;
coinex

واکنش زارع پور به وضعیت رایتل : این نامه مبنای تخصصی ندارد / می‌خواهند ضعف مدیریتی خود را به شرایط اخیر ربط بدهند!

واکنش زارع پور به وضعیت رایتل در نوع خود جالب است. وزیر ارتباطات وضعیت اخیر رایتل را ناشی از سوء مدیریت مسئولان این اپراتور می‌داند.

واکنش زارع پور به وضعیت رایتل در خصوص ارسال نامه مدیرعامل این اپراتور تلفن‌همراه و اعلام ورشکستگی، می‌تواند سختگیرنه قلمداد شود. وزیر ارتباطات قطعی اینترنت و اختلالات گسترده اینترنت در کشور را عامل ورشکستگی رایتل نمی‌داند. بلکه معتقد است وضعیت کنونی این شرکت، فقط به ضعف مدیریتی ارتباط دارد. این مقام دولتی مبنای این نامه را نیز غیرتخصصی برشمرد.

بیشتر بخوانید: نامه رایتل به وزارت ارتباطات :‌ با تداوم محدودیت‌های اینترنتی ورشکست می‌شویم!

واکنش زارع پور به وضعیت رایتل

عیسی‌زارع‌پور وزیر ارتباطات روز گذشته (۲۳ آذرماه) در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا به شکل شفاهی به نامه رایتل که اخیرا رسانه‌ای شده است پاسخ داد. او درباره این نامه گفت: «این نامه مربوط به بیش از یک ماه پیش است و در این مدت اتفاقات زیادی در کشور افتاده است.» وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه نامه رایتل مبنای تخصصی ندارد، عنوان کرد:

ترافیک مصرفی و تولیدشده در کشور افزایش پیدا کرده و طبیعتاً درآمد این اپراتورها هم از طریق مکالمه افزایش یافته است. بنابراین این نامه‌ که الان رسانه‌ای شده، مبنای تخصصی ندارد.

واکنش زارع پور به وضعیت رایتل : این نامه مبنای تخصصی ندارد / می‌خواهند ضعف مدیریتی خود را به شرایط اخیر ربط بدهند!

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل در نامه‌ مورد اشاره در واکنش به محدودیت و اختلال اینترنت به وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرده بود که: «قطع خدمات ارتباطی و سرویس اینترنت بین‌الملل طی هفته‌های اخیر منجر به کاهش ۱۴ میلیارد ریالی درآمد روزانه این اپراتور کشور شده و طی ۲۱ روز حدود ۳۰۲ میلیارد ریال از درآمد اپراتور سوم کشور از دست رفته است و در صورت ادامه شرایط فعلی این اپراتور مجبور به خروج اجباری از بازار ارتباطی کشور خواهد شد.»

مدیرعامل اپراتور سوم کشور در این نامه خواستار اقدامات حمایتی دولت برای جبران ضرر و زیان به دلیل محدودیت‌های اینترنت برای این اپراتور شده بود. اما زارع‌پور در ادامه با تاکید بر بررسی جبران ضرر و زیان آسیب‌دیدگان از اتفاقات اخیر تاکید کرد:

عده‌ای تلاش دارند ضعف‌های مدیریتی خود را به گردن اتفاقات اخیر بیندازند. شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته و ما در حال بررسی این نامه هستیم اما ورشکستگی محرز نشده است.

این در حالی است که چندی پیش از مدیرعامل رایتل عنوان کرده بود این شرکت از تابستان سال گذشته آماده عرضه سهام خود در بورس بوده؛ اما وضعیت بازار سرمایه به گونه‌ای پیش رفته است که بورسی‌شدن این اپراتور را به تاخیر انداخته است. بر این اساس گمان می‌رود این شرکت جز شرکت‌هایی بوده که آمادگی ورود به بورس را داشته و از این امر می‌توان نتیجه گرفت این اپراتور پیش از این با مشکلات مالی روبه‌رو نبوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد واکنش زارع پور به وضعیت رایتل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر