;
coinex

نماینده مجلس: اعتمادسازی مقدمه مهاجرت کسب‌وکارها به سکوهای داخلی است

یک نماینده مجلس از ضرورت ایجاد اعتمادسازی بین کاربران به منظور مهاجرت کسب‌وکارها به سکوهای داخلی گفته است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس تنها راه مهاجرت کسب‌وکارها به پلتفرم‌های داخلی را اعتمادسازی برای کاربران برشمرد. او ادامه داد: «مختصصان این زمینه باید هم‌اندیشی کنند تا بهترین کار را برای ایجاد اعتماد بین کاربران و در بلتفرم‌های داخلی انجام دهند. مثلاً اگر می‌خواهید رقیبی برای اینستاگرام را توسعه دهید باید قابلیت‌های خاص و به‌روزی در آن ایجاد کنید».

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

اعتمادسازی مقدمه مهاجرت کسب‌وکارها به سکوهای داخلی است

سعید باستانی پیرامون حمایت‌های دولت از سکوها و کسب‌وکارهای اینترنتی داخلی، گفت:

سرمایه اجتماعی که پلتفرم‌های موجود برای خود فراهم کرده‌اند، متفاوت است. قبل از اینکه هر اتفاقی رخ دهد، باید سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی مجدد ایجاد شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس دهم ادامه داد: «متخصصان امر باید بگویند چه کاری انجام دهیم تا اعتماد برگردد و این اعتمادسازی ایجاد شود و پس از اعتمادسازی، توانایی آن پلتفرم مد نظر است.»

اعتمادسازی مقدمه مهاجرت کسب‌وکارها به سکوهای داخلی است

به عنوان مثال اگر بخواهید معادل اینستاگرام را در کشور ایجاد و داخلی‌سازی کنید، باید قابلیت‌های خاصی وجود داشته باشد و ببینیم آیا به لحاظ فنی امکان‌پذیر است یا خیر؟» باستانی اظهار کرد:

ویژگی اصلی بسیاری از پلتفرم‌های بین‌المللی این است که قابلیت ارائه سرویس به چندین میلیارد نفر در کل دنیا را دارند و این ویژگی باعث پیشرفت آنها شده است و آنها را پایدار نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره مهاجرت کسب‌وکارها به سکوهای داخلی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر