;
coinex

تغییر نرخ آموزش رانندگی الزامی است

فرهاد حقیقی، رییس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان تهران از الزام تغییر نرخ آموزش رانندگی خبر داد. اما آیا هزینه‌های دریافت گواهینامه افزایش می‌یابد؟

فرهاد حقیقی، رییس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی استان در خصوص تغییر نرخ آموزش رانندگی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: «از اسفند سال گذشته آموزشگاه‌های رانندگی هیچگونه افزایش نداشته‌اند. افزایش نرخ آموزش رانندگی در دست بررسی و هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.»

بیشتر بخوانید: عرضه شاهین در بورس کالا 27 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

تغییر نرخ آموزش رانندگی به زودی انجام می‌شود!

فرهاد حقیقی با اشاره به ابن که در حال حاضر نرخ آموزش رانندگی در تهران ساعتی 86 هزار تومان و در استان‌ها 110 هزار تومان است، افزود: «متاسفانه همین حالا هم نزدیک به 40 درصد از همکاران آموزشی را به دلیل به صرفه نبودن نرخ، از دست داده‌ایم و این افراد به جای آموزش به کار در تاکسی‌های اینترنتی پرداخته‌اند.»

تغییر نرخ آموزش رانندگی

رییس اتحادیه آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی تهران، ادامه داد: «برخی از مربیان نیز به آموزش خصوصی روی آورده‌اند که در فضای مجازی برای آن تبلیغ می‌کنند و نرخ آن‌ها ساعتی 300 هزار تومان بوده که این کار غیرقانونی است. این در حالی است که دولت دستمزد‌ها را 57 درصد افزایش داده، اما برای آموزشگاه‌های رانندگی این رقم کمتر از 40 درصد بوده است.» لازم به ذکر است که در صورت مشاهده گزانفروشی در آموزشگاه‌های رانندگی، به اتحادیه‌ها برای گزارش گرانفروشی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره الزام تغییر نرخ آموزش رانندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر