون یکی از خدایان جدید است. او به همراه مستر میراکل توانست به زمین رفته و تبدیل به یکی از اعضای لیگ عدالت شود و قدرت خود را برای کمک به ابرقهرمانان استفاده کند. همچنین لازم به ذکر است که بیگ باردا و مستر میراکل، داستان تعداد زیادی از بهترین کمیک بوک های عاشقانه را برای خود کرده‌اند.

بیگ باردا به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان دی سی مستقیماً قدرت‌ خود را از دارک ساید میگیرد. این باعث می‌شود که او بتواند در کنار سوپرمن و واندر وومن ایستاده و با قدرت آن‌ها رقابلت کند.

بهترین شرورهای زن در کمیک های دی سی

واندر وومن (Wonder Woman)

قوی ترین ابرقهرمان های مونث دی سی
قوی ترین ابرقهرمان های مونث دی سی

واندر وومن جزو بهترین و قدرتمند ترین زنان دی سی است. او از نژاد آمازون‌ها است؛ آمازون‌ها نژادی هستند که زئوس آن‌ها را خلق کرده و در جزیره‌ای پنهان قرار داده است تا بتوانند با پلیدی مبارزه کنند. همچنین لازم به ذکر است که واندر وومن جزو اولین شخصیت‌های کمیک بوکی فمینیستی محسوب می‌شود. او یکی از موسسان لیگ عدالت است و در دنیای توسعه یافته دی‌سی، گل گدوت نقش واندر وومن را ایفا می‌کند. همچنین او نقش پررنگی در بهترین کمیک های لیگ عدالت دارد.

بهترین کمیک های واندر وومن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ابرقهرمانان زن دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین ابرقهرمانان زن در کمیک های دی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *