;
coinex

رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا و اطلاعات لوازم جانبی سری S23 فاش شد

رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا فاش شد. به غیر از رنگ‌بندی این گوشی پرچمدار، برخی از لوازم جانبی سری گلکسی S23 نیز فاش شده است.

رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا که تنوع خوب و قابل قبولی نیز دارند به همراه برخی لوازم جانبی همراه سری گلکسی S23 فاش شد. سامسونگ به زودی نسل جدید پرچمدارهای خود موسوم به سری گلکسی S23 را به همراه لوازم جانبی خاص معرفی خواهد کرد. طبق سنت کهکشانی‌ها بر نام‌گذاری گوشی‌های پرچمدارهای خود، سری پرچمدارهای این دوره نیز شامل 3 گوشی، «گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 Ultra» می‌شوند.

بیشتر بخوانید: عملکرد گلکسی اس 23 اولترا در گیک بنچ ؛ پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2

رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

طبق این گزارش، گلکسی S23 پلاس دارای دو قاب شفاف خواهد بود که از یکی به‌عنوان Clear Gadget یاد شده است. همچنین این دستگاه دارای یک کیف چرمی به رنگ‌های مشکی، شتری و سبز خواهد بود. یک قاب ضدضربه به رنگ مشکی و همچنین یک قاب سیلیکونی در رنگ‌های کرم، سبز، اسطوخودوس، دریایی، نارنجی، مشکی و سفید از دیگر قاب‌های S23 پلاس هستند.

گلکسی S23 دارای دو قاب شفاف خواهد بود و کیف چرمی آن در سه رنگ ارائه می‌شود. قاب ضدضربه و همچنین قاب سیلیکونی مشکی و سفید دیگر گزینه‌های این دستگاه هستند. همچنین به یک قاب هوشمند Smart View در رنگ‌های مشکی، کرم، سبز و اسطوخودوس برای این دستگاه اشاره شده است.

هرچند در این گزارش به وجود قاب هوشمند Smart View برای S23 پلاس اشاره نشده، اما به‌احتمال‌زیاد S23 و S23 پلاس دارای لوازم جانبی یکسانی خواهند بود.

قدرتمندترین دستگاه این سری، گلکسی‌ S23 اولترا نیز دارای قاب شفاف و همچنین قاب چرمی مشکی، شتری و سبز‌رنگ خواهد بود. قاب ضدضربه آن در رنگ مشکی و قاب سیلیکونی دستگاه در رنگ‌های کرم، سبز، اسطوخودوس، دریایی و نارنجی ارائه می‌شود.

رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا را ببینید

نکته مهم دیگر این گزارش به رنگ S Pen مربوط می‌شود که شامل گزینه‌های کرم، سبز، اسطوخودوس و مشکی خواهد بود. گفته شده است که این قلم با رنگ بدنه گوشی‌ها مطابقت خواهد داشت؛ بنابراین گلکسی S23 اولترا در این چهار رنگ عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر‌این، تصاویری از این لوازم جانبی‌ منتشر شده‌اند که در گالری بالا می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این تصاویر شامل قاب چرمی گلکسی ‌S23 اولترا در رنگ شتری و قاب هوشمند آن در رنگ بنفش می‌شود. همچنین قاب سیلیکونی گلکسی S23 در رنگ خاکی نیز در این تصاویر وجود دارد.

انتظار می‌رود تا سامسونگ در فوریه سال آینده از سری S23 رونمایی کند. اخیراً در گزارشی گفته شده بود که معرفی این دستگاه‌ها به‌دلیل مشکلات قیمت‌گذاری به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر