;
coinex

تایید افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402 توسط وزیر اقتصاد

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402 تأیید شد. به گفته وزیر افتصاد این افزایش حقوق 20 درصد خواهد بود.

وزیر اقتصاد از افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402 خبر داد. خاندوزی عنوان کرد که این افزایش حقوق 20 درصد خواهد بود که به تدریج و پلکانی اعمال خواهد شد. در سال جاری خبرهای بسیاری با عنوان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان منتشر کردیم و همچنین جلسات بسیاری نیز با محوریت این موضوع تشکیل شده بود که در نهایت افزایش حقوق کارمندان توسط وزیر اقتصاد تأیید شد.

بیشتر بخوانید: واریز سود سهام عدالت شب یلدا قطعی شد [+ مبلغ سود و مشمولین]

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402

سید احسان خاندوزی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در ساختمان کوثر ریاست جمهوری از اتمام رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت خبر داد و به بیان جزئیاتی از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در این خصوص پرداخت. وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت:

در تمام یکسال و اخیر مهمترین رویکرد اقتصادی کشور بازگرداندن اقتصاد به روی ریل انضباط اقتصادی است.

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402
وی با تاکید بر اینکه انضباط در بخش اقتصادی کشور نیازمند یک حرکت تحول‌گرایانه داشت، اظهار داشت: «بر اساس گزارش هشت ماهه، ۸۰.۵ درصد منابع عمومی محقق شده است.» خاندوزی گفت:

هیات وزیران میانگین رشد حقوق و دستمزد کارکنان دولت در سال آینده را ۲۰ درصد تعیین کرد که در صورت تصویب نهایی مجلس به صورت پلکانی اعمال خواهد شد؛ در واقع برای کارکنانی که حقوق کمتری میگیرند بالاتر از ۲۰ درصد و کارکنانی که حقوق بیشتری می‌گیرند کمتر از ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت که البته عدد نهایی با تصویب در مجلس مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من سهام سرجام را نام نویسی کردم اما تا کنون هیچ گونه سود سهام عدالت و سرجام رادریافت نکردم واقعا فردی مستحق ودارای پدرومادر پیرو وهر دو ازناحیه پا فلج هستم جان امام حسین قدمتون میدم کمکی به ما بکنید که واقعا در تنگدستی بسر میبریم

    پاسخ

    جان ابوالفضل تو بخدا کمکمون کنید ازناحیه چشم یکچشمم نابیناست و پدر ومادر فلجی دارم تو خدا رسیدگی کنید

    پاسخ