;
coinex

طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات و شرایط طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 رسما اعلام شد. مدیران خودرو در این طرح، محصولات ام‌وی‌ام، آریزو و تیگو را به فروش می‌رساند.

حدود 5 روز پیش، طرح فروش مدیران خودرو آذر 1401 اعلام شد و در آن شاهد افزایش قیمت ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو بودیم. حالا مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش خود، طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آذر 1401 را اعلام کرده است. البته در این طرح محصولات هم در قالب فروش نقد و هم فروش قسطی ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فونیکس مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401

برخی نکات مهم در خصوص طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 اینکه تحویل خودروهای این طرح در شهر بم استان کرمان انجام می‌شود. همچنین بنابر به هر دلیلی مدیران خودرو تاکید دارد که خودروهای این طرح را خریدار یا وکیل قانونی او باید تحویل بگیرد و امکان ارسال به محل سکونت خریدار وجود ندارد. همچنین هزینه هر نوع نقل و انتقال نیز با خریدار است!

بنابر طرح اعلام شده توسط مدیران خودرو، قیمت خودروها تفاوتی نکرده و تقریبا بدون هیچ افزایش قیمت قابل توجهی عرضه می‌شوند. در این طرح، دو حالت خرید نقدی و شرایطی نیز وجود دارد. موعد تحویل خودروها ۴۵ روز کاری اعلام شده است. در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۱ امکان انتخاب اقساط بین ۱ تا ۵ ساله وجود دارد و شرایط متنوع آن در جدول‌های زیر آمده است:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش قسطی مدیران خودرو آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    هموطن مشکل از دنیا نیست، مشکل از ایران و دزدبازار ایرانه

    پاسخ

    خاک تو سر کسی که پاشه بره بم

    پاسخ

    سلام چرا انقد دروغ بابا همون اول که پول می‌گیرید از خلق الله ،بهشون حقیقت نمیگید همش دروغ کجای این میشه 45روز کاری ،همون ثبت نام های قبل تحویل بدید بعد دوباره تبلیغات کنید

    پاسخ

    واقعا mvm x22 پرو یا ساده فروش اقساطی ثبت نام می کنند ؟آخه نمایندگی ها میگن دروغه

    پاسخ

    بر پدر دروغگو لعنت

    پاسخ

    تحویل ماشین در شهر بم و کارخانه واقعا از یه عقل ناقص و بیشعور برمیاد.توهین به شعور و فهم مردم.کمی خجالت بکشید.ماشین ۶۰۰ تومنی رو دو تا دونیم برابر به خلق الله اونم در شهر بم.چه منطقی دارید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    پول میگیرن ماشینو تحویل نمیدن چهار ماه ثبت نام کردم ما شینو تحویل ندادن

    پاسخ

    اصلا خودرویی ثبت نشد چه بخشنامه ای چه اقساطی ؟

    پاسخ

    سلام آخه چرا اینقدر دروغ میگن اولش میگن ۴۵ روز کاری بعد ۳الی ۴ ماه میگذره جوابم نمیدن به کسی چطور موقع پول گرفتن روزی چند بار تماس میگیرن ولی موقع تحویل کسی پاسخگو نیست این رفتار مشتری مداری نیست یه مجموعه صنعتی زمانی موفقه که رضایت مشتری جلب کنه وبه تعهداتش پایبند باشه

    پاسخ

    واقعاتاسف آوراست ایران برای خودروسازبهشت است هزارنازوعشوه می آیند تاخودروکه بابدبختی موفق به پرداخت پول وثبت نام وصبرتامو قع تحویل وقبول هزارشرط وشروط دیگرشان می شوی رادیگه حاضرنیستندتحویلت بدهند.

    پاسخ

    از زمانی که ایران دارای دو کارخانه عظیم خودرو سازی شد با سیا ست های غلط سیاست مداران مردم ایران بی کیفیت ترین و گران ترین خودرو را را از خودرو سازان داخلی می خرند چرا باید در ایران سیاست رقابتی نباشد تا مردم با اختیار خرید کنند نه به اجبار پراید پیکان پژو پارس آیا تو سایر کشورها این خودرو ها را می خرند با این قیمت ها و…‌ البته حقمان است اگر کسی نمی خرید و تحریم می کرد مردم الان وضعمان این نبود همه ناراضی ولی می خرند تعجبه !! !!!!!!!

    پاسخ

    شما ک زحمت میکشید قسطی میدید
    ایرانخودرو و سایپا قسطی میدادین ک
    همه قشر جامعه بتونن ماشین نو بخرن
    ک نرن حواله خودشونو بفروشن.
    والله این دنیا دیگه به درد نمیخوره

    پاسخ

    خیلی غم انگیزه. هر روز امید به داشتن یک خودروی خیلی معمولی و حتی مدل پایین داخلی با این سیاستگذاری های احمقانه داره کمتر میشه. خدا لعنتشون گنه با این سیاستگذاری ها

    پاسخ

    واقعا خجالت بکشین تو اروپا ماشینو میارن دم در خونه تحویل میدن!!!!

    پاسخ

    من ساینا میخرم. پسرعموم داره و خیلی راضیه و تعریفشو می‌کنه.

    پاسخ

    شما که ماشین تحویل نمی‌دید آخه چرا اینقدر تبلیغ میکنید، الان چند ماه هست که ما ثبت نام کردیم و قرار داد بستیم ولی ماشین رو تحویل نمیدن ، چرا پاسخگو نیستید و به وعده خودتون عمل نمی‌کنید؟

    پاسخ