;
coinex

تعدیل نیرو در توییتر ادامه دارد؛ مشکلات اقتصادی توییتر حل نشده است!

با اینکه ماسک پیشتر خبر از پایان تعدیل نیرو در توییتر داده بود اما طبق گزارش جدیدی این پدیده ادامه داشته و این بار تیم زیرساخت توییتر مد نظر خواهند بود.

براساس گزارش وب‌سایت اینفورمیشن، توییتر اخیراً به تعدیل نیرو در توییتر ادامه داده و بخشی از تیم زیرساخت خود را اخراج کرده است. این در حالی است که ایلان ماسک تا به امروز بخش زیادی از کارمندان توییتر را اخراج کرده است. حال این گزارش جدید ادعا دارد که او طبق تصمیم قبلی خود بخشی از تیم زیرساخت‌های این شرکت را کنار گذاشته است.

براساس تخمین‌های وب‌سایت اینفورمیشن، از زمان ورود ایلان ماسک به این شبکه اجتماعی، حدود 75 درصد از نیروهای این شرکت اخراج شده‌اند. با اینکه میزان این تعدیل نیرو در توییتر مشخص نیست، اما تعدادی از نیروها در صفحه خود ادعا کرده‌اند که از طریق ایمیل به آن‌ها اعلام شده است که دیگر به همکاری‌شان نیازی نیست. همچنین این گزارش در شرایطی اعلام شد که نیویورک تایمز در چند روز گذشته از اخراج «نلسون ابرامسون»، مدیر واحد زیرساخت این شرکت خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک باید از مدیریت توییتر کنار برود؟!

ادامه تعدیل نیرو در توییتر

به نظر می‌رسد که این تعدیل نیروی جدید بتواند باعث افزایش نگرانی‌ها در خصوص وضعیت توییتر در آینده نزدیک شود. افزون بر این، طبق گزارش اینفورمیشن چنین مسئله‌ای به علت تمرکز بیش‌ از‌ حد ایلان ماسک روی مسائل این شبکه اجتماعی، بر نگرانی سرمایه‌گذاران تسلا نیز افزوده است و آن‌ها با توجه به اینکه ایلان ماسک «شین استین»، از مهندسان تسلا را هم به‌عنوان مدیر جدید تیم زیرساخت توییتر انتخاب کرده، نگران هستند.

تعدیل نیرو در توییتر

تمام مسائل پیرامون تعدیل نیرو در توییتر از آنجایی نشأت می‌گیرد که می‌دانیم در زمان مدیرعاملی «پاراگ آگراوال» این شبکه حدود 7500 کارمند در اختیار داشته، اما در کانال داخلی اسلک این شرکت، هفته گذشته تنها فهرستی از حدود 2000 کارمند دیده شده است. این در حالی است که در ماه نوامبر (آبان ماه) ماسک اعلام کرد که باقی‌مانده نیروهای این شرکت را دیگر برکنار نخواهد کرد. این سخنان به دنبال اتفاقاتی بیان شد که حداقل 1200 کارمند در پی مهلت تعیین شده برای ورود به دوران سخت کاری در توییتر، از این شرکت استعفا داده بودند.

مسئله دیگری که از این تعدیل نیروهای مکرر قابل توجه بوده، موضوع مشکلات اقتصادی این شبکه اجتماعی از لحظه ورود ایلان ماسک به توییتر است. تمام این مشکلات در حالی است که توییتر حتی توان پرداخت اجاره ساختمان مرکزی خود را هم نداشته است. بنابراین ظاهراً ماسک و دیگر مدیران این شرکت این موضوع را به‌طور کامل بررسی کرده‌اند که عدم پرداخت حقوق پایان کار به هزاران کارمند توییتر که از این کمپانی اخراج شده‌اند، قادر است چه عواقبی را در این مسیر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ادامه تعدیل نیرو در توییتر این بار در بخش زیرساخت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر