;
coinex

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401 از فردا آغاز خواهد شد. این خودرو توسط شرکت «راین خودرو» با افزایش قیمت محسوس عرضه شده است.

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401 توسط شرکت راین خودرو همراه با افزایش قیمت محسوس از فردا پنجشنبه، 1 دی‌ماه 1401 آغاز خواهد شد. مشتریان برای خرید این خودرو می‌بایست از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه، به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنند. در ادامه شرایط و قیمت خودروی راین R3 ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401

شرکت خودروسازان راین قصد دارد خودرو راین R3 را با قیمت جدید در دی 1401 به بازار عرضه کند. مشتریان از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 1 دی 1401 با مراجعه به وب‌سایت این شرکت خودروسازی می‌توانند به شکل اینترنتی برای خرید این خودرو اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش راین R3 در دی 1401 را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401

شرکت خودروسازان راین در این طرح قیمت راین آر ۳ را از ۴۴۹ میلیون تومان آذرماه به ۴۹۹ میلیون تومان در دی ماه رسانده است که از افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی این خودرو اقتصادی حکایت دارد. این خودرو در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، مشکی و سفید با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی راین R3

R3 یک هاچ بک کراس به حساب می‌آید و در جایگاه یک محصول اقتصادی قرار می‌گیرد. این خودرو ارزان‌ترین محصول اتوماتیک در بخش خصوصی است و از نظر توانایی فنی هم در جایگاه یک خودروی اکونومی حضور دارد. R3 به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز است و ۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می‌کند.

جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو توان را به چرخ‌های جلوی هاچ بک R3 می‌رساند. این خودرو وزن ۱۰۶۰ کیلوگرم دارد و با این پیشرانه می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت برسد. باک R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت ایده آل ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

طرح فروش راین R3 دی ماه 1401

از امکانات رفاهی و ایمنی خودروی اقتصادی راین R3 نیز می‌توان به تهویه دستی الکتریکی، دو ایربگ ایمنی، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سانروف برقی، سنسور باد تایرها، چراغ روشنایی روز و فرمان کمکی برقی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش راین R3 دی ماه 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من این ماشین رو دارم اولین مشکلی که برام پیش اومد این بود وسط خیابون چهار چرخ قفل کرد که به نظر می رسه مشکل اساسی داره بعدش سانروف باز موند و بسته نشد هنوز هم درست نشده جالب تر اینکه یکی از دوستام که از خودرو سر رشته داشت بهم گفت این ماشین مشکل رنگ داره قراره ببرمش کارشناسی رنگ چراغ درش هم که همش روشنه و همش صدای بوق میده چرخا همش باد کم می‌کنه و چراغ کم بودن باد همش روشنه بردم کارواش داخلش آب اومد خاموش کردم باطری تموم شد هنوز دوهفته نشده تیغه برف پاکن ها خشکه صدا می ده زیر ماشین اصلا رام نداره مصرف ماشین خیلی بالاست دنده ها قاطی می‌کنه و دیگه چی بگم نخرید می‌خوام برم پس بدم فاجعه هست این ماشین

    پاسخ

    خدایا با حقوق 6میلیون کجا خودرو500میلیون اقتصادی.ای لعنت به این زندگی

    پاسخ