;
coinex

اینترنت هدیه شب یلدا 1401 [بسته‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل]

اپراتورهای کشور هر ساله و در مناسبت‌های خاص هدایایی برای مشترکان خود در نظر می‌گیرند. در این مطلب به اینترنت هدیه شب یلدا 1401 اپراتورهای سه‌گانه کشور می‌پردازیم.

در ایامی نه‌چندان دور، برای مناسبت‌های مهم و خاصی چون نوروز و یلدا به عنوان آیین‌های ملی و باستانی ایران، بحث بر سر اینترنت رایگان بود و نه اینترنت هدیه که بیشتر در قالب بسته‌های تخفیفی نه‌چندان به صرفه عرضه می‌شوند! در هر حال اما این روزها هدایای اپراتورها برای مناسب‌های خاص به حالت بسته‌های ترکیبی و تخفیفی درآمده است. در این مطلب اما قصد داریم به معرفی هدایای یلدایی اپراتورها سال 1401 بپردازیم.

بیشتر بخوانید: تاریخچه شب یلدا ؛ تبارشناسی یک آیین کهن و اصیل ایرانی

اینترنت هدیه شب یلدا 1401

روند اعلام هدایای یلدایی 1401 اپراتورهای کشور با ایرانسل آغاز شد. نخستین اپراتور دیجیتال کشور روز گذشته بسته اینترنت هدیه خود یلدای 1401 را اعلام و معرفی کرد. بعد از آن و در اواخر روز رایتل دست به معرفی هدیه رایتل برای یلدای 1401 زد. امروز صبح هم اپراتور اول کشور، همراه اول هدیه یلدایی خود را اعلام کرد.

اینترنت هدیه همراه اول شب یلدا 1401

اینترنت هدیه شب یلدا 1401 [بسته‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل]
هدایای یلدایی همراه اول 1401
هدایای همراه اول برای شب یلدا 1401 که از ساعت 8 شب 30 آذرماه تا ساعت 8 صبح یکم دی‌ماه قابل استفاده هستند، با هدف استقبال از چله بزرگ زمستان طراحی شده است؛ براساس تقویم پیشینیان، فصل سرما به دو چله تقسیم و به شروع زمستان، چله بزرگ گفته می‌شود.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید بسته های هدیه همراه اول یلدا 1401 می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #67*100* و مشترکان انارستان با شماره گیری کد دستوری #6671*100* اقدام کنند.

با شماره‌گیری این کدهای دستوری می‌توانید مکالمه نامحدود یا اینترنت نامحدود یلدا همراه اول 1401 را خریداری کنید. قیمت بسته اینترنت نامحدود 8 هزار تومان به علاوه 9 درصد مالیات است و می‌توانید از ساعت 8 شب امروز تا 8 صبح فردا اول دی از آن استفاده کنید. در حال حاضر همراه اول اطلاعاتی در خصوص میزان مصرف منصفانه این بسته نامحدود منتشر نکرده است.

همه مشترکین همراه ال برای استفاده از بسته هدیه همراه اول برای یلدا 1401 می‌توانند از ساعت 8 تا 24 روز چهارشنبه 24 آذر 1401 نسبت به خرید و فعالسازی بسته هدیه همراه اول یلدا 1401 اقدام کنند.

اینترنت هدیه ایرانسل شب یلدا 1401

اینترنت هدیه شب یلدا 1401 [بسته‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل]
هدایای یلدایی ایرانسل 1401
هدیه ایرانسل برای شب یلدا 1401 توسط این شرکت اعلام شد. این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه (استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من) است.

تمامی مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند با فعال‌سازی هدیه ویژه مکالمه، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان تماس را رایگان صحبت کنند. ۴۰ گیگابایت اینترنت برای ۱۴۰۱ کاربر، در بخش تکان شگفت‌انگیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز هدیه یلدایی دیگر ایرانسل است.

اینترنت هدیه رایتل شب یلدا 1401

اینترنت هدیه شب یلدا 1401 [بسته‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل]
هدایای یلدایی رایتل 1401
رایتل به مناسبت یلدا و به رسم هر سال، هدیه یلدایی رایتل 1401 شامل بسته‌های تخفیفی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. برای دریافت هدایای یلدای 1401 رایتل مشترکین این اپراتور می‌توانند در روز 29 آذر ماه، بسته‌های تخفیفی اعلام شده را از اپلیکیشن رایتل من یا کد دستوری #277* دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اینترنت هدیه شب یلدا 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اپراتورایرانسل روغن ریخته رو نذرامامزاده کرده انوقت با دبدبه و کبکبه وبوق و کرنا که هدیه داده به مشترکینش، خیر اینطوریا هم نیست ما حالیمونه آدمای بیکار و آتل وباطل مینونن ۴۰ دقدقه فک بزنن در صورتیکه می تونستین این ۴۰ دقیقه رو بین چندتماس تقسیم کنین یا تعداد ۱۴۰۱ هدیه نسبت به تعداد موجود مشترک مثل یه دون شن در مقابل تل شنه بابا یا هدیه ندین یا درست بدین!!

    پاسخ