;
coinex

فیروزآبادی: شبکه‌های اجتماعی آمریکایی عامل تفرقه در جامعه شده‌اند!

دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفتگویی که اخیرا داشته، اعلام کرده که مدیریت شبکه‌های اجتماعی آمریکایی سبب‌ساز قطبی‌شدن جامعه ایران شده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با انتقاد از شبکه‌های اجتماعی خارجی گفت: «مردم باید توجیه شوند تا درگیر چالش‌های تصنعی علیه دین، فرهنگ و جامعه نشوند».

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

شبکه‌های اجتماعی آمریکایی عامل قطبی شدن جامعه ایران

به گفته ابوالحسن فیروزآبادی: «مدیریت شبکه‌های اجتماعی که در ایران فعال است توسط آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد که همین امر باعث شده تا بر اساس سیاست‌های اعمالی در آن باعث مساله‌سازی در جامعه و در نهایت با تعمیق آن منجر به قطبی‌ شدن جامعه شوند که اتفاق‌های اخیر در همین راستا در این فضا صورت گرفته است». فیروزآبادی ادامه داد:

در این سکوها، شبکه‌ها به شکلی طراحی شده که صداها موجب پژواک یکدیگر شوند و گروه‌های همسان تجمیع و تقویب شوند که این گروه‌بندی‌ها باعث ایجاد قطبی‌سازی و دسته‌بندی مردم در جامعه می‌شود. همچنین ایجاد حباب از دیگر پدیده‌هایی است که در این فضا تعمیق ایجاد می‌کند.

فیروزآبادی: شبکه‌های اجتماعی آمریکایی عامل تفرقه در جامعه شده‌اند!

او همچنین گفت: «با بزرگ‌نمایی اتفاق‌های اخیر و قطبی‌سازی فضا به دنبال تجزیه‌سازی جامعه هستند که باید در این فضا مردم توجیه شوند تا درگیر چالش‌های تصنعی آنها علیه دین،‌ فرهنگ و کلیت جامعه توسط صاحبان سکوها نشوند».

دبیر شورای عالی فضای مجازی در انتها گفت: «باید از طریق نخبگان و انتشار مطالب صحیح در فضای مجازی قلمروسازی کنیم و برای این مهم نیاز به همت عالی ملی در کشور بوده و باید تمامی آحاد جامعه نقش داشته باشند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این اظهارات فیروزآبادی که گفته، شبکه‌های اجتماعی آمریکایی عامل تفرقه در جامعه ایران هستند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نمایندگی میگه جلو سایت بسته است ، فروش نیست ، البته منx22دنده ای می خواستم.

    پاسخ