;
coinex

اولویت نمایش توییت به اکانت‌های توییتر بلو اختصاص می‌یابد

توییتر به تازگی قابلیت‌های جدیدی را به سرویس اشتراک آبی جدید خود افزوده و یکی از این قابلیت‌ها اولویت نمایش توییت بالاتر از توییت‌های سایر کاربران است.

توییتر دائماً ویژگی‌های جدیدی به سرویس اشتراک آبی خود اضافه می‌کند. حال به تازگی، این شبکه اجتماعی اولویت نمایش توییت را به کاربران سرویس اشتراک آبی جدید خود اختصاص داده است. در این ویژگی توییت‌های کاربران این سرویس بالاتر از توییت‌های سایر کاربران در گفت‌وگوها نمایش داده می‌شود. بنابراین یکی از ویژگی‌های جدید و شاخص این اشتراک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هک اکانت 400 میلیون کاربر توییتر ؛ اطلاعات ترامپ و بوترین به فروش گذاشته شد!

ویژگی اولویت نمایش توییت برای کاربران اشتراک توییتر آبی

یکی از ویژگی‌هایی که توییتر پیشتر قول آن را داده بود، قرار گرفتن توییت‌های ارسال‌شده توسط کاربران سرویس آبی در صدر گفت‌وگوها بود. گفتنی‌است که از این به بعد، کاربران اشتراک آبی توییتر قادر خواهند بود ویدیوهایی را که مدت‌زمان آن‌ها تا یک ساعت باشد نیز در این‌ شبکه اجتماعی قرار دهند.

اولویت نمایش توییت
اولویت نمایش توییت برای کاربران اشتراک توییتر آبی

هم اکنون بارگذاری ویدیوهای طولانی‌تر از طریق نسخه وب امکان‌پذیر شده است. البته حداکثر حجم ویدیوها باید 2 گیگابایت و حداکثر رزولوشن آن باید 1080p باشد. قبل از این هم کاربران اشتراک آبی در‌صورت تمایل به منظور قرار دادن ویدیو با رزولوشن 1080p، صرفاً می‌توانستند ویدیوهایی با حداکثر مدت‌زمان 10 دقیقه و حداکثر حجم 512 مگابایت را بارگذاری کنند؛ البته اپلیکیشن‌های اندروید و iOS کماکان این محدودیت را خواهند داشت.

مطابق انتظارات، در آینده ویژگی‌های بیشتری به اشتراک آبی توییتر افزوده خواهد شد تا کاربران بیشتر برای خریداری این سرویس ترغیب شوند. درحال‌حاضر، اشتراک ماهیانه این سرویس 8 دلار بوده که این هزینه برای کاربران iOS معادل 11 دلار در نظر گرفته شده است. بدون شک سرویس تیک آبی توییتر هنوز هم پرطرفدار است. ولی به منظور ثبت بازخورد این ویژگی‌های جدید در زمینه افزایش تعداد مشترکان سرویس آبی باید منتظر آینده باشیم.

به هر حال طبق ویژگی جدید توییتر، در آینده در گفت‌وگوها ریپلای‌های کاربران دارای حساب کاربری آبی بالاتر از ریپلای‌های سایر کاربران قرار خواهد گرفت. در‌ضمن کاربران این‌ سرویس به منظور جست‌وجو و منشن نیز در اولویت قرار خواهند داشت.

از ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری که اشتراک آبی توییتر خواهد داشت می‌توان به یک رابط کاربری ویژه برای خواندن رشته توییت‌های طولانی، پوشه‌های بوک مارک و قابلیت لغو توییت‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اختصاص اولویت نمایش توییت به کاربران توییتر بلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر