;
coinex

لغو دربی تهران 1401 در نتیجه آلودگی هوا [+ جزئیات]

آلودگی هوای تهران این روزهای تهران تقریبا تمام فعالیت‌های رسمی و غیررسمی را با چالش مواجه کرده و حالا خبر از لغو دربی تهران 1401 در نتیجه آلودگی هوا رسیده است.

گرچه ساعاتی قبل از برگزاری دربی تهران با تماشاگر به گفته رئیس فدراسیون فوتبال برایتان نوشتیم، حالا معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده‎‌ها، گفت: شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی بازداشت شد

لغو دربی تهران 1401 در نتیجه آلودگی هوا

عابد ملکی عصر شنبه با اشاره به افزایش میزان آلایندگی هوا در پایتخت تاکید کرد: «نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود». وی خاطرنشان کرد:

قرار است فدراسیون فوتبال تاریخ جدیدی را برای برگزار شهرآورد تهران اعلام کند، تا تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

گفتنی است که پیش از این قرار بود نودونهمین شهرآورد تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس سه‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

لغو دربی تهران 1401 در نتیجه آلودگی هوا [+ جزئیات]

پرسپولیس در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول است و استقلال با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. گل گهر سیرجان نیز با ۲۱ و سپاهان با ۲۰ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

با وجود اعلام خبر لغو بازی استقلال و پرسپولیس توسط بسیاری از رسانه‌ها، لحظاتی پیش ایرنا خبرگزاری رسمی دولت در گزارشی به نقل از سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران نوشته:

آنچه در مورد میزان آلایندگی هوا و لغو شهرآورد تهران مطرح شده را ما در فضای رسانه‌ای دیده و خوانده‌ایم اما هنوز به صورت رسمی و سازمانی این موضوع به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است. آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح شده به بعد از ساعت اداری باز می‌گردد، با احترام به سازمان بالادستی و فضای رسانه‌ای باید اجازه و فرصت داد تا این موضوع به صورت رسمی ابلاغ شود و طبیعی است بعد از آن تصمیم‌گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

با این اوصاف باید دید تکلیف برگزاری شهرآورد 1401 چه خواهد بود و آیا قرار است شاهد تعویق و لغو دربی 1401 باشیم یا نه!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره لغو دربی تهران 1401 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر