;
coinex

سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی تصویب شد

سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی تصویب شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

اعضای شورای عالی فضای مجازی در جلسه امروز خود ضمن بررسی سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن مقرر کردند این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: از ابتدای دی ماه مجوز تمام دستگاه‌ها از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود

سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی

در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و پس از طرح دیدگاه‌های اعضا مقرر شد این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات ارائه شد و رییس جمهور تاکید کرد راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های فضای مجازی است که باید با جدیت پیگیری و هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

نکته جالب توجه این است که همزمان با تصویب این طرح، اکانت توییتری منتسب به آیت الله جوادی آملی، بیانات سال گذشته ایشان که همزمان با طرح صیانت درباره فضای مجازی مطرح شده بود را بازنشر کرد. محتوای این توییت را در ادامه می‌بینید:

سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی تصویب شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصویب سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و جدیدترین اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر