;
coinex

ردمی نوت 12 پرو Speed Edition معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی نوت 12 پرو Speed Edition معرفی شد. این گوشی امروز در کنار سری ردمی کی 60 و چند محصول جذاب دیگر از زیرمجموعه شیائومی معرفی شد.

ردمی نوت 12 پرو Speed Edition به عنوان عضو جدید سری ردمی نوت 12 از راه رسید. قلب تپنده این گوشی را پردازنده پایدار و قدرتمند اسنپدراگون 778G هدایت می‌کند که در رده گوشی‌های میان‌رده جواب خود را پس داده است. از دیگر مشخصات این گوشی خاص می‌توان به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های ردمی در بازار ایران [آبان 1401]

ردمی نوت 12 پرو Speed Edition از راه رسید

نسخه‌ی Speed Edition ردمی نوت ۱۲ پرو در چین معرفی شد. این مدل چهارمین عضو خانواده‌ی نوت ۱۲ است که شامل نسخه‌های پرو و پرو پلاس و Discovery Edition می‌شود. جدیدترین گوشی ردمی در جایگاهی بین مدل پرو و پرو پلاس قرار می‌گیرد.

ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بهره می‌برد که دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. وضوح این نمایشگر Full HD پلاس است و از نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر سطح روشنایی صفحه‌نمایش این گوشی نیز ۹۰۰ نیت اعلام شده است و از HDR10 Plus هم پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثرانگشت این محصول در لبه‌ی کناری آن قرار دارد و در جزیره‌ی دوربین مستطیل‌شکل در بدنه‌ی پشتی آن تعبیه شده است. افزون‌براین، این دستگاه از دو بلندگوی استریو با پشتیبانی از دالبی‌اتموس بهره می‌برد.

ردمی نوت 12 پرو Speed Edition از راه رسید

نسخه‌ی Speed Edition ردمی نوت ۱۲ پرو به دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر HM2 سامسونگ و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز است. در پنل جلویی این محصول نیز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده شده است.

قلب تپنده‌ی ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition، تراشه‌ی Snapdragon 778G است و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. نکته‌ی دیگر اینکه این گوشی هوشمند از سیستم خنک‌کننده‌ی دوازده‌لایه برای مدیریت حرارت قطعات داخلی بهره می‌برد. انرژی لازم برای کار با گوشی جدید ردمی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات تأمین می‌کند. دستگاه مذکور به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و MIUI 14 عرضه می‌شود.

ردمی نوت ۱۲ پرو Speed Edition از درگاه USB C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۲ و موتور خطی محور X بهره می‌برد. این گوشی در رنگ سبز و آبی و مشکی عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه‌ی این گوشی هوشمند مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم ۲۴۳ دلار و قیمت مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم آن ۲۵۸ دلار و قیمت مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم آن ۲۸۷ دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی نوت 12 پرو Speed Edition چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر