;
coinex

ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم [+ساعت پخش تکرار]

در این نوشتار خلاصه‌ داستان و ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم را به شما ارائه می‌دهیم. راه دررو یکی از بهترین سریال های طنز ایرانی است.

مجموعه تلویزیونی طنز و اجتماعی راه دررو، به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی در سال 89 ساخته شد و نخستین بار به مناسبت نوروز ۱۳۹۰ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگی این سریال 15 قسمتی را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم

براساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، از چهارشنبه (23 آذر 1401)، سریال راه در رو جایگزین مجموعه نقطه سر خط در این شبکه خواهد شد.

ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم [+ساعت پخش تکرار]
ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم
زمان پخش سریال راه دررو هر شب ساعت 19 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه طنز نشدید، ساعات ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال راه دررو  از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال راه دررو

پس از اعلام ساعت پخش سریال راه دررو از آی فیلم می‌رسیم به داستان آن که با نگاهی طنز به مشکلات مالی و اجتماعی جامعه می‌پردازد.

مسعود و همسرش سمیرا و خواهرش گلرخ که علی‌رغم سن بالایش ازدواج نکرده است، در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند. یک روز موتور مسعود را می‌دزدند و او که بدهکار مردم بوده و همسرش نیز پا به ماه است مجبور به دزدیدن یک خودرو می‌شود که از قضا صاحبان آن (دو برادر به نام‌های ناصر و پیام) قرار است پدر مصدومشان را با آن به بیمارستان برسانند.

ساعت پخش سریال راه دررو
زمان تکرار سریال راه دررو از آی فیلم

به دنبال این ماجرا پدر ناصر و پیام می‌میرد و پس از مدتی مسعود دستگیر شده و به زندان می‌افتد. خانواده مسعود در تلاش هستند که از خانواده متوفی رضایت بگیرند و در این میان اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی مختلفی روی می‌دهد.

بازیگران سریال راه دررو

در این مجموعه طنز بازیگران محبوبی از جمله مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مه‌ لقا باقری، مرجانه گلچین، یوسف تیموری و غلامرضا نیکخواه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در کنار این بازیگران توانمند، چهره‌هایی همچون باقر صحرارودی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی و احمد پورمخبر، مونا بیگی، امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، جلیل فرجاد، حمید لیقوانی، مینا کریمی حبلی، کامران فیوضات، گیتی معینی و اردشیر کاظمی نیز در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

کارگردان سریال راه دررو

سعید آقاخانی در چهارم اسفند ماه سال 1350 در بیجار به دنیا آمد. آقاخانی، بازیگر و کارگردان محبوب و مطرح حال حاضر کشورمان، دانش‌آموخته رشته‌ی تئاتر دانشگاه تهران است. او کار هنری خود را از سال 1371 با ایفای نقش در سریال محکمه عدالت آغاز کرد.

ساعت پخش سریال راه دررو

وی در سال 1374 با بازی در مجموعه‌ی ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری مشهور شد. آقاخانی پس از سال‌ها نقش‌آفرینی در سریال‌های پربیننده و فیلم‌های موفق، در سال 1393 از جشنواره‌ی فیلم فجر برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

سعید آقاخانی بازیگر پرطرفدار کشورمان، علاوه بر نقش‌آفرینی در بسیاری از سریال‌های طنز تلویزیون در نویسندگی، بازیگردانی و کارگردانی هم فعالیت دارد. در کارنامه‌ی هنری سعید آقاخانی همکای با آثار ماندگار تلویزیون نیز به چشم می‌خورد. او طراح فیلمنامه‌ی سریال محبوب و خاطره‌انگیز خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران و بازیگران مجموعه‌ی تلویزیونی پیامکی از دیار باقی است.

زن بابا، نقطه سرخط، روزهای بد به در، دزد و پلیس، نون خ و راز بقا جزو بهترین مجموعه‌هایی هستند که سعید آقاخانی کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است.

عوامل اجرایی سریال راه دررو

  •  کارگردان: سعید آقاخانی
  •  نویسنده: مصطفی کیایی
  •  تهیه کننده: ایرج محمدی – مهران مهام
  •  سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: علیرضا نجف زاده
  •  تدوین گر: حسین غضنفری
  •  مدیر تصویربرداری: فرشاد گل ‌سفیدی
  •  ناظر کیفی: سید مجید موسویان
  •  منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی
  •  طراح گریم: زهره سیه پوش
  • صداگذار:  طلا آزادروش
  • صدابردار: مرتضی اصلان زاده
  • طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند
  • مدیر تولید: شاپور دلدار لنگرودی
  •  موسیقی متن: بهنام صبوحی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال راه دررو نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری، باقر صحرارودی، زنده‌یاد حلیمه سعیدی و احمد پورمخبر، مونا بیگی، امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، مه‌ لقا باقری، گیتی معینی،  اردشیر کاظمی، یجلیل فرجاد و غلامرضا نیکخواه در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال راه دررو چند قسمتی است؟

مجموعه راه دررو در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال راه دررو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر