;
coinex

تاریخ رونمایی سری گلکسی S23 فاش شد

پس از مدت‌ها انتظار تاریخ رونمایی سری گلکسی S23 فاش شد. طبق اخبار منتشر شده پرچمدار جدید سامسونگ، در تاریخ 1 فوریه 2023 معرفی خواهد شد.

طی روزهای گذشته پرچمدار مورد‌انتظار غول تکنولوژی کره‌ای توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کرده است. پیش از این باتوجه به اخبار و شایعات گوناگونی که درباره این محصول در فضای مجازی منتشر شده بود، پیش‌بینی می‌شد که مدت زیادی تا فرا رسیدن تاریخ رونمایی آن باقی نمانده باشد. اکنون به‌نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها در مورد زمان معرفی گلکسی اس 23 صحت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

تاریخ رونمایی سری گلکسی S23

بنابر ادعای دو منبع خبری معتبر، Ice Universe و OnLeaks که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات صحیح دارند تاریخ رونمایی سری گلکسی اس 23 برای 1 فوریه 2023 برنامه‌ریزی شده است. در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، نسل جدید پرچمدار سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی خود (Galaxy S22) 8 روز زودتر معرفی می‌شود.

گفتنی است که منابع خبری مذکور درباره تاریخ رونمایی گلکسی اس 23 باهم موافق هستند. البته هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که این اخبار صحت دارد یا خیر، اما انتظار می‌رود که به‌زودی کمپانی سامسونگ دعوت‌نامه‌های خود را جهت برگزاری این رویداد ارسال کند.

پرچمدار جدید سامسونگ

طی روزهای گذشته پرچمدار جدید غول تکنولوژی کره‌ای دوباره در گیگ‌بنچ رویت شده است. براساس شواهد موجود، تمام اعضای خانواده اس 23 در سخت‌افزار خود از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC بهره می‌برند. همانطور که می‌دانید تا پیش از این پرچمدارهای سامسونگ در برخی از بازارها با چیپست Exynos به فروش می‌رسیدند و استفاده از تراشه جدید اسنپدراگون می‌تواند تغییر بزرگی برای متقاضیان این بازارها باشد.

در آخر بدنیست به این موضوع اشاره کنیم که اگر شایعات صحت داشته باشند، پرچمدارهای جدید سامسونگ در بازارهای اروپا به یک نسخه بهبود یافته (Over Clock) از چیپست اسنپدراگون مجهز هستند که افزایش سرعت در پردازش اطلاعات را برای گلکسی اس 23 به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری گلکسی S23 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    چ نظر تو نظری شده 😂😂

    پاسخ

    من هم نظری نسبت به نظر شما ک نسبت به نظر آنها نظر نداشتین ، نظری ندارم

    پاسخ

    نظر من این است که نظری ندارم.

    پاسخ

    من هم نظری نسبت به نظرت ندارم

    پاسخ

    من هم نظری درباره نظر شما که درپاسخ به نظر دوستمون که در مورد مطلب نظری نداشته بودن، نظری ندارم

    پاسخ

    من هم نظری به نظر شما در پاسخ به نظر دوستی که نظری ندارن به نظر شما نظری ندارم

    پاسخ