;
coinex

آنر ایکس 5 (Honor X5) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت آنر در سکوت مطبوعاتی، گوشی هوشمند ارزان قیمت و مقرون به صرفه خود با عنوان آنر ایکس 5 را به بازار جهانی عرضه کرده است.

شرکت آنر در سکوت خبری، گوشی هوشمند جدید خود با نام آنر X5 را به بازار جهانی عرضه کرد. این گوشی در عین ارزان قیمت بودن از مشخصات و ویژگی‌های مناسبی نیز برخوردار است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آنر 80 جی تی ماه آینده معرفی می‌شود

قیمت و مشخصات فنی آنر ایکس 5

گوشی Honor X5 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت تعبیه دوربین سلفی، قرار گرفته است.

پنل پشتی این گوشی چرمی بوده و یک ماژول دوربین مربع مانند متشکل از یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک فلاش LED را در خود جای داده است. همچنین این گوشی از فیلمبرداری 1080p پشتیبانی کرده و به یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی مجهز شده است.

آنر ایکس 5

Honor X5 به پردازنده هلیو G25 مدیاتک و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز شده و در کنار آن از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و در بخش نرم افزاری نیز از سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go Edition) استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های Honor X5 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پورت میکرو USB، جک هدفون 3.5 میلی متری، شبکه اتصالی VoLTE، وای فای، بلوتوث و قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.

آنر ایکس 5

آنر X5 در سه رنگ‌ نارنجی، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است. قیمت این گوشی بسته به منطقه خرید متغیر است و طبق گزارش‌ها در اردن قیمتی برابر 75 دلار اردن (معادل 99 یورو) دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شرکت آنر در تاریخ 26 دسامبر و در کشور چین از دو محصول آنر 80 GT و پد V8 پرو رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر ایکس 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر