;
coinex

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام با ابزار جدید این شبکه اجتماعی ساده‌تر می‌شود

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام هیچگاه کار ساده‌ای نبوده و معمولا دردسرهای زیادی در پی داشته است. ابزار جدید اینستاگرام اما شاید این معضل را برطرف کند!

بنابر گزارشی در سال 2018، تعداد قابل توجهی از کاربران اینستاگرام برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام ناگزیر به پرداخت باج به هکرها شده‌اند. در گزارشی دیگر در خصوص ریکاوری اکانت هک شده اینستاگرام مربوط به سال 2019 آمده که اینفلوئنسرهایی که حساب‌شان به دست هکرها افتاده ناگزیر برای ریکاوری حساب هک شده اینستاگرام خود به همکاری با هکرهای دیگر رو آورده‌اند.

در هر دو گزارش کاربران گفته بودند که اینستاگرام با سرعت بسیار پایینی به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و گاهی اوقات درخواست‌ها را به‌طور کامل بدون پاسخ می‌گذارد. اما به نظر می‌رسد بالاخره پلتفرم تحت مالکیت مارک زاکربرگ تصمیم گرفته راهکاری اساسی برای این وضعیت عرضه کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت Notes اینستاگرام در آخرین بروزرسانی رسما معرفی شد [+ چند قابلیت جذاب دیگر]

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام

بنابر اعلام متا، کاربرانی که حساب اینستاگرام‌شان هک شده باشد از این به بعد به روش جدید و سریعی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام دسترسی دارند. اینستاگرام حالا صفحه جدیدی را در پلتفرم خود با آدرس Instagram.com/hacked راه‌اندازی کرده که بعد از هک شدن حساب کاربری به درد افراد می‌خورد. کاربر در صورت هک شدن اکانت خود باید به این صفحه مراجعه کند و به اینستاگرام درخواست دسترسی به حساب کاربری هک شده را بدهد.

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام با ابزار جدید این شبکه اجتماعی ساده‌تر می‌شود

این سرویس علاوه بر فراهم‌کردن امکان بازیابی سریع حساب هک شده اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که حساب‌هایی که جعل هویت می‌کنند را نیز ریپورت کنید یا در صورت فراموشی رمز عبور برای ورود به حساب از این بخش اقدام کنید. با این وجود بی‌تردید مهمترین قابلیت این سرویس جدید،‌ امکان بازیابی حساب های هک شده اینستاگرام است که تا پیش از این کار دشواری به نظر می‌رسید.

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام با ابزار جدید این شبکه اجتماعی ساده‌تر می‌شود
بازیابی حساب کاربری هک شده اینستاگرام

اینستاگرام همچنین اوایل سال جاری از آزمایشی برای بازگرداندن حساب کاربری هک شده اینستاگرام خبر داده بود که مبتنی بر ارتباط افراد با حلقه اطرافیانش بود. در این روش برای بازیابی حساب هک شده اینستاگرام هویت فرد از طریق دوستانش تایید می‌شود و پس از اطمینان از هویت او، حساب کاربری‌ در اختیار او قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ حالا در اختیار همه کاربران قرار دارد. در نتیجه اگر برای ورود به حساب کاربری خود مشکل دارید می‌توانید از دوستان خود کمک بگیرید.

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام با ابزار جدید این شبکه اجتماعی ساده‌تر می‌شود
بازگرداندن پیج اینستاگرام

اینستاگرام همچنین گفته در حال کار روی روش‌هایی است که تا پیش از هک‌شدن حساب‌ها، از این‌ کار جلوگیری کند. از جمله این راه‌ها می‌توان به ارسال هشدار درباره حساب‌های مشکوکی که درحال جعل هویت کاربر هستند، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازیابی حساب هک شده اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: XDA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر