;
coinex

ریلمی V23i رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ریلمی در سکوت مطبوعاتی، از جدیدترین گوشی میان رده خود از سری V با عنوان ریلمی V23i برای ورود به بازار چین، رونمایی کرد.

شرکت ریلمی طبق روال همیشگی خود، در سکوت خبری و بدون انتشار برگه مشخصات کامل، دستگاه‌ جدیدی را برای عرضه به بازار چین معرفی کرد. این دستگاه با نام Realme V23i و به عنوان جدیدترین میان رده سری V عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

قیمت و مشخصات فنی ریلمی V23i

در حال حاضر گوشی Realme V23i به صورت رسمی در فروشگاه آنلاین ریلمی در چین موجود شده و با برچسب قیمت 1999 یوان (معادل 288 دلار) به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

این گوشی به چیپست دایمنسیتی 700 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. متاسفانه هنوز درباره سرعت شارژ ریلمی V23i اطلاعاتی در دست نیست.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی وجود دارد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و در رنگ‌های آبی و مشکی تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی V23i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر