;
coinex

شیائومی بادز 4 (Xiaomi Buds 4) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در رویدادی که روز گذشته در کشور چین برگزار شد، شیائومی از محصولات جدید خود یعنی سری شیائومی 13 و شیائومی بادز 4 رونمایی کرد.

شرکت شیائومی در طول رویداد معرفی خود از چندین محصول جدید مانند سری 13 شیائومی و Xiaomi Buds 4 رونمایی کرد. این هدفون بی سیم در واقع یک نسخه کوچک شده از Buds 4 Pro است که در ماه اوت امسال در کشور چین عرضه شد. این محصول به عنوان جانشین Xiaomi Buds 3 سال گذشته، به بازار عرضه خواهد شد. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه صوتی، در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شیائومی واچ اس 2 (Xiaomi Watch S2) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

قیمت و مشخصات فنی شیائومی بادز 4

Xiaomi Buds 4 طراحی مشابه ایرپاد اپل دارد، فاقد سری‌های سیلیکونی بوده و تنها نیمی از آن داخل گوش قرار می‌گیرد. این دستگاه با داشتن گواهی IPX54 در برابر آب مقاوم است و برش‌های میکروفون روی هر هدفون آن تعبیه شده است. همچنین کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی ساقه هر یک از هدفون‌ها، عملکردهای مختلف را کنترل کنند.

شیائومی بادز 4

در بررسی این محصول از نظر صوت و صدا می‌توان گفت که درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه گرافن آن باعث شده که Xiaomi Buds 4 از کیفیت مناسب و عملکرد قابل قبولی در این بخش برخوردار باشد.

همچنین این دستگاه از قابلیت‌هایی مانند حذف هوشمند نویز فعال، صدای فراگیر 360 درجه و حالت شفاف پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شیائومی بادز 4 به لطف برخورداری از گواهی‌های Hi-Res و LHDC 5.0 کیفیت صدای سطح CD را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های صوتی این ایرباد می‌توان به وجود سه میکروفون داخلی برای کاهش نویز و افزایش وضوح و کیفیت تماس‌ها به همراه قابلیت حذف صدای باد اشاره کرد.

شیائومی بادز 4

کیس شارژ Xiaomi Buds 4 از طراحی به شکل سنگ‌ریزه برخوردار است که قسمت بالایی آن با روکشی براق پوشانده شده و نیمه پایین آن از جنس پلاستیک است. این کیس و محفظه از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و هر هدفون نیز به یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

طبق گفته شرکت شیائومی، این هدفون بی سیم با داشتن شارژ کامل، 6 ساعت پخش مداوم را ارائه می‌کند که با توجه به ظرفیت کیس شارژ، این میزان تا 30 ساعت افزایش می‌یابد. همچنین امکان اتصال هم زمان به دو دستگاه از دیگر ویژگی‌های قابل توجه شیائومی Buds 4 است.

Xiaomi Buds 4 در رنگ‌های سفید، سبز و مشکی با برچسب قیمت 699 یوان (معادل 100 دلار) از امروز در کشور چین قابل خریداری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی بادز 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر