;
coinex

رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر 2022 ؛ رکورد ترافیک داخلی هم شکست!

به گفته مدیرعامل گوگل، رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر همه را متعجب کرده و بالاترین میزان را در تاریخ 25 ساله آن ثبت کرده است.

روز یکشنبه علاوه بر کسب افتخاری دیگر برای ستاره افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین، «لیونل مسی»، با رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر برای همه به خصوص خود شرکت گوگل خاطره‌انگیزتر شد. موتور جستجوی گوگل (Google Search) در طی بازی فینال جام جهانی 2022 قطر که روز یکشنبه بین دو تیم‌ ملی فرانسه و آرژانتین برگزار شد، بالاترین ترافیک را در تاریخ 25 خود را به چشم دید و یک رکورد منحصربفرد از خود به جا گذاشت.

در همین راستا گوگل قبل از شروع مسابقات جام جهانی 2022، برخی ویژگی‌های موتور جستجوی خود را ارتقا داده بود تا کاربران تجربه دنبال کردن راحت‌تر مسابقات را داشته باشند. به عنوان نمونه با جستجوی عبارت World Cup در گوگل، در بالای صفحه یک بخش جداگانه به نمایش در می‌آمد، که نمایانگر مسابقات و همچنین زمان برگزاری آن‌ها به زمان محلی بود.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های کروم 2022 توسط گوگل معرفی شد

رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر

در همین راستا، «سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل و آلفابت، ضمن انتشار توییتی خبر رکوردشکنی موتور جستجوی گوگل را اعلام کرد. بنابراین در روز برگزاری فینال جام جهانی 2022 قطر گوگل به یک مرکز اطلاعات اصلی برای آن تبدیل شده بود. افزون‌بر رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل، احتمالاً بازی فینال رکوردی در زمینه پربیننده‌ترین بازی فینال در تاریخ جام جهانی نیز به ثبت رسانده است.

لازم به یادآوری است که برنده بازی فینال جام جهانی 2022 قطر، در نهایت پس از رسیدن این بازی به ضربات پنالتی تیم آرژانتین لقب گرفت که توانست با شکست فرانسه، قهرمان جهان شود.

رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر

در مورد دیگر امکانات گوگل در بازی‌های جام جهانی 2022 قطر می‌توان به امکان تنظیم نوتیفیکیشن برای تیم‌های خاص روی موبایل اشاره داشت که از طریق آن می‌توانستید گروه بازی‌ها را هم دنبال کنید. افزون‌بر این، گوگل خط داستانی جذابی را در مورد اتفاقات بازی‌ها برای کاربران رقم زد.

از سری این اتفاقات می‌توان به دستیابی «لیونل مسی»، ستاره تیم ملی آرژانتین به کاپ جام جهانی، ثبت عملکرد خیره‌کننده ستاره فرانسوی، «کیلیان امباپه» و گل‌های دو تیم فرانسه و آرژانتین در وقت‌های اضافه بازی اشاره کرد. همچنین رکورد مصرف ترافیک داخلی ایران نیز در فینال جام جهانی شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر