;
coinex

صرافی کوکوین یا کوینکس؟ کدام بهتر است؟

انتخاب یک صرافی امن و معتبر پیش از خرید ارز دیجیتال، از نان شب نیز واجب‌تر است! در‌واقع برای خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال باید از میان تعداد فراوانی از صرافی‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید. دو صرافی کوکوین و کوینکس در کشورمان محبوبیت بالایی دارند و بسیار مورد‌استفاده معامله‌گران بازار قرار می‌گیرند. اما سوال اصلی اینجاست از میان این دو صرافی کدام بهتر است؟ صرافی کوکوین یا کوینکس؟در این مقاله قصد داریم پاسخ این سوال مهم را مطرح کرده و این دو صرافی بزرگ دنیا را با یکدیگر مقایسه کنیم. مطالعه این مطلب فقط 5 دقیقه از زمانتان را می‌گیرد؛ اما به شما قول می‌دهیم که پس از خواندن آن با یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال آشنا خواهید شد.

صرافی کوکوین؛ بهترین صرافی بدون نیاز به فیلترشکن

صرافی کوکوین (kucoin) یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان است که در لیست 10 صرافی برتر دنیا نیز قرار گرفته است. هم‌اکنون بیش از 6‌میلیون کاربر فعال از حدود 200 کشور جهان در صرافی معتبر کوکوین فعالیت می‌کنند. کوکوین یکی از صرافی‌های دنیا با نرخ کارمزد پایین محسوب می‌شود و امکان ترید تعداد بالایی از جفت ارزها را برای کاربران خود فراهم کرده است.

متقاضیان استفاده از صرافی  kucoin می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های مختلف آموزش ارز دیجیتال، این صرافی معتبر برای خرید‌و‌فروش رمز ارزهای مورد‌نظر خود انتخاب کنند.  برای اینکه بدانیم از میان صرافی کوکوین یا کوینکس کدام بهتر است، ابتدا باید مزیت‌ها و معایب هرکدام از این صرافی‌ها را بررسی کنیم.

صرافی کوکوین؛ بهترین صرافی بدون نیاز به فیلترشکن

محدودیت‌ها و مزایای ثبت نام در صرافی کوکوین

وضعیت صرافی کوکوین برای ایرانیان در مقایسه با بسیاری از صرافی‌های خارجی دیگر بهتر است. به‌طور‌کلی، استفاده از kucoin مزیت‌های زیر را برای کاربران دارد:

  • داشتن یک ارز دیجیتال اختصاصی به‌نام kucoin shares و تخفیف ویژه برای مبادله این رمز ارز
  • پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و جفت ارزها
  • نقدینگی بالا و تنوع در سرویس‌ها
  • بخش پشتیبانی 24‌ساعته برای کاربران
  • میزان کارمزد بسیار مناسب
  • امکان انجام معاملات مارجین و فیوچرز
  • سرعت بالای تراکنش
  • امنیت بالا
  • امکان کسب سود مناسب

اما این صرافی معایبی نیز دارد. برای مثال، محدودیت صرافی کوکوین در روش‌های پرداخت برای کاربران ایرانی یکی از معایب آن است. یکی دیگر از محدودیت‌های صرافی کوکوین، محدود بودن منابع آموزشی و نیاز به احراز هویت در هنگام استفاده از کارت‌های بانکی است. البته در رابطه با کمبود منابع آموزشی، نگرانی چندانی وجود ندارد؛ چرا که کاربران می‌توانند با گذراندن یک دوره ارز دیجیتال معتبر روش‌های ترید ارز دیجیتال را بیاموزند. برای پاسخ به سوال «صرافی کوکوین یا کوینکس؟ کدام بهتر است؟»، در ادامه با صرافی کوینکس آشنا می‌شویم.

صرافی کوینکس؛ پلتفرمی ایمن، کاربرپسند و کم‌هزینه

صرافی کوینکس (coinex) یکی دیگر از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در میان کاربران ایرانی است. این پلتفرم در سال 2017 میلادی راه‌اندازی شد و امکان معامله طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایران فراهم کرد. سرعت تراکنش‌ها در صرافی CoinEx بسیار بالاست و شما می‌توانید بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه را فقط در عرض چند دقیقه در این صرافی به دارایی‌های خود اضافه کنید.  صرافی کوکوین یا کوینکس، هر دو از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند. برای راحت کردن انتخاب شما از میان این پلتفرم، مزایای صرافی کوینکس برای ایرانیان را بررسی می‌کنیم.

مزایای صرافی کوینکس؛ از امنیت بالا تا محیط کاربر‌پسند

ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس مزایا و کاربردهای متعددی برای کاربران خواهد داشت. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  •  محیط کاربر‌پسند و استفاده بسیار آسان برای تازه‌کارها
  • امنیت بالا
  • دور زدن محدودیت‌های تحریم برای کاربران ایرانی
  •  اپلیکیشن کاربردی و در‌دسترس
  •  امکان انجام معاملات مارجین
  •   قابلیت انجام تراکنش با کارت‌های بین‌المللی
  • امکان برداشت از حساب تا سقف یک‌میلیون دلار در روز
  • مجهز به کیف پول اختصاصی
  • شفافیت مبالغ و درصد کارمزد

از محدودیت‌ها و معایب صرافی کوینکس می‌توان به مواردی مانند نداشتن نوسان‌گیری رمز ارزها و حجم معاملات پایین اشاره کرد. همچنین صرافی CoinEx در مقایسه با صرافی کوکوین تنوع ارزهای دیجیتال کمتری دارد.

صرافی کوکوین یا کوینکس؟ در نهایت کدام را انتخاب کنیم؟

صرافی کوکوین یا کوینکس؟ در نهایت کدام را انتخاب کنیم؟

اکنون وقت آن فرا رسیده است که از میان صرافی کوکوین و کوینکس یکی را انتخاب کنید! انتخاب از میان دو صرافی بزرگ جهان، بستگی به اهداف و استراتژی معاملاتی شما دارد. این دو صرافی، رقیبی سرسخت در بازار کریپتو خصوصا برای کاربران ایرانی هستند. برای راحت کردن کار شما، در جدول زیر مقایسه اجمالی صرافی کوینکس و کوکوین را مشاهده کنید:

نام صرافی صرافی CoinEx صرافی kucoin
اپلیکیشن تلفن همراه اندروید و IOS اندروید و IOS
نوع صرافی متمرکز متمرکز
احراز هویت دو‌مرحله‌ای دارد دارد
نیاز به احراز هویت ایرانیان ندارد ندارد
امکان انجام معاملات مارجین دارد دارد
تعداد جفت ارزها 205 223
تنوع ارزهای دیجیتال 80 223
امکان ترید با ارزهای فیات دارد دارد

مطمئنا اکنون می‌توانید از میان دو صرافی کوکوین و کوینکس بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که فعالیت در صرافی‌های مختلف و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به آموزش اصولی ترید رمز ارز نیاز دارد. متاسفانه افراد متعددی بدون داشتن دانش کافی درباره ارزهای دیجیتال مختلف، بخش قابل‌توجهی از سرمایه خود را از دست داده‌اند.

خرید و فروش اصولی ارزهای دیجیتال را با دوره‌های آموزشی داجکس بیاموزید

در این مقاله بررسی کردیم که از میان صرافی کوکوین یا کوینکس، بهتر است کدام را انتخاب کنید. پیش از ورود به بازار ارزهای دیجیتال باید حتما به‌طور اصولی روش‌های خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال مختلف را بیاموزید. شما عزیزان می‌توانید برای یادگیری ترید رمز ارز در دوره‌های متنوع مجموعه داجکس شرکت کنید.

داجکس دوره‌های متنوع آموزش مقدماتی، پیشرفته و خصوصی ارز دیجیتال را برای کاربران خود طراحی کرده است. دوره‌هایی که توسط اساتید مجرب و با‌تجربه و به‌صورت کاملا عملی تدریس می‌شوند. برای آگاهی از خدمات داجکس پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت این مجموعه به نشانی dogex.ae شوید.

.

/پایان رپورتاژ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر