;
coinex

پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 معرفی شدند

اینستاگرام امسال هم به رسم هر سال و همزمان با آخرین ماه‌های سال 2022 میلادی، فهرست پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 را منتشر کرده است.

اینستاگرام هر سال و در اواخر سال میلادی فهرستی از کاربردی ترین هشتگ های اینستاگرام را منتشر می‌کند. این مهم امسال هم تکرار شده است و در همین راستا در ادامه فهرست پراستفاده ترین هشتگ های اینستاگرام 2022 را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: توقف فعالیت نیمی از کمدین‌های اینستاگرامی از زمان فیلترینگ!

پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022

فهرست پرطرفدارترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 شامل موارد گوناگون و نه چندان مرتبطی از سراسر جهان است. همانطور که در تصویر زیر شاهد هستید، هشنگ مهسا امینی (MAHSAAMINI#) که امسال به طرز مشکوکی در تهران فوت کرد و سرنوشتش اتفاقات زیادی به همراه داشت، ترندترین هشتگ اینستاگرام در سال 2022 محسوب می‌شود.

پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 معرفی شدند

اگر تیلور سوئیفت را کنار بگذاریم، سومین هشتگ پر استفاده در اینستاگرام هم مربوط به یک رویداد سیاسی اجتماعی، یعنی جنگ روسیه و اوکراین است. هشتگ STANDWITHUKRINE در فهرست پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 در جایگاه سوم است.

هشتگ‌های جالب توجه دیگری نیز در این فهرست وجود دارد که می‌تواند متر و معیاری برای سنجش نحوه برخورد کاربران اینستاگرام با وقایع روز جهان باشد. برای مثال در این فهرست، هشتگ جام جهانی قطر در جایگاه چهارم است. همچنین بنابر این فهرست هشتگ تلسکوپ جیمز وب هم یکی دیگر از ترندترین هشنگ های اینستاگرام در سال 2022 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر