;
coinex

پیش بینی قیمت اتریوم پس از سقوط ارز دیجیتال FTX

یکی از اتفاقات بسیار جالب و البته کمی عجیب بازارهای سرمایه، سقوط FTX بود. طبیعتاً در اثر سقوط این صرافی، قیمت اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال ممکن است تحت­‌تأثیر قرار گرفته­ باشند.

همان­طور که می­‌دانید، اخبار و اتفاقاتی که در جهان می­افتند می‌­توانند تأثیرات بسیار زیادی روی قیمت ارزهای دیجیتال داشته ­باشند. وقتی صحبت از افت قیمت و کاهش ارزش یک ارز دیجیتال می‌­شود، در واقع ما در حال صحبت در مورد نابودشدن سرمایه تعدادی سرمایه­‌گذار هستیم.

تاثیر اخبار بر قیمت ارز اتریوم

طبیعتاً این تغییرات در قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز نمود پیدا کرده است. لازم است بدانید که تحلیل تکنیکال و نمودارها، تنها نوع تحلیل در بازارهای سرمایه محسوب نمی‌­شوند. یکی از اصلی­‌ترین قسمت­‌هایی که در بازارهای سرمایه و تغییراتی که در روند آن رخ می­دهد، همین مسائل و اخبار است. افرادی که در بازارهای سرمایه فعالیت حرفه­‌ای دارند، به‌­خوبی می­دانند که باتکیه‌بر تحلیل تکنیکال نمی­توانند پیش‌­بینی‌­های کاملاً درستی داشته‌­باشند. در واقع نمودار تکنیکال اتریوم، تنها بخشی از قضایا را برای­مان روشن می­‌کنند.

قیمت ارز اتریوم نیز تحت‌تأثیر همه این عوامل قرار می­گیرد. پیش از آن­که بخواهیم درباره تأثیرات سقوط FTX بر قیمت ارز دیجیتال  اتریوم صحبت کنیم، لازم است اندکی بیشتر با این رمز ارز آشنا شویم. ارزهای دیجیتال، در دسته­‌های مختلفی قرار می­گیرند. این ارزهای محبوب بر اساس پشتوانه و نوع­شان، در دسته‌­بندی­‌های مختلفی قرار می­گیرند. اگر درباره این ارز اطلاعات درستی نداشته ­باشیم، نمی­توانیم قیمت اتر را نیز به‌درستی تخمین بزنیم. پس با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با این ارز آشنا شوید.

پیش از پیش­بینی قیمت اتریوم، لازم است این نکات را بدانید

همان­طور که گفتیم، پیش از پیش­‌بینی قیمت اتریوم لازم است درباره موارد دیگری نیز اطلاعات داشته باشید. اتریوم، دومین ارز دیجیتال محبوب و در واقع یک پلتفرم اختصاصی در بلاک­چین است. این پلتفرم که دارای ارز دیجیتال اختصاصی خود به­نام اتر است، به­‌شدت پیشرفته بوده و زبان برنامه­‌نویسی اختصاصی خود را دارد. کم­تر کسی است که امروزه اسم اتریوم و اتر را نشنیده‌باشد. افراد فعال در این حوزه حتی به­‌صورت روزانه قیمت لحظه‌ای اتریوم را بررسی می‌کنند.

این ارز دیجیتال از سال 2013 فعال است. در آن زمان شاید کم­تر کسی آن را می­شناخت. اما امروزه اگر از کسی درباره این ارز بپرسید و چیزی نداند، قطعاً تعجب خواهید کرد! اتریوم بلاک­چین اختصاصی خودش را دارد و هم­‌ارز بیت­‌کوین محسوب می­‌شود. یکی از اصلی­ترین ویژگی­‌های اتریوم، منبع­‌باز بودن و همچنین نامتمرکز بودن آن است. همچنین یکی دیگر از اساسی‌ترین ویژگی­‌های آن، مجهز بودن به سیستم قرارداد هوشمند است.

ریزش قیمت ارز دیجیتال اتریوم

همچنین جالب است بدانید که این بلاک­چین، به کاربرانش اجازه تصمیم‌­گیری­‌های بسیار زیادی می­‌دهد. شاید بتوانیم بگوییم که اتریوم در عرصه جذب بیزینس­‌های مختلف، یکی از موفق‌ترین­‌ها بوده‌­است. رشد نمودار اتریوم نیز این حرف ما را تأیید می‌­کند. شما می‌­توانید رشد قیمت زیاد این ارز دیجیتال را در چند سال گذشته به‌­راحتی ببینید. اتریوم، می­‌تواند یک روش بسیار عالی برای ارائه استیبل­‌کوین­‌ها باشد.

این ارز آن­قدر برای برخی افراد پرسود بوده که در حال حاضر بسیاری از افراد به‌­دنبال پیش­بینی قیمت آن هستند. اکثر افرادی که وارد حوزه سرمایه‌گذاری می­‌شوند، می­‌خواهند تنها با بررسی چند نمودار و استفاده از تعدادی ابزار تمامی نکات لازم را متوجه شوند. اما باید بدانید که پیش‌بینی قیمت اتریوم، نیاز به دانستن اطلاعات حرفه‌­ای­‌تر و البته جامع­‌تری دارد. همان­طور که گفتیم اخبار سیاسی، اقتصادی و نظامی در جهان می­توانند روی قیمت ارزهای دیجیتال تأثیرات زیادی داشته­‌باشند. یکی از اتفاقات اخیر بازارهای سرمایه، سقوط FTX بود. در ادامه می­خواهیم تمامی نکات مربوط به این مسئله را بررسی کنیم.

تأثیر سقوط FTX روی قیمت ارز دیجیتال اتریوم

همان­طور که گفتیم، ورشکستگی صرافی FTX تأثیرات بسیار زیادی روی بازارهای سرمایه داشت. قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز یکی از همین موارد بود که تحت­‌تأثیر قرار گرفت. یکی از اصلی­‌ترین سؤالاتی که درباره قیمت این ارز دیجیتال مطرح است، رکودی­‌شدن دوباره قیمت آن است. طبیعتاً معاملات روی این ارز دیجیتال، به­‌شدت تحت­‌تأثیر قرار گرفته‌­است. در ادامه می­خواهیم بررسی کنیم که پیش­‌بینی قیمتی این رمز ارز به چه صورتی خواهد بود.

یکی از نکات بسیار جالب درباره تأثیر FTX در قیمت این ارز دیجیتال، روند ضد تورمی آن بود. یکی از گزارش­‌های بسیار مهم از کریپتواسلیت، حاکی از آن است که میزان تورم این ارز دیجیتال در روند این اتفاقات به یک عدد منفی رسید. در واقع این رفتار اتریوم، یک رفتار به­‌شدت ضد تورمی در طی مدت­های گذشته محسوب می­‌شود.

البته نوسانات قیمت اتریوم به دلار، تنها تحت­تأثیر همین اتفاق قرار نگرفت. بازارهای جهانی در چند ماه گذشته، تحت‌­تأثیر چند اتفاق مختلف قرار گرفتند که این سقوط یکی از اصلی‌­ترین­ اتفاقات بازار بود. در پی همه این اتفاقات، قیمت این ارز دیجیتال نیز کاهش پیدا کرد که به دلیل فشار فروش بسیار زیاد روی آن بود. در واقع قیمت ارز اتریوم با یکی از شدیدترین فشارهای فروش مواجه شد. همان­طور که می­دانید، فشار فروش روی یک ارز دیجیتال می­تواند بدترین اتفاق برای آن باشد.

قیمت رمزارز اتریوم

ورشکستگی و فروپاشی صرافی FTX

اگر بخواهیم درباره این برند بزرگ بیشتر صحبت کنیم، باید بگوییم که صرافی FTX یکی از بزرگ‌ترین صرافی­های ارز دیجیتال جهان محسوب می‌­شد. این برند بزرگ، سومین صرافی بزرگ در جهان محسوب می­‌شد. در مورد روند مشکلات این صرافی اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ اما این صرافی در طی تنها یک هفته ورشکستگی خود را اعلام کرد. پس از این اتفاق، نظارت­‌ها روی این بازارها به­‌شدت افزایش پیدا کرد. شاید بتوانیم بگوییم که در حال حاضر بازارهای جهانی و بازار ارزهای دیجیتال، یکی از پرفشارترین حالات خودش را می­‌گذراند.

طبیعتاً قیمت اتریوم به تومان نیز در پی این اتفاقات دست­خوش تغییراتی شده­‌است. یکی از ویژگی­‌هایی که یک سرمایه­‌گذار باید داشته‌­باشد، تصمیم در شرایط سخت است. بازارهای سرمایه نیز در یکی از پرفشارترین بازه­‌های زمانی ممکن خود قرار دارند. طبیعتاً باید در این زمان بیشترین احتیاط را کرد و با ریسک­‌های سنجیده به بازار وارد شد. شما می­‌توانید با بررسی‌­های مداوم قیمت ارز اتریوم، قیمت آینده آن را پیش­‌بینی کنید. حتماً در بررسی­‌های­تان، اخبار مهم را در نظر بگیرید و بدانید که همه­ چیز نمودار نیست.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر