;
coinex

چرا بینگ ایکس بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کپی تریدینگ است؟

توسعه فناوری در بازارهای مالی سبب شده است تحلیلگری و سرمایه‌گذاری در مقایسه با گذشته آسان‌تر شود. اصطلاح کپی تریدینگ در سال 2005، برای نخستین‌بار در بازار فارکس مطرح شد. در آن زمان، برخی از بروکرهای فارکس شرایطی ایجاد کرده بودند تا معامله‌گران حرفه‌ای بتوانند پرتفوی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

سال‌ها از آن روزها می‌گذرد و بار دیگر به Copy Trading توجه شده است؛ اما این بار بازار کرپیتوکارنسی به محلی برای رونق پیدا کردن کپی تریدینگ تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین صرافی ارز دیجیتال برای Copy Trading آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

کپی تریدینگ چیست؟

چرا بینگ ایکس بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کپی تریدینگ است؟

اصطلاح Copy Trading مفهوم رسایی است. با دقت در این عبارت، متوجه می‌شوید منظور پلتفرمی است که در قالب آن، عده‌ای از معامله‌گران می‌توانند معاملات دیگران را کپی کنند. این شیوه از معامله کردن می‌تواند برای تریدرهای تازه‌کار بازار رمزارزها بسیار مفید باشد؛ زیرا به این ترتیب، می‌توانند سبد سرمایه‌گذاری خود را منطبق بر معامله‌گران حرفه‌ای و باسابقه تنظیم کنند.

کپی تریدینگ امتحان خود را در بازار فارکس با موفقیت پس داده و سپس به بازار کریپتوکارنسی راه پیدا کرده است. آمارها نشان می‌دهد تا پایان سال 2020، معامله‌گرانی که از کپی تریدینگ در فارکس استفاده می‌کنند، موفق شده‌اند 50 میلیارد دلار سود کسب کنند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این رقم تا سال 2025 به حدود 80 میلیارد دلار برسد که عدد بسیار قابل توجهی است. هرچند ایده کپی تریدینگ به‌تازگی در بازار رمزارزها راه پیدا کرده است، به نظر می‌رسد مسیر رشد آن با شتاب زیادی طی خواهد شد.

مزایا و معایب کپی تریدینگ چیست؟

Copy Trading ابزاری است که مانند دیگر روش‌ها و ایده‌های معامله‌گری در بازارهای مالی، نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد؛ بنابراین، قبل از تصمیم‌گیری برای فعالیت در پلتفرم کپی تریدینگ صرافی‌های ارز دیجیتال، باید درباره مزایا و معایب آن آگاهی کافی کسب کنید. اصلی‌ترین مزایای کپی تریدینگ عبارت‌اند از:

  • معامله‌گران مبتدی که آشنایی چندانی با اصول ترید کردن ندارند، می‌توانند از فرصت کپی کردن معامله‌گران حرفه‌ای بهره‌مند شوند. به این ترتیب، هم شرایط برای سود کردن مهیا می‌شود و هم می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی تریدرهای حرفه‌ای را یاد بگیرند.
  • تعداد زیادی ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی وجود دارد که تحلیل و رصد دائمی آن‌ها به صرف زمان بسیار زیادی نیاز دارد. کپی تریدینگ این چالش را از بین می‌برد.
  • قطعاً کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه‌ای ریسک ضرر کردن را کاهش می‌دهد و شرایط را برای کسب سود فراهم می‌کند.
  • پلتفرم‌های کپی تریدینگ معمولاً آمار و سابقه فعالیت تریدرهای حرفه‌ای را در معرض دید کاربران قرار می‌دهند؛ به همین دلیل، می‌توانید با بررسی سوابق افراد، بهترین گزینه برای کپی کردن معاملات را انتخاب کنید.
  • معمولاً ابزارهایی برای شخصی‌سازی سبد سرمایه‌گذاری در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد تا بتوانند ضمن کپی کردن معاملات، نظرات شخصی خود را نیز اعمال کنند.
  • صرافی‌ها تضمین می‌کنند سبد سرمایه‌گذاری واقعی معامله‌گران حرفه‌ای در اختیار کپی‌کنندگان قرار بگیرد و پردازش تمام تراکنش‌ها به صورت خودکار انجام ‌شود.

واقعیت این است که Copy Trading مزایای قابل توجه و انکار‌ناپذیری دارد که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن‌ها عبور کرد؛ اما درعین‌حال، این روش معامله‌گری نقاط ضعفی هم دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که بخشی از سود پرتفوی شما به‌عنوان دستمزد، در اختیار معامله‌گری قرار می‌گیرد که از آن کپی‌برداری می‌کنید.

نکته بعدی این است که کپی تریدینگ به‌هیچ‌وجه سود شما را تضمین نمی‌کند؛ بلکه همچنان ریسک ضرر کردن در این شیوه از معامله‌گری وجود دارد. مهم‌ترین ایرادی که کارشناسان متوجه کپی تریدینگ می‌کنند،‌ این است که اختیار سبد سرمایه‌گذاری را عملاً در دست دیگران قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل، نمی‌توانید استراتژی معاملاتی شخصی به کار ببرید.

صرافی BingX، بهترین پلتفرم معاملاتی برای کپی تریدینگ

چرا بینگ ایکس بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کپی تریدینگ است؟

تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال پلتفرم کپی تریدینگ در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند. یکی از آن‌ها بینگ ایکس است که در سال‌های گذشته با ایده‌های خلاقانه و نوآورانه، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. خوشبختانه، صرافی Bingx برای ایرانیان در دسترس است و به‌راحتی می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت در آن فعالیت کنند.

پلتفرم کپی تریدینگ صرافی BingX نیز برای معاملات اسپات و فیوچرز در نظر گرفته شده است. معمولاً بسیاری از صرافی‌ها کپی تریدینگ را صرفاً برای معاملات فیوچرز عرضه می‌کنند؛ اما بینگ ایکس این امکان را برای کپی کردن معاملات اسپات تریدرها حرفه‌ای نیز فراهم کرده است. حداقل میزان سرمایه لازم برای فعالیت در پلتفرم کپی تریدینگ ده دلار است که در مقایسه با صرافی‌های دیگر، رقم ناچیزی است.

صرافی BingX معیارهای سخت‌گیرانه‌ای برای انتخاب تریدرهای حرفه‌ای در نظر می‌گیرد. در حال حاضر، بیش از هشت هزار تریدر حرفه‌ای در بینگ ایکس فعالیت می‌کنند که از غربال‌های سخت‌گیرانه‌ای عبور کرده‌اند. در ضمن فعالیت آن‌ها به صورت دائمی رصد می‌شود و درصورتی‌که کیفیت عملکردشان افت کند، از فهرست معامله‌گران حرفه‌ای حذف می‌شوند. هریک از معامله‌گران نیز صفحه‌ای اختصاصی در پلتفرم کپی تریدینگ بینگ ایکس دارند که جزئیات سابقه عملکردشان را در اختیار دنبال‌کنندگان قرار می‌دهند. به این ترتیب، می‌توانید بر اساس سابقه عملکرد، بهترین تریدر حرفه‌ای را برای دنبال کردن انتخاب کنید.

در مجموع، 8 درصد از سود معاملات کپی‌کنندگان به‌عنوان دستمزد در اختیار تریدرهای حرفه‌ای قرار می‌گیرد. صرافی بینگ ایکس از این نظر سعی کرده است طرف کپی‌کنندگان را بگیرد؛ زیرا صرافی‌های دیگر معمولاً دستمزد بیشتری را برای تریدرهای حرفه‌ای در نظر می‌گیرند.

همچنین ابزارهایی برای شخصی‌سازی سبد کپی تریدینگ صرافی BingX در اختیار دنبال‌کنندگان قرار دارد. به این معنی که می‌توانید تعیین کنید چه بخشی از سبد سرمایه‌گذاری معامله‌گر کپی‌برداری شود. همچنین امکان تعیین حد سود و ضرر برای پوزیشن‌های معاملاتی وجود دارد. با استفاده از این ابزارها می‌توانید ریسک کپی تریدینگ را مدیریت کنید. هر زمان که تمایل داشته باشید، امکان لغو کپی‌برداری از معاملات تریدرها وجود دارد.

صرافی بینگ ایکس امکان فعالیت در پلتفرم کپی تریدینگ بدون وارد کردن سرمایه حقیقی را نیز فراهم کرده است؛ به این معنی که می‌توانید با استفاده از توکن مجازی VST در پلتفرم کپی تریدینگ فعالیت کنید تا به اندازه کافی با آن آشنا شوید. پس از کسب اطمینان از کارآمدی پلتفرم کپی تریدینگ، می‌توانید سرمایه حقیقی خود را به این بخش واریز کنید.

کلام پایانی

کپی تریدینگ شیوه‌ای برای کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود که به‌ویژه، برای معامله‌گران تازه‌کار مفید است. پلتفرم کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس به دلایلی که برشمردیم، بهترین گزینه پیش روی شماست. اگر با روش‌های تحلیل تکنیکال آشنایی کافی ندارید؛‌ اگر برای شناخت و ارزیابی ارزهای دیجیتال گوناگون فرصت کافی ندارید؛ اگر نمی‌توانید در معامله‌گری بر احساسات خود غلبه کنید و بالاخره، اگر به دنبال کسب سود با ریسک کمتر هستید، حتماً به آموزش کپی تریدینگ صرافی Bingx سری بزنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر