;
coinex

محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر ؛ اولین واکنش ماسک بعد از نظرسنجی جنجالی!

ایلان ماسک پس از ارائه یک نظرسنجی مهم جهت تغییر سیاست‌های توییتر ظاهراً از نتایج آن راضی نبوده و حال به دنبال محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر است.

ایلان ماسک به دنبال تصمیم خود مبنی بر محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر در توییتی نوشت که از این به بعد شرکت در نظرسنجی‌های مهم در خصوص سیاست‌های توییتر فقط برای کاربران سرویس توییتر بلو امکان‌پذیر خواهد بود. در واقع این اولین واکنش او پس از رای مثبت کاربران مبنی بر کناره‌گیری‌اش از سمت مدیرعاملی است.

بیشتر بخوانید: توییتر بلو مخصوص کسب‌وکارها معرفی شد

تصمیم ایلان ماسک برای محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر

در روز یکشنبه هفته جاری، ایلان ماسک تصمیم جالب توجه خود را مبنی بر اینکه از این به بعد همه تصمیمات مهم مربوط به سیاست‌گذاری در توییتر را به رأی خواهد گذاشت، اعلام کرد. همچنین او در همین راستا در قالب پرسشی از کاربران ، یک نظرسنجی مطرح کرد که آیا خودش باید از سمت مدیرعاملی این شرکت کناره‌گیری کند و این وظیفه را شخص دیگری بسپارد یا خیر. این نظرسنجی، با شرکت بیش از 10 میلیون نفر برگزار شد که در پایان معادل 57.5 درصد خواستار کناره‌گیری ماسک بودند.

با اینکه ایلان ماسک قبلاً صراحتاً اعلام کرده بود که از نتیجه این نظرسنجی تبعیت خواهد کرد، اما هنوز چیزی راجع به کناره‌گیری از توییتر اعلام نکرده و شاید هرگز قصد انجام چنین کاری را نداشته باشد. تنها نسبت به توییت کاربری که گفته بود نظرسنجی مدیرعاملی توییتر ممکن است تحت تأثیر حمله بات‌ها قرار گرفته باشد، واکنش نشان داده و در توییتی نوشت: «جالب است».

به هر حال در راستای تصمیم جدید ماسک، کاربری با نام مستعار Unfiltered Boss به او پیشنهاد کرد که تنها مشترکان سرویس توییتر بلو امکان شرکت در نظرسنجی‌های مربوط به سیاست‌های این شبکه اجتماعی را داشته باشند تا از برخی مداخله‌ها در نظرسنجی‌ها با بات‌ها جلوگیری شود. مالک توییتر در واکنش به این کاربر گفت که این تغییر در آینده در این پلتفرم مدنظر قرار خواهد گرفت. در واقع باید به‌زودی منتظر محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر باشیم.

محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر

پیش‌تر ایلان ماسک در هشداری اعلام کرده بود که توییتر در معرض ورشکستگی قرار گرفته و بر همین اساس پس از تعدیل بسیاری از نیروهای شرکت، از باقی‌مانده آن‌ها خواستار آمادگی برای دوران سخت کاری شد. ماسک از زمان ورود به توییتر جنجال‌های بسیاری با تصمیم‌ها و سیاستهای جدید خود به پا کرده است و به‌نظر می‌رسد که با این خرید 44 میلیارد دلاری تجربه‌های تاثیرگذاری را درباره آزادی بیان به‌دست آورده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصمیم جدید ایلان ماسک در جهت محدودسازی رای‌دهندگان نظرسنجی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر