;
coinex

حذف محدودیت کاراکتر توییت در توییتر ؛ جهشی از 280 به 4000 کاراکتر!

حذف محدودیت کاراکتر توییت به زودی انجام خواهد شد. توییتر با مدیریت ایلان ماسک تغییر عقیده داده و به فکر نگه داشتن کاربران خود است.

حذف محدودیت کاراکتر توییت در توییتر به زودی اجرا می‌شود. بنابر اعلام این شبکه اجتماعی، تعداد کاراکتر توییت از 280 کاراکتر به 4000 کاراکتر افزایش پیدا خواهد کرد که این یک جهش بزرگ خواهد بود. ایده‌های ایلان ماسک از بدو ورود به توییتر، هم جنبه مثبت داشته و هم جنبه منفی. مدیران سابق توییتر، این شبکه اجتماعی را یک میکروبلاگ در نظر می‌گرفتند و به همین دلیل اصرار به اعمال محدودیت کاراکتر داشتند.

حالا اما با ورود ایلان ماسک به عنوان مالک و مدیرعامل توییتر، اوضاع در حال تغییر بوده و او در صدد از بین بردن محدودیت‌های این شبکه اجتماعی پرمخاطب است. گرچه ماسک اوایل سکان‌داری توییتر داشت به سمت نابودی پیش می‌رفت، اما خیلی زود متوجه شد که باید از موضع‌اش پایین بیاید وگرنه ممکن بود توییتر را به کلی از صحنه روزگار محو کند.

بیشتر بخوانید: تعلیق حساب کاربری منتقدان ایلان ماسک در توییتر ؛ آزادی بیان به سبک مالک جدید!

حذف محدودیت کاراکتر توییت از 280 به 4000 کاراکتر

شبکه اجتماعی توییتر از گذشته تا کنون همواره محدودیت‌هایی در طول و تعداد کاراکترهای هر توییت داشته است. این موضوع بیشتر به دلیل این است که بنیان‌گذاران این پلتفرم می‌خواستند آن را به عنوان یک میکرو بلاگ معرفی کنند. اما گویا با حضور ایلان ماسک در راس مدیریت این شرکت، محدودیت ارسال توییت در توییتر به ۴۰۰۰ کاراکتر افزایش خواهد یافت.

حذف محدودیت کاراکتر توییت
اخیرا شاهد بازگشت حالت عضویت جدید سرویس توییتر بلو هستیم که می‌توانید از آن برای تایید خود در این شبکه اجتماعی و دسترسی به ویژگی‌های ویژه مانند ویرایش توییت‌ها استفاده کنید. حالت عضویت جدید توییتر بلو که برای اولین بار در اوایل نوامبر معرفی شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با هزینه ماهانه ۸ دلار در این شبکه اجتماعی به عنوان یک کاربر رسمی تایید شوند.

با این حال، پس از چند روز، مدیرعامل جدید توییتر، یعنی ایلان ماسک، در نهایت تصمیم گرفت که به‌طور ناگهانی این قابلیت را غیرفعال کند تا نسخه‌ای دقیق‌تر از آن ارائه کند. از امروز دوباره می‌توانید برای عضویت در توییتر بلو ثبت‌نام کنید. هزینه اشتراک بسته به اینکه چه کسی هستید متفاوت خواهد بود. در واقع، ایلان ماسک نشان داده است که هزینه توییتر بلو در آیفون را افزایش خواهد داد تا مالیات ۳۰ درصدی اپ استور را جبران کند.

بنابراین، اگر از نسخه وب‌سایت توییتر روی رایانه شخصی استفاده می‌کنید، کافی است ۸ دلار پرداخت کنید. اما اگر می‌خواهید از طریق نسخه iOS در این سرویس عضو شوید، باید ۱۱ دلار بپردازید. اگرچه هزینه اشتراک در حال حاضر از طریق برنامه اندروید در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که در اندروید نیز این سرویس با قیمت ۱۱ دلار در دسترس باشد، زیرا گوگل نیز ۳۰ درصد مالیات بر تراکنش‌های پلی استور دریافت می‌کند. به جز این موضوع، این پلتفرم محدودیت کاراکتر جدیدی برای ارسال توییت‌ها و مواردی دیگر را دریافت خواهد کرد.

پس از وارد کردن شماره تلفن خود، کاربران توییتر بلو می‌توانند ابتدا یک تاییدیه رسمی دریافت کنند. ایلان ماسک ادعا کرده است که علیرغم این واقعیت که راه حل اول نیاز به ارائه مدارک شناسایی داشت، جذاب‌تر به نظر می رسید، اما با موفقیت با حساب‌های فیک و جعلی مقابله می‌کند. همچنین می‌دانیم که این میلیاردر ربات‌های متعدد و ۱.۵ میلیارد حساب کاربری را که غیرفعال اعلام شده‌اند را به زودی حذف خواهد کرد.

حذف محدودیت کاراکتر توییت

امکان ویرایش توییت‌ها، آپلود ویدیوهای 1080p و دسترسی به حالت پخش‌ کننده جدید، ویژگی‌هایی برای مشترکین این سرویس جدید هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که ویژگی‌های بیشتری نیز در اختیار این کاربران رسمی و تایید شده قرار می‌گیرد. این شرکت می‌گوید که کاهش تبلیغات و امکان اولویت بندی در جستجو و پاسخ‌ها به زودی ارائه می‌شود. علاوه بر این، توییتر اعلام کرده است که تیک تایید رسمی را که در آخرین کمپین سرویس بلو آزمایش کرده است، با نشان طلایی برای شرکت‌ها و نشان خاکستری برای حساب‌های دولتی جایگزین خواهد کرد.

به گفته خبرگزاری GizChina، ایلان ماسک احتمالا به زودی به کاربران امکان ارسال توییت‌هایی با ۴۰۰۰ کاراکتر را خواهد داد که این مقدار بسیار بیشتر از ۲۸۰ کاراکتر قبلی است. اگرچه در حال حاضر امکان عضویت در Twitter Blue تا زمان نگارش این خبر وجود نداشته، اما این قابلیت به زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حذف محدودیت کاراکتر توییت در توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر