;
coinex

نمایش تعداد بازدید توییت‌ها در توییتر عرضه شد

توییتر امکان نمایش تعداد بازدید توییت‌ها را فراهم ساخت. بنابر مشاهدات این ویژگی فعلا فقط برای برخی کاربران در دسترس قرار گرفته است.

چند وقت پیش در خبری اعلام کردیم که ایلان ماسک در نظر دارد تا امکان مشاهده بازدیدهای توییت را همانند آنچه که در ویدئوهای توییتر دیده بودیم، محقق سازد. بر طبق همین خبر، نمایش تعداد بازدید توییت‌ها بالاخره توسط توییتر عرضه شده است. این البته اصلاً ویژگی جدید محسوب نمی‌شود چرا که برخی شبکه‌های اجتماعی رقیب مدت‌هاست که آن را در دسترس کاربران قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: کناره‌گیری ایلان ماسک از مدیرعاملی توییتر در آینده نزدیک قطعی شد

ویژگی نمایش تعداد بازدید توییت‌ها از راه رسید

ایلان ماسک اوایل ماه جاری میلادی با انتشار یک توییت اعلام کرد که این ویژگی برای «همه توییت‌ها، همانطور که تعداد بازدیدها برای همه ویدیوها نشان داده می‌شود» ارائه خواهد شد. او یک هفته بعد نیز بار دیگر به این موضوع اشاره کرد و با بیان این موضوع که «توییتر از چیزی که فکر می‌کنید بسیار زنده‌تر است»، گفت که این ویژگی «چند هفته دیگر» ارائه خواهد شد.

تاکنون فقط چند کاربر از جمله یکی از کارکنان Verge (تصویر زیر) به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند و به نظر می‌رسد که هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است. همچنین ظاهراً این دسته از کاربران، در حال حاضر فقط می‌توانند تعداد بازدیدهای توییت‌های خود را تماشا کنند و این ویژگی برای توییت‌های دیگر کار نمی‌کند.

نمایش تعداد بازدید توییت‌ها

در حال حاضر، هیچ اطلاعات جدیدی درباره این ویژگی وجود ندارد. هرچند از مدت‌ها قبل با انتخاب گزینه View Tweets activity در زیر توییت‌ها، کاربران می‌توانستند میزان «تأثیرگذاری» توییت خود را مشاهده کنند، اما با ویژگی جدید، روش ساده‌تری برای دستیابی به این اطلاعات فراهم خواهد شد.

همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا ماسک قصد دارد تا با ارائه این ویژگی کاری کند که کاربران بتوانند تعداد بازدید توییت‌های دیگران را نیز مشاهده کنند یا خیر. با توجه به اینکه او اشاره کرده که این ویژگی «درست مانند ویدیوها» خواهد بود که تعداد بازدید آنها به صورت عمومی برای تمام کاربران فعال است، به نظر می‌رسد که کاربران قادر خواهند بود تا بازدید توییت‌های دیگران را نیز تماشا کنند. با این حال، هنوز چیزی به‌طور رسمی مشخص نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نمایش تعداد بازدید توییت‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر