;
coinex

حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک ؛ خساست ثروتمندترین مرد جهان تا کجا ادامه دارد؟

از یک اجاق پیتزا در اندازه صنعتی گرفته تا مجسمه پرنده نماد توییتر و خیلی چیزهای عجیب دیگر در حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک برای فروش وجود دارد.

طرفداران توییتر ممکن است به زودی فرصتی داشته باشند که از دفتر شرکت این شبکه اجتماعی در سانفرانسیسکو، یادگاری‌ها و لوازم مدنظر خود را به‌دست بیاورند. این شرکت احتمالاً برخی از جالب‌ترین و کم‌نظیرترین اقلام خود را با حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: بخش سوم پرونده‌های سری توییتر ؛ نحوه حذف دونالد ترامپ از توییتر!

حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک چه علتی دارد؟

براساس گزارش وب‌سایت BidSpotter که فهرست اقلامی که توسط Heritage Global Partners به حراج گذاشته می‌شود را نشان می‌دهد، حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک در تاریخ 17 ژانویه 2023 (27 دی 1401)، ساعت 7 صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز شده و در 18 ژانویه (28 دی ماه) ساعت 10 صبح پایان می‌یابد.

این حراج در حالی قرار است برگزار شود که ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، پس از خرید این پلت‌فرم رسانه اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار،  به دنبال کاهش هزینه‌های خود است. علاوه بر این ماسک همه هزینه‌های اضافی دیگر از بودجه‌های زیرساختی، مانند مزایای کارکنان اعم از وای‌فای در خانه و کمک هزینه سفر، و دستمزد تعطیلات برای پیمانکاران را حذف کرده است.

با این حال، نیک داو، نماینده اچ‌جی‌پی، در مصاحبه‌ای با فورچون گفت این حراج به امور مالی شرکت مربوط نمی‌شود و هرکسی که چنین فکری می‌کند یک «احمق» است. داو همچنین در ادامه به فورچون گفت:

«آن‌ها 44 میلیارد دلار برای خرید توییتر هزینه کرده‌اند و در مقابل چند صندلی، میز و کامپیوتر را می‌فروشند. بنابراین، اگر کسی واقعاً فکر می‌کند که درآمد حاصل از فروش چند کامپیوتر و صندلی، این هزینه عظیم را در آن‌جا جبران می‌کند، پس قطعاً احمق است».

برخی از اقلام منحصربه‌فرد در این حراجی شامل دوچرخه‌هایی بوده که توانایی شارژ گوشی شما را دارند، مجسمه پرنده توییتری 3 فوتی، و علامت 6 فوتی «@» و گل و گیاهان مصنوعی که می‌توانند جایگزین مناسبی برای گیاهان واقعی باشند. علاوه بر این موارد جالب، اقلام حراج همچنین شامل هزاران تجهیزات آشپزخانه صنعتی، از جمله یخچال و فر پخت پیتزا، ده‌ها صفحه نمایش، مانیتور iMac و صندلی‌های اداری گردان خاکستری است. همچنین این حراجی بین 25 تا 50 دلار برای همه اقلام شروع می‌شود.

حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک

از زمانی که ماسک توییتر را خریداری کرده است، این شرکت و دفتر مرکزی آن دستخوش تغییرات جدی شده‌اند، از جمله این تغییرات می‌توان به اخراج هزاران کارمند، حذف برنامه ناهار رایگان شرکت و فشار آوردن به کارمندان در جهت ایجاد فرهنگ کاری «سختکوشی» اشاره کرد.

ماسک همچنین شروع به بازسازی برخی از اتاق‌های دفتر مرکزی توییتر برای تبدیل کردن آن‌ها به اتاق‌خواب کرد و اخیراً به کارمندان گفته است که باید به طور انحصاری و تمام وقت در دفتر توییتر در سانفرانسیسکو کار کنند. با این حال هیچ نماینده‌ای از توییتر بلافاصله به این گزارش‌ها و اخبار واکنش نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حراج لوازم دفتر توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر