;
coinex

رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی ثبت شد؛ شکستن طلسم تخم‌مرغ معروف!

رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی ثبت شد. تصویری از مسی با جام که در صفحه شخصی او منتشر شد توانست از رکورد تخم‌مرغ معروف اینستاگرام بگذرد.

جام جهانی قطر همانطور که محلی برای ثبت انواع رکوردهای فوتبالی جذاب شد، جایی بود برای ثبت چند رکورد جانبی و الزاما غیرمرتبط با فوتبال. برای مثال همان اوایل برگزاری جام بود که پست علی دایی برای رد دعوت قطر برای حضور در محل برگزاری رقابت‌ها، رکورد لایک اینستاگرام فارسی را به خود اختصاص داد.

در پایان رقابت‌های قطر اما که با قهرمانی آرژانتین و کاپیتان لیونل مسی همراه بود، صحنه‌های جذابی رقم خورد که شاید بهترین آن‌ها، حمل مسی با جام روی دستانش بر شانه‌های سرخیو آگوئرو بود. صحنه‌ای یادآور قهرمانی مارادونا با آرژانتین در جام جهانی 1986 بود و در عرض 48 ساعت توانسته رکورد لایک اینستاگرام را به خود تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: رکوردهای اینستاگرام ؛ از رکورد بیشترین فالوور و لایک تا بیشترین لایو و کامنت اینستا

رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی

پست مسی که تصویری از این صحنه است تا لحظه نگارش این مطلب بیش از 58 میلیون لایک گرفته و همچنان به تعداد آن افزوده می‌شود. این پست حالا از رکورد تخم‌مرغ معروفی که مدت‌ها رکورددار لایک اینستاگرام بود عبور کرده است و پرلایک ترین پست اینستاگرامی محسوب می‌شود.

رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی ثبت شد؛ شکستن طلسم تخم‌مرغ معروف!
رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی

نکته جالب توجه در این رکوردشکنی اینکه بین هواداران رونالدو و مسی کل کل عجیبی شکل گرفت به بسیاری از هواداران مسی لایک خود را از پست تخم مرغ برداشتند و از طرف دیگر هواداران رونالدو شروع به لایک آن تصویر کردند تا مانع رکوردشکنی شوند.

رکورد لایک اینستاگرام به نام مسی ثبت شد؛ شکستن طلسم تخم‌مرغ معروف!
طرح بلیچر ریپورت به مناسبت رکوردشکنی مسی در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ثبت رکورد لایک اینستاگرام به نام لیونل مسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    برای اونایی که با اینستاگرام آشنا نیستند بهتر بود درباره صفحه تخم مرغ توضیح می دادید

    پاسخ

    نامردی بود در حق تخم مرغ. باید سعی میکردن جوانمردانه خودشونو بالا بکشن نه اینکه با پایین کشیدن تخم مرغ دل خودشونو خوش کنن 🙁

    پاسخ

    رکورد تخم مرغتون ۵۱ میلیون بود و الان ۵۷ میلون هستش یعنی طرفداران رونالدو ۷ میلیون رای به تخم مرغ دادن ولی باید بدونین رکورد مسی از ۷۳ میلیون هم گذشت. قرص فشار یادتون نره

    پاسخ

    مسی کلی زور بزنه چند تا دیگه فالوور بگیره فعلا که پادشاه اینستا و فوتبال هر دو رونالدوئن😂فشاری

    پاسخ