;
coinex

پیج اینستاگرام ترانه علیدوستی از دسترس خارج شد

در شرایطی که ترانه علیدوستی دیروز بازداشت شده است، از ساعاتی پیش بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که پیج اینستاگرام ترانه علیدوستی از دسترس خارج شده است.

ترانه علیدوستی روز گذشته با اتهاماتی مرتبط با فعالیت‌هایش در مدت اخیر در فضای مجازی بازداشت شد و حالا وضعیت نامشخصی دارد. نکته جالب اینکه ساعاتی بعد از بازداشت خانم علیدوستی، اینستاگرام در حرکتی سرخود،‌ پیج اینستاگرام او را از دسترس خارج کرد تا ارتباطات یا دایرکت او مشخص نشود.

بیشتر بخوانید: ترانه علیدوستی بازداشت شد

پیج اینستاگرام ترانه علیدوستی غیرفعال شد

روز شنبه منابع آگاه از بازداشت ترانه علیدوستی خبر دادند. لحظاتی بعد خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه در این رابطه نوشت: «در پی برخی اظهارنظر‌های بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی، از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.در همین راستا، ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعا‌های مطرح شده‌اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد. گفتنی است، پرونده این متهم در حال تحقیقات تکمیلی است.»

پیج اینستاگرام ترانه علیدوستی از دسترس خارج شد

در ادامه و ساعاتی بعد ز بازداشت خانم علیدوستی، صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شد. گفته می‌شود این اقدام از سوی کمپانی متا تلاشی برای جلوگیری از نشر اطلاعات شخصی خانم علیدوستی و ارتباطات او بوده است. البته واکنش‌های داخلی به این موضوع خاص و متفاوت بوده است.  برای مثال همشهری آنلاین در گزارشی از این موضوع با خشمی آشکار نوشته:

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که برای مبارزه با جرائمی همچون کلاهبرداری، فروش مواد مخدر، قاچاق انسان، فروش مشروبات الکلی و سایر موارد غیراخلاقی، مسئولات شرکت متا به عنوان گردانندگان اینستاگرام، کوچکترین همکاری با پلیس ایران نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص از دسترس خارج شدن پیج اینستاگرام ترانه علیدوستی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر