;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 منتشر شد. همانند دیگر مدل‌ها این مدل نیز به رابط کاربری One UI 5.0 تجهیز شده است.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 همراه با رابط کاربری اختصاصی One UI 5.0 سامسونگ منتشر شد. در بسته این به‌روزرسانی گوگل نیز پچ امنیتی خود را گنجانده است تا از لحاظ امنیت نیز خیال کاربران این گوشی راحت باشد. گلکسی A13 یکی از ارزان‌ترین و مقرون‌ به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ مجسوب می‌شود که در بازار با فروش خوبی نیز همراه شده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 منتشر شد

آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 برای Galaxy A13 سامسونگ در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از جمله ارمنستان، آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، اوکراین، جمهوری چک و بریتانیا در حال انتشار است.

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گلکسی A13 با ورژن A135FXXU2BVL2 عرضه شده و جدیدترین سیستم عامل گوگل را با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ به این گوشی هوشمند می‌آورد. به‌روزرسانی مذکور شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است که بیش از چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 منتشر شد

شما می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، می توانید آن را دانلود کنید.

بد نیست بدانید که آپدیت اندروید 13 اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری مهم گلکسی A13 است و می‌تواند در آینده ۲ به‌روزرسانی دیگر را دریافت کند و تا اندروید ۱۵ به روز شود. البته این به صورت قطعی توسط سامسونگ تایید نشده است.

به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A13 یک طراحی رابط کاربری کمی اصلاح‌شده را به همراه دارد که دارای ویژگی پالت رنگی توسعه‌یافته، آیکون‌های بزرگ‌تر برای نوتیفیکیشن‌ها، تارکردن پس‌زمینه بهتر در نوتیفیکشن‌ها، و ویچت‌های گروهی است. قابلیت شخصی‌سازی صفحه قفل نیز به این دستگاه اضافه خواهد شد.

سامسونگ همچنین تمام برنامه‌های پیش‌فرض خود از جمله دوربین، گالری، مدیریت فایل‌ها، مرورگر و صفحه کلید سامسونگ را به‌روزرسانی کرده است. برنامه دوربین دارای رابط کاربری کمی ساده‌تر است، در حالی که برنامه گالری سفارشی‌سازی آلبوم و خاطرات بهتری را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای یک ویرایشگر تصویر و ویدیو بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر