;
coinex

بهترین افزونه های کروم 2022 توسط گوگل معرفی شد

به‌تازگی کمپانی گوگل بهترین افزونه های کروم 2022 را اعلام کرده است که با آگاه شدن از آن‌ها می‌توانید از افزونه متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

برترین افزونه‌ها از دیدگاه گوگل در چهار کتگوری متفاوت قرار دارند. این کتگوری‌ها شامل بازی و مشاهده (Gaming and Viewing)، یادگیری (Learning)، تولید و بهره‌وری (Productive) و تمرکز (Focus) می‌شود. گوگل این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که مرورگر کروم خود را به شکل‌های گوناگونی شخصی‌سازی کنند.

یکی از راه‌های محبوب جهت شخصی‌سازی این مرورگر استفاده از افزونه یا همان Extension است. افزونه‌ها می‌توانند تجربه شما هنگام استفاده از کروم را بیش از پیش بهبود دهند؛ البته به شرطی که افزونه‌ را متناسب با نیاز‌های خود انتخاب کنید.

بر همین اساس بامداد امروز گوگل فهرست بهترین افزونه های کروم 2022 را از دیدگاه خود معرفی کرد. این‌گونه که مشخص شده افزونه‌های حاضر در فهرست این غول تکنولوژی در چهار کتگوری دسته‌بندی شده‌اند. اگر شما هم زمان زیادی را در طول روز با مرورگر کروم سپری می‌کنید توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: فهرست افزونه های مخرب کروم و اج منتشر شد؛ این بدافزارها را همین حالا حذف کنید!

بهترین افزونه های کروم 2022 کدامند؟

برای شروع به بهترین افزونه‌‌های کتگوری Productive اشاره می‌کنیم که از جمله آن‌ها می‌توان به SwiftRead، Liner، Compose AI، Check US Visa Slot و Visbug اشاره کرد. SwiftRead این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که دو الی سه برابر سرعت مطالعه خود را افزایش دهند. Liner یک، ابزار جستجو است که اجازه نشانه گذاری، ذخیره، سازماندهی و دریافت مطالب توصیه شده را می‌دهد.

Visbug نیز یک ابزار کاربردی برای طراحان است که به وسیله آن می‌توانند تغییراتی در متن‌‌ها و تصاویر موجود در وب‌سایت‌ها اعمال کنند. کاربران با استفاده از Check US Visa Slot می‌توانند شرایط دریافت ویزای آمریکا را بررسی کنند و در آخر نیز باید به Compose AI اشاره کرد که یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی است.

گروه بعدی بهترین افزونه های کروم 2022، گروه Focus است. این گروه مثل کتگوری قبلی افزونه‌های زیادی را شامل نمی‌شود و در این‌جا تنها شاهد Workona Tab Manager و CrXMouse هستیم. Workona بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کروم، از تعداد صفحه‌های زیادی استفاده می‌کنند. به همین جهت چنین افزونه‌ای برای مدیریت صفحه‌ها پیشنهاد می‌شود. CrXMouse نیز میانبرهای سفارشی ایجاد می‌کند.

Chrome Extensions

غول تکنولوژی در بخش گیمینگ و مشاهده نیز تنها دو Extension را در نظر گرفته است. در ابتدا نام RoPro ذکر شده است که هدف اصلی آن بازیکنان Roblox بود. افزونه مذکور قادر است ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. در ادامه نیز از افزونه eJoy یاد شده که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و ویدیوهای خود را به صورت همزمان با دو زیرنویس مشاهده کنند. چنین قابلیتی برای افرادی که تمایل به یادگیری یک زبان جدید دارند بسیار موثر واقع می‌شود.

در آخر نیز نوبت به گروه Learning می‌رسد که مانند دو کتگوری پیشین تنها دو کاندید در آن حضور دارند. Equatio که یک دستیار ریاضی است و My Bib: A Free Citation Generator که برای ساخت اسناد به صورت رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این‌جا خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که طی روزهای پایانی ماه اکتبر، کمپانی گوگل برترین برنامه‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی را اعلام کرد. در این لیست اپلیکیشن Dream by Womb به عنوان بهترین برنامه معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین افزونه های کروم 2022 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر